Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rijdt de Amstel zeker nog volgende week?Al bij al toch gewoon wel 4de voor WVA.
Dat is onder verwachting en heel de koers in acht nemende een beetje een teleurstelling.
Wederom een voorjaar verloren. Maar hij moet blijven proberen want het is nu ook niet hopeloos.
Er waren in RVV en PR letterlijk 3 kopmannen beter van de meer dan 20 ploegen. Dus ik zou niet weten waarom VA geen kopman meer zou kunnen zijn in een andere ploegWat ne zever, vA is gewoon niet goed genoeg meer.

Dat doet hij.Rijdt de Amstel zeker nog volgende week?
You never know , compleet kansloos lijkt ie me ook niet, weet niet of Jorgenson ook meedoet.Dat doet hij.
Maar Pogacar en Evenepoel (hoe goed zal die zijn is een raadsel) rijden daar ook. En nog enkele andere toppers van de 2de rij.
En om eerlijk te zijn, ik zie hem daar dan niet winnen.
Al bij al toch gewoon wel 4de voor WVA.
Dat is onder verwachting en heel de koers in acht nemende een beetje een teleurstelling.
Wederom een voorjaar verloren. Maar hij moet blijven proberen want het is nu ook niet hopeloos.
Ik schrijf hem niet af voor de Brabantse en Amstel ook.Onder de verwachting? Van Aert maakt vorig seizoen 2 keer een doodsmak en presteert nu gewoon goed. Ja aan vdp en pogi kan hij niet toppen maar de rest ook niet. Ik vind het eigenlijk wel een straffe prestatie van hem. Ik zie hem dit jaar nog wel een paar ritten in een grote ronde winnnen.
Klopt wat je zegt.Onder de verwachting? Van Aert maakt vorig seizoen 2 keer een doodsmak en presteert nu gewoon goed. Ja aan vdp en pogi kan hij niet toppen maar de rest ook niet. Ik vind het eigenlijk wel een straffe prestatie van hem. Ik zie hem dit jaar nog wel een paar ritten in een grote ronde winnnen.
Ja Vermeersch, als je kiest voor bij UAE te rijden dan weet je dat je vaak zal moeten knechten.
Klopt wat je zegt.
Maar hij en zijn team waren duidelijk, voor ons maakt enkel maar een overwinning in de monumenten RVV en P-R uit. Ze hebben daar alles voor gedaan.
Als je dan bij beide niet op het podium eindigt dan kan je toch spreken van een teleurstelling?
Tegen woensdag van PR gerecupereerd zijn wordt lastigIk schrijf hem niet af voor de Brabantse en Amstel ook.
Ik snap die jonge coureurs wel , bij UAE is mooi geld te verdienen. Maar uiteindelijk wil je ook wel een palmares rijden, en als iedereen kiest voor het grote geld is dat ook maar sneu. Een Vermeersch heeft de kwaliteiten om ergens kopman te rijden in een klassieker.Er was hem wel beloofd dat Pogacar Roubaix niet ging rijden en hij hier kopman ging zijn natuurlijk. Ik snap de frustratie wel. Dit is zijn koers hé. De enige grote koers die hij waarschijnlijk misschien echt kan winnen in de toekomst (al moet het dan wel meezitten). Maar hij moet zeker de positieve punten onthouden. Van die blessure vorig jaar is duidelijk niets mee blijven hangen, en zijn positionering vandaag was echt perfect. Is ook de reden dat hij in tegenstelling tot 2 jaar geleden nu wel in de top 5 eindigt.
Maar je hebt gelijk dat als je voor UAE rijdt dit natuurlijk kan gebeuren en je dat op voorhand weet.
Brabantse is vrijdag.Tegen woensdag van PR gerecupereerd zijn wordt lastig
En Amstel lijkt me teveel hellingen voor hem, het is geen kermiskoers zoals die ene die hij won