Dus gij krijgt bij den beenhouwer en den bakker eerst u gerief in u handen en dan hoopt die dat gij u kaart er tegen wilt leggen uit de goedheid van u hart?
Euh, ja.
Dat staat op de desk. Ik kan dat nemen en weglopen. Maar ik doe dat niet. Wanneer ben jij laatst in een bakker geweest?
Bij werken waarbij een oplevering gebeurd of een indienststelling houd u statement nog steek.
Maar den tijd van achteraf betalen is toch achter ons.. dat krijg ik bij zalando zelfs niet meer als optie en ik heb daar in mijn jaren van bestellen nog nooit iets niet op tijd betaald of moeilijkheden veroorzaakt.
Ah zo, "die tijden zijn achter ons". Misschien zal ik dat zelf wel bepalen?
Mensen die alles op voorhand betalen, zijn dat dezelfde idioten die appartementen "op plan" kopen? Om achteraf te gaan wenen in de krant dat de ontwikkelaar failliet is. Goed bezig.
Lekker alles gaan voorfinancieren. Een beetje gratis voor bank spelen voor Jan en alleman. Werkt jouw bank ook gratis misschien?
Zelfs betaaltermijnen van 8 dagen, ga ik niet mee akkoord. Het is uitermate arrogant om te verwachten van uw klanten dat ze niets anders te doen hebben dan ganser dagen met hun duimen draaien om, van zodra er een factuur binnenvalt, recht te springen.
Als jij in cashnood zit is dat jouw probleem. Als zelfstandige weet je dat je buffer moet hebben.
, maar goed wij woonden nog niet samen.
. En voor domicilie was dat ook geen probleem, want je mag je domicilie in bepaalde omstandigheden houden op een adres waar je niet woont.