Kids say the darndest things!

Die van ons begint te "tellen". Is wel schattig, maar ze is wel sneller bij 10 dan het zou moeten :unsure: .
Eén, twee, drie, vier, vijf, acht, TIENEN!!!!!

we zijn onze dochter van 2 jaar en 4 maand aan het leren over de verschillen tussen man en vrouw etc.
Ze doucht altijd samen met 1 van ons.

Zegt ze altijd dat het haar penis is als ze met mij doucht...
En kwaad worden als ik zeg dat het mijn penis is en dat zij een vulva heeft.

we zijn onze dochter van 2 jaar en 4 maand aan het leren over de verschillen tussen man en vrouw etc.
Ze doucht altijd samen met 1 van ons.

Zegt ze altijd dat het haar penis is als ze met mij doucht...
En kwaad worden als ik zeg dat het mijn penis is en dat zij een vulva heeft.

Dat duurt nog wel even hoor (en is normaal), hier vergeten mijn zoons (jongste bijna 6) ook soms dat mama geen piemel heeft. De tijden dat ze luidop commentaar aant geven waren op mijn lichaam in de kotjes vant zwembad is gelukkig wel voorbij (en ja, toen werd er ook gezegd dat mama een piemel had...)

Zoonlief (4,5) kroop in het weekend bij me in bed en mompelde: "Kom mama, neem me vast zoals een knuffelbeer." 🥰

Gisteren na het oefenen met fietsen: " Pfoeeee ik ben zo slap als een... als een...als een aardappel!"

Mib 3 op tv eergisteren. Will Smith komt in beeld. De jongsten: bad boys bad boys, whatsja gonna do. Wanneer gaan ze hun liedje zingen??

:laugh:

onzen oudsten heeft een dino van een bommengordel voorzien (Lego Minecraft TNT) en nu roept ie: "oppassen, ik ben een TNT-Rex!!" :lol:

ik stel me wel vragen :unsure:

Op verlof in Duitsland vond mijn kleinste het plots plezant om Rammstein te beginnen zingen op een ligweide aan een openlucht zwembad...
Met Sonne aan een temperatuur van 27°c deed hem nog niet te veel verkeerd. Maar toen hem begon met Dicke Titten heb ik toch even gezegd dat hem die plaat beter eens op zet als er minder volk in bikini rond hem loopt. 🤣

Vorige week haar thunderstruck leren zingen. Nuba, nananananananaaaana en zij zegt dan thunderstruck maar dan heel laag en al grommend.
Ideaal voor met de storm van deze week 😅

Vorige week haar thunderstruck leren zingen. Nuba, nananananananaaaana en zij zegt dan thunderstruck maar dan heel laag en al grommend.
Ideaal voor met de storm van deze week 😅
Mijne zingt Bratva van Slaughter.

You're listening to Alex ... The Terrible
*insert kid*

WAAAAAAAAAA
HU!
BRAAA

Nu mag je het afzetten, papa.

Net gaan eten. Die kleine van mij blijft toch fantastisch. Hij vraagt een schnitzel. Beetje nadien komen ze met een bord groenten zoals dat gebruikelijk is in Duitsland voor uw hoofdgerecht af en zetten dat voor zijn neus. Dat gezicht was goud waard, en dan zo dood serieus: heeeuh dat is verkeerd... 🤣🤣🤣 Ik kon niet meer.

En ja zij kennen dus meer Nederlands dan dat je door hebt want ze wist wat hem gezegd had en kon ook mee lachen en hem zeggen dat zijn schnitzel kwam als zijn groentjes op waren.

Terug
Bovenaan