Portugal er nu wel 2 keer heel dicht bij
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vond ik ook, vond het zelf raar dat vandenbempt daar niks over zeiDaar kan je toch ook penalty voor fluiten lijkt mij
Analyse van een slaapverwekkende match. Interessant seg
Heb jij zelf ooit competitief gesport?Maar wel nog aanvallende profielen zoals Bakayoko, Tielemans, De Cuyper.
Ik zeg ook niet dat Mangala geen pas kan geven, maar als je echt moet scoren is dat toch niet de man die je op het veld wil.
En koud van de bank halen ja hallo, het is wel scoren of naar huis. Dan kan je toch aan een profvoetballer vragen om 5 minuten te gaan shotten zeker.
Mja, Martinez zal naar België gekeken hebben en niet willen een Belgietje doen.Meer kansen in de tweede helft dan in de eerste alleszins
)Int algemeen toch redelijk wat spelers minder?Mbappé is toch ook ver van zijn niveau
In dit soort belachelijke cafépraat heb ik geen zin.Heb jij zelf ooit competitief gesport?
Is toch altijd? Maar dikwijls vervalt een gele kaart van de poulefaseIk vind dat schorsingsysteem op dit EK toch niet zo goed hoor. Na twee gele kaarten ben je al geschorst? Hoeveel spelers zijn er nu al wel niet geschorst voor de halve finale?
Los daarvan vond ik het overigens absoluut geen gele kaart voor Palhinha.