Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat masker is natuurlijk wel een excuusMbappé is toch ook ver van zijn niveau
Nee dusIn dit soort belachelijke cafépraat heb ik geen zin.

Pedri en Le Normand vallen nog wel te vervangen, de ene door Dani Olmo en die andere door gelijk wie, want dat was verreweg de zwakste Spanjaard. Die andere 2, da's iets anders...Pedri zijn toernooi zit er op blijkbaar. Toch echt zonde, was zo heerlijk aan het voetballen. Spanje toch een pak zwakker met de vele afwezigen in de halve finale me dunkt, geen Pedri, Morata, Carvajal en Le Normand als ik het goed heb. Hun kern lijkt me toch iets te smal om dat te kunnen opvangen, al deden de invallers het tot nu toe wel vrij goed.
Mbappé is toch ook ver van zijn niveau
Slaapverwekkende vertoning.
Slaapverwekkende vertoning.

Op die momenten wel blij dat we van Bobby vanaf zijn. Alleen is zijn opvolger geen haar beter op dat vlakBobby verdient de nederlaag door zo krampachtig vast te houden aan CR7.
Je zou die gewoon moeten wisselen, maar hij durft niet want CR7 zou er een drama van maken.
Ik denk ook dat zijn gebroken neus en/of masker echt problematisch is.

Op die momenten wel blij dat we van Bobby vanaf zijn. Alleen is zijn opvolger geen haar beter op dat vlak![]()