Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Explosiviteit is sowieso geminderd maar gisteren had hij gewoon slechte benen. Vorige week 2de keer Kwaremont was hij mooi mee toen Pogacar doortrok, met dezelfde benen zou hij ook moeten mee zijn in het Bos.Op het einde komt hij dan plots toch weer boven drijven en lijkt hij toch wel 4de beste man in koers te zijn maar het blijft toch raar. De uithouding is dus wel ok op zich maar het lijkt echt alsof elke vorm van explosiviteit volledig weg is en elke tempoversnelling dus teveel is.
De koers nóg minder interessant maken om te rijden voor veel renners 2 dagen voor een zware Amstel?Wat is eigenlijk de reden dat de Brabantse Pijl nu op vrijdag gereden wordt?

Da's toch variabel elk jaar.Goede vrijdag is voor de overheid ook een feestdag dacht ik, dus veel mensen thuis.
Klopt, volgend jaar valt Pasen bv op 5 april (ik vermoed het weekend van de Ronde). Wat ik me nu wel bedenk is dat komende vrijdag wel altijd in de paasvakantie gaat vallen, los van ne vroege of late Pasen... dat kan dan misschien wel weer helpen.Da's toch variabel elk jaar.
Ik schat E3 ook gewoon hoger in, GW was beter toen het nog tussen de ronde en PR viel en de status had van herkansing voor de 'mindere goden'.Klopt, volgend jaar valt Pasen bv op 5 april (ik vermoed het weekend van de Ronde). Wat ik me nu wel bedenk is dat komende vrijdag wel altijd in de paasvakantie gaat vallen, los van ne vroege of late Pasen... dat kan dan misschien wel weer helpen.
Maar voor het deelnemersveld lijkt het mij een rare keuze. Waar vroeger E3 & G-W courant gedubbeld werden, zelfs toen het even zaterdag/zondag was, heb ik de laatste jaren de indruk dat er opnieuw meer wordt gekozen tussen de 2.
Tcho... E3 is uiteindelijk ook maar een mini-Ronde van Vlaanderen. Gent-Wevelgem heeft in dat opzicht toch veel meer eigenheid... een snelle blik op de winnaars van de afgelopen 10 edities leert toch dat het geen koers is voor pannenkoeken. De "minste" namen die daar tussen staan zijn Girmay & Laporte... dat zegt toch ook al veel.Ik schat E3 ook gewoon hoger in, GW was beter toen het nog tussen de ronde en PR viel en de status had van herkansing voor de 'mindere goden'.
Ze hebben natuurlijk ook wel genoeg aan het parcours gesleuteld daarvoor.Tcho... E3 is uiteindelijk ook maar een mini-Ronde van Vlaanderen. Gent-Wevelgem heeft in dat opzicht toch veel meer eigenheid... een snelle blik op de winnaars van de afgelopen 10 edities leert toch dat het geen koers is voor pannenkoeken. De "minste" namen die daar tussen staan zijn Girmay & Laporte... dat zegt toch ook al veel.
Mooi, dat is toch al een kleine zoektocht die geen tijd en geld kost.De Bidongooier heeft zichzelf aangegeven zeg.
Gezien hij wel perfect op Mathieu z'n aangezicht heeft gemikt, is hij misschien wel jong en getalenteerd.Mooi, dat is toch al een kleine zoektocht die geen tijd en geld kost.
Nu graag zeer zware boete aub.
Tcho... E3 is uiteindelijk ook maar een mini-Ronde van Vlaanderen. Gent-Wevelgem heeft in dat opzicht toch veel meer eigenheid... een snelle blik op de winnaars van de afgelopen 10 edities leert toch dat het geen koers is voor pannenkoeken. De "minste" namen die daar tussen staan zijn Girmay & Laporte... dat zegt toch ook al veel.
Moesten er nog mensen zijn die zich afvragen hoe zwaar PR echt is.
Machtige wielrenner !
Altijd mooie reacties van Kubis na de finish.
Was in de Ronde nochtans geen geweldig probleem. Volgde bij momenten tempoversnellingen van anderen, plaatste zelf nog.eentje voor laatste kwaremont...De uithouding is dus wel ok op zich maar het lijkt echt alsof elke vorm van explosiviteit volledig weg is en elke tempoversnelling dus teveel is.