Klassieke voorjaar

Welk team domineert het klassieke voorjaar ?

• UAE Team Emirates - XRG

Stemmen: 31 49,2%
  • Alpecin - Deceuninck

Stemmen: 14 22,2%
  • Team Visma | Lease a Bike

Stemmen: 7 11,1%
  • The wolfpack

Stemmen: 2 3,2%
  • Lotto, omdat het kan !

Stemmen: 2 3,2%
  • Lidl - Trek

Stemmen: 6 9,5%
  • Intermarché - Wanty

Stemmen: 0 0,0%
  • Bahrain - Victorious

• Red Bull - BORA - hansgrohe

• Een andere ploeg,...

Stemmen: 1 1,6%

• Totaal aantal stemmers
    63
Al bij al toch gewoon wel 4de voor WVA.
Dat is onder verwachting en heel de koers in acht nemende een beetje een teleurstelling.
Wederom een voorjaar verloren. Maar hij moet blijven proberen want het is nu ook niet hopeloos.

Petje af voor Jasper, blaast zen eigen compleet op, maar tenminste geprobeerd.
Als die zich rapper laat uitzakken wordt die gemakkelijk 3de imo

We kunnen hier wel op de kap van WVA zitten maar nu het kasseivoorjaar er op zit, kunnen we terug concluderen dat 2 man tot nu toe 3 Monumenten verdelen. Pedersen en Ganna keren ook met lege handen naar huis. En die reden nog nooit zo goed als nu.

Al bij al toch gewoon wel 4de voor WVA.
Dat is onder verwachting en heel de koers in acht nemende een beetje een teleurstelling.
Wederom een voorjaar verloren. Maar hij moet blijven proberen want het is nu ook niet hopeloos.

Onder de verwachting? Van Aert maakt vorig seizoen 2 keer een doodsmak en presteert nu gewoon goed. Ja aan vdp en pogi kan hij niet toppen maar de rest ook niet. Ik vind het eigenlijk wel een straffe prestatie van hem. Ik zie hem dit jaar nog wel een paar ritten in een grote ronde winnnen.

Onder de verwachting? Van Aert maakt vorig seizoen 2 keer een doodsmak en presteert nu gewoon goed. Ja aan vdp en pogi kan hij niet toppen maar de rest ook niet. Ik vind het eigenlijk wel een straffe prestatie van hem. Ik zie hem dit jaar nog wel een paar ritten in een grote ronde winnnen.
Ik schrijf hem niet af voor de Brabantse en Amstel ook.

Klopt wat je zegt.
Maar hij en zijn team waren duidelijk, voor ons maakt enkel maar een overwinning in de monumenten RVV en P-R uit. Ze hebben daar alles voor gedaan.
Als je dan bij beide niet op het podium eindigt dan kan je toch spreken van een teleurstelling?

Vergeten ook snel dat Wva vandaag ook gevallen is en weer op zijn rechterknie. Even ook wel de goede prestatie van Florian vermelden. Ook in staat om ooit eens roubaix te winnen.

Ja Vermeersch, als je kiest voor bij UAE te rijden dan weet je dat je vaak zal moeten knechten.

Er was hem wel beloofd dat Pogacar Roubaix niet ging rijden en hij hier kopman ging zijn natuurlijk. Ik snap de frustratie wel. Dit is zijn koers hé. De enige grote koers die hij waarschijnlijk misschien echt kan winnen in de toekomst (al moet het dan wel meezitten). Maar hij moet zeker de positieve punten onthouden. Van die blessure vorig jaar is duidelijk niets mee blijven hangen, en zijn positionering vandaag was echt perfect. Is ook de reden dat hij in tegenstelling tot 2 jaar geleden nu wel in de top 5 eindigt.

Maar je hebt gelijk dat als je voor UAE rijdt dit natuurlijk kan gebeuren en je dat op voorhand weet.

Klopt wat je zegt.
Maar hij en zijn team waren duidelijk, voor ons maakt enkel maar een overwinning in de monumenten RVV en P-R uit. Ze hebben daar alles voor gedaan.
Als je dan bij beide niet op het podium eindigt dan kan je toch spreken van een teleurstelling?

Ik denk dat ze bij Visma al blij zijn dar Wva terug op een deftig niveau is. Je kan moeilijk tegen de media gaan zeggen aan vdp en pogi is niks te doen maar binnenskamer zullen ze het wel beseffen. Als je geen vdp of pogi in je ploeg hebt dan is gewoon momenteel dit de realiteit.

Er was hem wel beloofd dat Pogacar Roubaix niet ging rijden en hij hier kopman ging zijn natuurlijk. Ik snap de frustratie wel. Dit is zijn koers hé. De enige grote koers die hij waarschijnlijk misschien echt kan winnen in de toekomst (al moet het dan wel meezitten). Maar hij moet zeker de positieve punten onthouden. Van die blessure vorig jaar is duidelijk niets mee blijven hangen, en zijn positionering vandaag was echt perfect. Is ook de reden dat hij in tegenstelling tot 2 jaar geleden nu wel in de top 5 eindigt.

Maar je hebt gelijk dat als je voor UAE rijdt dit natuurlijk kan gebeuren en je dat op voorhand weet.
Ik snap die jonge coureurs wel , bij UAE is mooi geld te verdienen. Maar uiteindelijk wil je ook wel een palmares rijden, en als iedereen kiest voor het grote geld is dat ook maar sneu. Een Vermeersch heeft de kwaliteiten om ergens kopman te rijden in een klassieker.

Oh laat dat WVA hatertje toch... Zat/zit ook op de kap van Evenepoel. Maar laatste heeft onze forumexpert ondertussen al ferm belachelijk gemaakt met al zijn prestaties.

Terug
Bovenaan