Knock-outfase (1/8 finales tem finale)

Start Tedesco met een positief verrassende opstelling maakt hij die wissel met die prestaties van Openda en Lukaku

Man toch

Nadat we de inbreng van Mangala tegen Oekraine falikant zien mislukken en alle grip op die match kwijt waren, besluiten we nu om dit recept nog eens te herhalen tegen een ploeg vol wereldsterren

Héél België ziet al 3 matchen dat Mangala useless is, wat denkt Tedesco? Waarom zou poging 4 de goeie niet zijn :confused: :wallbash::wallbash::wallbash::wallbash::wallbash::wallbash:

Triestige coach.

Op Lukaku en Carrasco na vond ik de Belgen zo slecht nog niet. Ik raakte zelfs gemotiveerd. Maar dat is nu weer helemaal teniet gemaakt.

Fak ov Tedesco. Dikke nul.

Als ge er deze match een spits afhaalt is het niet Openda. Lukaku raakt geen bal, loopt geen paslijn dicht om z’n leven te redden en zuigt gewoon de stenen uit de grond.

De enige logische wissels zouden Lukaku en Carrasco geweest zijn.

Qua statistieken staan we enkel voor op de Fransen op het vlak van aantal doeltrappen. Daar ligt de sleutel. Casteels moet zich kronen tot assistenkoning.

Triestige coach.

Op Lukaku en Carrasco na vond ik de Belgen zo slecht nog niet. Ik raakte zelfs gemotiveerd. Maar dat is nu weer helemaal teniet gemaakt.

Fak ov Tedesco. Dikke nul.
Exact dit. Ik had uitzonderlijk niets van zenuwen of stress. Ik zag die opstelling en geloofde er vol in. Dat gevoel is herleid tot net geen 0 nu haha

Allez seg, we brengen een extra 6 erin en nog mogen Griezmann en Tchouameni daar keer op keer centraal de bal ontvangen

Ik heb het echt gehad met die trainers en hun standaard wissels ipv de match te lezen.

Terug
Bovenaan