@Squidward
Is het koosjer, is het niet koosjer. I don't know, ik was er niet bij. Maar doet het er toe ?
Ik zal mijn plaat van altijd opzetten.
Wat wil je bereiken ? Is het een waarheidsqueeste of wil je het verleden terugdraaien ? De waarheidsqueeste is interessant, maar brengt niks op, waarschijnlijk veel frustratie.
Het verleden terugdraaien, veel succes daarmee. Het enige wat je zal creeren, is gebleit. Jij die ze zal moeten dwingen, ambras in de familie. Aangezien het je schoonmoeder is, ga je nog ambras krijgen met partner en schoonfamilie in het algemeent. En dan nog eens ambras tussen de pillenvoorziener en de schoonfamilie.
Je zit met serieus asymetrisch gedrag, waar je ook asshole moet zijn om te kunnen oplossen. Ofwel is het een faire deal en is het geen oplichter en dan heb je je niet te moeien. Ofwel is het geen faire deal en is het een asshole en ga je serieus tot het gaatje moeten gaan om iets te bereiken. Ben je bereid om naar de rechtbank te trekken en zo om je schoonmoeder te redden ? Ain't gonna happen, want die moet dat zelf doen en die zal dat nooit doen. Tenzij je die op 1 of andere manier niet meer capabel laat classificeren en de deal laat ontbinden of zo. Als het effectief een crooked deal is, gaat die niet teruggedraaid worden door keer meneer de doktoor vriendelijk aan te spreken, he.......
Verhaal uit mijn eigen leven
Mijn schoonpa(+madam) wou voor mijn verjaardag een zitmaaier kopen in 'een goedkope winkel'. Je moet 'voor mijn verjaardag' lezen als 'hij zoekt en gaat halen'. De madam zou dan met de gemeenschappelijke rekening betalen. Long story short, hij is opgelicht en IK was 3000 flappers kwijt (en ik had geen zitmaaier).
Achterlijk, uhu. Iets aan te doen ? Nope. 3x naar de flikken geweest, noppes. Via de fraudedienst van de bank. Duwen en trekken en dreigen, 0 resultaat.
"Ja <bliep>, niet snugger, he. Geef anders een fles whiskey voor mijn verjaardag en we klappen er niet meer over". 2d later had ik een fles whiskey en een sorry kaartje. En dat was het dan. Ik vermoed dat hij het niet nog eens zal doen. En ik vermoed dat er ambras over maken ook niks zal oplossen........