Général Zantas
Well-known member
Ten eerste geeft ge als een idioot de corner weg en ten tweede sta je met 9 in de eigen backlijn op die voorzet en toch staan er 3 Turken vrij om in te koppen. Wtf hoe slecht kunt ge spelen zeg 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ten eerste geeft ge als een idioot de corner weg en ten tweede sta je met 9 in de eigen backlijn op die voorzet en toch staan er 3 Turken vrij om in te koppen. Wtf hoe slecht kunt ge spelen zeg![]()
Bart Goor zal wel supporteren voor de Turken. Het is zijn werkgever voor ietsBart Goor zou nog steeds in staat zijn het als galavoetbal te omschrijven.

Maar zo krijgen we misschien nog een goede prijs ervoorOo zich al bizar dat Bergwijn in de selectie zit. Zeker na 2 dramatische seizoenen. Laat staan dat een bondscoach die vervolgens 2 keer in de basis zet.

Ja, in dat opzicht hoor je mij niet klagen.Maar zo krijgen we misschien nog een goede prijs ervoor![]()

)Helemaal niet, we spelen ontzettend kut. Het lijkt nergens op.Bart Goor zou nog steeds in staat zijn het als galavoetbal te omschrijven.
Ik verstop mij niet hoor.Alé jong waar is al die Nederlandse propaganda, Bartje zal bezig zijn![]()
Spreekt die Montella wel Turks?Ontzettend slechte wedstrijd van Nederland. Nu mogen jullie even op mij schieten, heb er weinig vertrouwen in de tweede helft.

Dacht wel dat hij het had geleerd ja.Spreekt die Montella wel Turks?![]()
![]()
Nee heeft een tolk naast hem op de bank zittenSpreekt die Montella wel Turks?![]()
![]()