Waar is de tijd van Gilbert. Die kon ze wel binnenkappen.
Had toen wel gekneusde nieren of zo na een val en moest toen naar het ziekenhuis hierna.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Compleet misplaatst maar kom. In dit zelfde scenario misschien.. Except dat dit scenario zich nooit zo afspeelt als Remco niet valt...
Zonder die val win ik de koers.
Wat een klasbakje. Toen hij tegen die bestelwagen reed treurde ik om alweer een voorjaar zonder Pogacar-Evenepoel duel maar kijk hoe vlug Evenepoel weer op niveau is we krijgen toch nog de duels te zien. Heel mooi, ben ik heel blij mee.
Een Roches aux Faucons is een inspanning van 4 minuten, als Remco voor de Brabantse zei dat ie op een 2 minuten inspanning nog niet veel getraind had, dan kan je dat imo op 2 weken koersen toch niet wegvlakken lijkt me. Ma bon kerel is tot veel in staat natuurlijk![]()
Ik verschoot een beetje dat hij dit sprint won om eerlijk te zijn... zeker omdat daar met een Matthews toch zo'n figuur zit dat nogal een patent heeft op het winnen van die sprints der geslagenen. Voor de rest wel niet de allersnelste renners in dat groepje, Pidcock dat zal bv ook wel niet echt vol geweest zijn vermoed ik gezien dat die achter bv Benoot finished. Maar goed, die sprint winnen zal toch deugd doen vermoed ik.Goed voor Wout dat hij hier toch nog eens een sprint won, en na een zware wedstrijd, maar de laatste 50 meter moest hij toch weer gaan zitten en was het toch wat harken, maar had toen wel al voldoende voorsprong.
die de groep terug bracht. 30 seconden later zet Remco terug aan en ze zijn wéér niet mee. Zeker nadat ze in de wielen van McNulty terugkomen was dat nu niet de plaats waar ze volledig op de limiet zullen gezeten hebben. Van Aert zegt zelf ook wel "Het was een inschattingsfout van mij. Ik had moeten en kunnen meegaan. Ik besefte niet genoeg dat we toen nog voor de overwinning konden rijden." Hij gaf ook wel dat hij in die fase redelijk op de limiet zat maar het zal toch eerder het gebrek aan mentale scherpte zijn op dat specifiek moment.Wat was de reden van opgave voor Van Gils?
Gans die BORA ploeg is tot nu toe toch wel de flop van het voorjaar.
Van Gils is gevallen gisterenWat was de reden van opgave voor Van Gils?
Enkel Mick Van Dijck uitgereden.Wat was de reden van opgave voor Van Gils?
Ik besefte niet genoeg dat we toen nog voor de overwinning konden rijden.
Om hier even op terug te komen.Hij heeft nochtans maar 4 koersdagen in de laatste 2 maanden, dus ik denk wel dat het kan hoor.
Of het teken aan de andere 10 trempers in de 2e groep dat je hem wel kunt bijbenen en zelfs nog kunt winnen, maar nee samen werken voor de 2e plaats is beter.Goh misschien was dit het teken voor Pogacar om wat te minderen met die lange solo’s.
IJdele hoop wrschnlk.
Uci zou hun puntensysteem beter herbekijken.
Waalse Pijl dat is gewoon poefen op de Muur ik zie echt geen van de tenoren Pogacar/Evenepoel/TREK de koers openbreken voor de Muur. Dat zijn 3 hele sterke ploegen die liefst van al met hun kopstuk gaan willen poefen op de Muur.
Ik denk dat we vooral nu niet moeten doen alsof dit de logica zelve is dat je hem steeds gaat inhalen als je ‘maar even samenwerkt’.Of het teken aan de andere 10 trempers in de 2e groep dat je hem wel kunt bijbenen en zelfs nog kunt winnen, maar nee samen werken voor de 2e plaats is beter.
Uci zou hun puntensysteem beter herbekijken.
Hangt van uw definitie van openbreken af imo. Remco heeft er bijvoorbeeld toch gewoon baat bij dat de wedstrijd relatief zwaar is. Ik denk niet dat die bergop puur op explosiviteit gaat winnen. Waalse Pijl is ook zo een wedstrijd waarbij een outsider opeens een zotte Muur beklimming kan rijden als de wedstrijd makkelijk was.