pardal
Well-known member
Heb het geprobeerd in de telbureau. Dit werd niet geapprecieerd!Daar moete nogal vliegers van kunnen vouwen seg!!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb het geprobeerd in de telbureau. Dit werd niet geapprecieerd!Daar moete nogal vliegers van kunnen vouwen seg!!
Hier is het 5, 6, 7, 8, 7, 10Die van ons begint te "tellen". Is wel schattig, maar ze is wel sneller bij 10 dan het zou moeten.
Eén, twee, drie, vier, vijf, acht, TIENEN!!!!!

we zijn onze dochter van 2 jaar en 4 maand aan het leren over de verschillen tussen man en vrouw etc.
Ze doucht altijd samen met 1 van ons.
Zegt ze altijd dat het haar penis is als ze met mij doucht...
En kwaad worden als ik zeg dat het mijn penis is en dat zij een vulva heeft.
Haha, stemmen blijkt fascinerend voor kleuters. Hier zei ze: "papa, ik heb honger van te gaan stemmen!". Ja ja, zwaar werk.Onze oudste dochter was mee toen we gingen stemmen.
Ze keek naar de mensen in de stemhokjes "papa kijk! Mensen spelen verstoppertje, wij ook?"![]()
Gisteren met de puber MIB 1 gekeken, volgende film die op het programma staat is Bad boys. Die heeft ze nog nooit gezien.Mib 3 op tv eergisteren. Will Smith komt in beeld. De jongsten: bad boys bad boys, whatsja gonna do. Wanneer gaan ze hun liedje zingen??
![]()

Haha juist hetzelfde hierDie van ons begint te "tellen". Is wel schattig, maar ze is wel sneller bij 10 dan het zou moeten.
Eén, twee, drie, vier, vijf, acht, TIENEN!!!!!
de TIEN moet idd extra hard!Hier is het sinds deze week "wie niet weg gezien"-iets erachterHaha juist hetzelfde hierde TIEN moet idd extra hard!
.Mijne zingt Bratva van Slaughter.Vorige week haar thunderstruck leren zingen. Nuba, nananananananaaaana en zij zegt dan thunderstruck maar dan heel laag en al grommend.
Ideaal voor met de storm van deze week![]()

Ik kon niet meer.