Knock-outfase (1/8 finales tem finale)

Liever de Nederlanders door dan de Turken maar man wat een flutgoal was dat zeg die 2-1.
En laten ze die De Vrij bij de 1-1 gewoon volledig vrijstaand inkoppen. Het is niet eens dat die kwam ingelopen of zo. De dichtste verdediger stond er bijna 2 meter van af.
Dan nog 2 reuzenkansen waarbij die ene verdediger gewoon per toeval de bal op de hiel krijgt.
Toch een gemiste kans voor de Turken, die gaan collectief slecht slapen.

Hollandse gatenkaas, die verdediging.
Buiten Spanje toch 3 matige ploegen in die halve finales hoor, teleurstellend niveau.
Helemaal akkoord!
Engeland een zielloze flutploeg.
Nederland verdediging kaas met gaten.
Frankrijk elke match hoerensjans.
Blijft over España.

Helemaal akkoord!
Engeland een zielloze flutploeg.
Nederland verdediging kaas met gaten.
Frankrijk elke match hoerensjans.
Blijft over España.
Frankrijk hoerensjans zou ik niet zeggen. Is gewoon een ploeg die niks weggeeft en hoewel ze uiteraard veel beter kunnen is verdedigen ook een kunst.
Engeland daarentegen laat ook niks zien maar die kunnen gewoon niet beter. Helft van die hun spelers zijn ook gewoon mongolen.
Nederland verdedigend inderdaad niet al te best en toch ook geen leuke ploeg. Net als bij Engeland veel arrogante en/of irritante koppen.
Alles op Spanje dan maar.

Frankrijk hoerensjans zou ik niet zeggen. Is gewoon een ploeg die niks weggeeft en hoewel ze uiteraard veel beter kunnen is verdedigen ook een kunst.
Engeland daarentegen laat ook niks zien maar die kunnen gewoon niet beter. Helft van die hun spelers zijn ook gewoon mongolen.
Nederland verdedigend inderdaad niet al te best en toch ook geen leuke ploeg. Net als bij Engeland veel arrogante en/of irritante koppen.
Nederland arrogante koppen?

Jammer voor de Turken, leuk voor onze noorderburen.

Wel voetjes op de grond, natuurlijk. Als je het al zo moeilijk hebt tegen Turkije, wat wordt dat dan tegen Engeland en potentieel daarna Spanje/Frankrijk?

Engeland is toch de favoriet in de halve finale lijkt me.

Vooral dit: als inwoner van Heusden-Zolder ben ik ze heel dankbaar :D

Al zit ik momenteel in Nederland. Hier is het wel feest
Ik was op dat moment in Heusden-Zolder in de wijk Lindeman en het was al tüüteren volle bak met hun voorsprong. Blij dat ze er nog over zijn geraakt.

Engeland kan niet beter? Heb je gezien hoe rap het 1-1 stond nadat ze wel moesten komen? :laugh:

Natuurlijk is Frankrijk "hoerensjans". Als je nog geen veldgoal gemaakt krijgt en in de halve finale staat, is dat toch "sjans"? Dat verdedigen, oké, maar ge moet nog ene kunnen maken.

Engeland kan niet beter? Heb je gezien hoe rap het 1-1 stond nadat ze wel moesten komen? :laugh:
Ghoh ja het blijven Engelsen, dat krampachtige voetbal zal er altijd in zitten ook al hebben ze zogezegd een geweldige ploeg. Was zo in de tijd van Gerrard, Lampard, etc. en nu ook

Jammer voor de Turken, leuk voor onze noorderburen.

Wel voetjes op de grond, natuurlijk. Als je het al zo moeilijk hebt tegen Turkije, wat wordt dat dan tegen Engeland en potentieel daarna Spanje/Frankrijk?

Engeland is toch de favoriet in de halve finale lijkt me.
Ik moet je toch gelijk geven helaas. Wat ik niet kan begrijpen is dat we gisteren zo slecht hebben gespeeld en alleen met wat opportunisme (voorzetten) die wedstrijd nog konden keren.

De aanval loopt ongecoördineerd, de verdediging stond ook erg slecht. Ik vond Van Dijk onzeker ogen. Alleen Weghorst en De Vrij weer goed. Tegen de Engelsen verwacht ik er ook niet zoveel van.

Ik moet je toch gelijk geven helaas. Wat ik niet kan begrijpen is dat we gisteren zo slecht hebben gespeeld en alleen met wat opportunisme (voorzetten) die wedstrijd nog konden keren.

De aanval loopt ongecoördineerd, de verdediging stond ook erg slecht. Ik vond Van Dijk onzeker ogen. Alleen Weghorst en De Vrij weer goed. Tegen de Engelsen verwacht ik er ook niet zoveel van.
De Engelsen spelen toch ook geen goed aanvallend voetbal, en ze slikken ook altijd goals. Voor mij hebben jullie zeker 50/50 kans om de finale te halen

Ik woon in die wijk haha
Zo geslapen dan?
8801d415c38b049db0cd5c279659cc76-funny-things-funny-stuff.jpg

Terug
Bovenaan