Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De ref die aangeeft dat de armen tegen het lichaam waren. Stekeblind toch dan?Geen penalty![]()

In andere matchen is het dan wel penalty voor minder. Erg consistent zijn ze nietGéén strafschop?
Pas op ik ben ergens blij voor de pot dat die niet beslist wordt door zoiets, maar waarom wordt dit dan weer niet gefloten?![]()
Op stilstaand beeld altijd fluiten, maar hij is beweging/ stopt dus ik weet het niet..Géén strafschop?
Pas op ik ben ergens blij voor de pot dat die niet beslist wordt door zoiets, maar waarom wordt dit dan weer niet gefloten?![]()

Vooral toch ook een VAR van de Zeeman (Aldi is te goed)Scheids van de aldi. Dat dit geen strafschop is, kan toch niet.
Tuurlijk wel.Dat was absoluut een strafschop, volgens de huidige (domme) regels. Maar gelukkig niet gegeven want was puur aangeschoten bal hier kan je als speler niets aan doen.
Uw armen op uw rug houden mss?Dat was absoluut een strafschop, volgens de huidige (domme) regels. Maar gelukkig niet gegeven want was puur aangeschoten bal hier kan je als speler niets aan doen.
Ipv zo breed te staanZe kunnen misschien hun handen vastbinden op hun rugTuurlijk wel.
Uw handen achter uw rug steken zoals zoveel verdedigers zouden doen in die situatie.

De ref kan ook beslissen dat het penalty is natuurlijkMss dat de VAR buitenspel geconstateerd had?

Beetje triest dat Spanje met al haar kunnen gewoon spelen voor penalties.