Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Arnautovic en Baumgartner zijn geen basisspelers, en Laimer is deftig maar nu toch ook geen echte topper.Arnautovic bij Inter.
Laimer bij Bayern en Baumgartner bij Leipzig.
Profetische woordenDit, of 1 - 0. Owngoal Faes

Zat er niet ver naast, helaas.Tedesco buiten a.u.b., tijd voor een Belgische coach, 1 die er lef en overtuiging, ja zelfs grinta weet in te brengen. Liefst Clement maar een Hein zie ik dat bv ook wel kunnen. Iemand die kijkt naar vorm ipv namen. CDK gaat geen enkele minuut gespeeld hebben, misschien in minuut 87 tegen de Fransen bij een 2-0 achterstand. Gisteren had Openda er in minuut 60 al in gemoeten ipv Lukaku.
Nee dan zie je die “coach” er Mangala en Carrasco inbrengen, daar zakt mijn broek echt vanaf.
Niet gans de match gezien maar onze oude coach is atm ook weer indruk aan het maken met zijn tactisch plan ...
You jinxed itRonaldo die straks een strafschop mist?
Ronaldo die straks een strafschop mist?
eigenlijk wel vooral Oblak die redDat was eigenlijk wel echt goed gepakt want die penalty was hard gegevenVerdomde keeper, hij heeft er net voor gezorgd dat Ronaldo heel z'n leven nachtmerries gaat hebben.
Kenner!Ronaldo al meer getoond dan Lukaku.
En wij maar lachen met de oude Ronaldo.
Verdomde keeper, hij heeft er net voor gezorgd dat Ronaldo heel z'n leven nachtmerries gaat hebben.
Dat was eigenlijk wel echt goed gepakt want die penalty was hard gegeven

Het is ook zijn eigen eergevoel die het hem lapt natuurlijkTgoh ja, maar op zich ook niet zo heel fantastisch getrapt eh. Keeper heeft geluk en Ronaldo ongeluk dat de keeper goed heeft gegokt of hij links of rechts zou springen. Had die die een stuk hoger getrapt aan die snelheid, die was wel altijd binnen.
Ik heb het een aantal pagina's nog al eens gezegd, dit is echt het toernooi te veel voor Ronaldo. Dit toernooi geeft hem enkel frustraties en traantjes, en gaat hem langer bijblijven dan al de rest.![]()