Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
Die van ons heeft van't weekend voor het eerst Disney-films gezien. Bij Frozen ging de aandacht weg toen 'Let it go' begon. De Aristokatten daarentegen heeft haar wel de hele film geboeid.Mijn kleuter is voor de zoveelste keer Frozen aan het kijken. Het liedje 'let it go' begint:
"Mama, zing maar luid mee hoor. Ik vind het niet erg voor een keertje."
De liefde is echt onvoorwaardelijk.![]()
Het is nog maar een dik jaar dat hij een (Disney)film volledig kan uitkijken. De eerste was Toy Story. Ondertussen zijn monsters inc, de lion king en frozen gepasseerd. Ah ja en paw patrol.Die van ons heeft van't weekend voor het eerst Disney-films gezien. Bij Frozen ging de aandacht weg toen 'Let it go' begon. De Aristokatten daarentegen heeft haar wel de hele film geboeid.

En ge corrigeert haar.....niet? Wel?Sinds ongeveer een week zegt m’n dochter praktisch systematisch “daddy” tegen mij.
Wensdraak is een aanrader!Het is nog maar een dik jaar dat hij een (Disney)film volledig kan uitkijken. De eerste was Toy Story. Ondertussen zijn monsters inc, de lion king en frozen gepasseerd. Ah ja en paw patrol.![]()
wel een boek dat bij u past e