{BK}Black Devil
Well-known member
Volgend jaar rijdt ie MSR en Paris Roubaix. De ronde een jaar skippen. Mijn voorspelling.Achja nu zal Pogacar Roubaix volgend jaar ook moeten rijden.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgend jaar rijdt ie MSR en Paris Roubaix. De ronde een jaar skippen. Mijn voorspelling.Achja nu zal Pogacar Roubaix volgend jaar ook moeten rijden.
Oh nee?
Dus volgens jou staat visma niet bij de top als het op performance en data aankomt?
Nog maar simpel dat ze al heel het voorjaar met een aerohead rondrijden zegt toch al hoeveel ze ermee bezig zijn?
Je zet dat niet op uw hoofd omdat dit zo mooi of ademend is.
Ik zie Remco nog meer monumenten in de RVV of Parijs-Roubaix halen dan WvAIk zie Remco ook wel volgend jaar eens de Ronde rijden, benieuwd wat ie er kan. Moet toch iets mogelijk zijn.
Geen ketonen. Flesje met wat caffeine, en paar andere pilletjes ingedraaid.Om te herstellen tijdens de koers dan ofzo?
Ivm voetbal heb ik zo een tijdje geleden eens 3x een idiote voorspelling gedaan. (Al ben ik al weer vergeten welke juist, omdat het mij niet echt interesseert, ik doe dat wel eens om te zien hoe men daarop reageert en om een beetje te stokenDromen mag altijd.
Nee, het kan zeker nog maar alles zal moeten meezitten. Te vroeg om daar nu nog enige voorspelling rond te doen.
)
Dus bij deze!
Maar nooit echt in aanmerking gekomen, Vlaanderen is nog zoveel explosiever dan PR, laten we hopen Roubaix ooit!Ehm, hij was daar dichterbij dan vandaag IMHO.

Remco die de Ronde rijdt(historische clash met Van Aert) , en Pogi die volle focus zet op MSR en Paris-Roubaix. VdP is moeilijk te voorspellen , een vrijbuiter( mss eens een minder jaar?) . Ja waar kan een VDP nog op focussen eigl als extra doel?Ik zie Remco nog meer monumenten in de RVV of Parijs-Roubaix halen dan WvA
Proficiat VDP, maar toch een beetje een anticlimax tbh, deze koers verdiende een mano à mano tot het einde, zonde![]()
VdP kan misschien een overwinning op de Ventoux ambiëren zoals van Aert.Remco die de Ronde rijdt(historische clash met Van Aert) , en Pogi die volle focus zet op MSR en Paris-Roubaix. VdP is moeilijk te voorspellen , een vrijbuiter( mss eens een minder jaar?) . Ja waar kan een VDP nog op focussen eigl als extra doel?
Zal toch niet makkelijk worden.VdP kan misschien een overwinning op de Ventoux ambiëren zoals van Aert.
Dat is tegenwoordig afgezet toch?Benieuwd straks naar de Brabantse Pijl of hij in dat gooitje gaat kunnen rijden dit keer wat dat lukte hem helemaal niet de laatste keer hij daar reed.
Als Belg is Remco eigl bijna verplicht om toch de Ronde eens te rijden. En waarom zou ie er geen resultaat kunnen rijden ? Wat Pogacar kan , zou ie ook moeten kunnen imo daar. En Pogacar zal dat ook niet ieder jaar rijden.Evenepoel in de ronde laat het uit. Dat die maar mikt op LBL, Giro en Tour. Met zijn rij kunsten zie ik echt niet in wat die in een RVV of PR zou gaan zoeken. Zelfs op de OS was die nergens toen VDP de eerste keer ging. Zat helemaal achteraan en dat was met een half peloton waarvan de overblijven helft niet eens WT was. Gelukkig kwam alles nog een keer samen omdat Pedersen lek was gereden en zo niet mee was.
Benieuwd straks naar de Brabantse Pijl of hij in dat gooitje gaat kunnen rijden dit keer wat dat lukte hem helemaal niet de laatste keer hij daar reed.