Vraag ivm huur maatschappelijke zetel:
Indien ik de maatschappelijke zetel van mijn vennootschap in de woning van mijn vriendin plaats (waar we wel samenwonen), dan kan er bij de geen sprake zijn van een "overdreven huur" die voor mij (bestuurder) als bezoldiging kan worden belast, correct? (Zonder te overdrijven natuurlijk...)
www.istart.be
=> De regels die hier worden toegelicht gelden dan niet? ("deel van partner" zou dus de volledige huur zijn)
Indien ik de maatschappelijke zetel van mijn vennootschap in de woning van mijn vriendin plaats (waar we wel samenwonen), dan kan er bij de geen sprake zijn van een "overdreven huur" die voor mij (bestuurder) als bezoldiging kan worden belast, correct? (Zonder te overdrijven natuurlijk...)
Blog - Hoeveel huur kan ik aanrekenen aan mijn vennootschap?
Als je privé onroerend goed bezit, kan je hiervoor huur aanrekenen aan je vennootschap maar hoe bepaal je hoeveel?
. Van een notaris zou ik nu toch wel wat structuur verwachten en een akte moet je toch vrij snel kunnen terugvinden?
Myminfin is het portaal van de FOD Financiën . Bij mij heten mijn aktes "document rechtszekerheid" en staat ze dus gewoon bij documenten en niet bij "mijn woning".