Kids say the darndest things!

Stond mijn kleren aan te doen in het hokje van her zwembad.

Papa! Jouw vachtje is weg?!?!
:unsure:
Hier heeft ze het dan elke keer over mijn "tunnel".
Het heeft even geduurd voor we doorhadden hoe ze op dat woord kwam...
dvaergmas-kruiptunnel-blauw-groen__1154776_pe886307_s5.jpg
 
Zoon zag een robot grasmaaier in een reclamefolder; vond die heel cool en vroeg of dat met camera’s werkt.
Ik leg hem uit hoe dat werkt en vertel erbij dat het wel gevaarlijk is voor egels.

“Hoezo egels? Die zitten toch niet in onze tuin? Wat zouden die daar komen doen, wat chillen of zo?”

Nu beeld ik me chillende egels in. 😌
 
Zoon zag een robot grasmaaier in een reclamefolder; vond die heel cool en vroeg of dat met camera’s werkt.
Ik leg hem uit hoe dat werkt en vertel erbij dat het wel gevaarlijk is voor egels.

“Hoezo egels? Die zitten toch niet in onze tuin? Wat zouden die daar komen doen, wat chillen of zo?”

Nu beeld ik me chillende egels in. 😌
Ooit toen ik nog Telenet tech was bij een klant geweest en die hadden een chillende egel 😂

Die kwam afgewaggeld naar het bordje met katteneten dat die mensen klaar zetten, dronk daarna uit het kommetje ernaast en ging dan een stukje verder in de zon liggen chillen.

En die deed dat dus blijkbaar elke dag 😂
 
Ooit toen ik nog Telenet tech was bij een klant geweest en die hadden een chillende egel 😂

Die kwam afgewaggeld naar het bordje met katteneten dat die mensen klaar zetten, dronk daarna uit het kommetje ernaast en ging dan een stukje verder in de zon liggen chillen.

En die deed dat dus blijkbaar elke dag 😂

Ja, als Telenet tech zagen we wat hé
 
Tzal nog ni.

Goeie tijd gehad daar 😛

Sm kelder, gegijzeld, opgesloten, hoerekoten, wapens tegen u hoofd, bedreigd worden...

Maar ook zoveel toffe momenten 😛
(Bv c@fe update op zonnig vrijdagmiddag en de rest van de dag int zonneke parkeren en chillen)

Wapen tegen uw hoofd?
 
Wapen tegen uw hoofd?
Zwartkijkers afsluiten.
Die mensen hebben dat ni graag.

Bij het afsluiten van zwartkijkers 2x een handwapen tegen men hoofd gehad, 1x dat ze men wagen klem gezet hadden en meermaals (als het afsluiten in de paal was en ik dus op men ladder stond) dat ze men ladder vast hadden en dreigde om ze onder me uit te trekken.

Gegijzeld en opgesloten?

1x rijke mens met gigantische villa, hij was niet akkoord dat de wifi van de modem niet zijn hele villa dekte.
Hij wou niet betalen voor extra wifi puntjes dus deed hij alles op slot en liet me enkel vrij als extra acces points gratis werden.
Uiteindelijk paar uur gezeten tot de politie aan de deur stond.


1x vaag relationeel gedoe, waarbij de man een thaise vrouw was "gaan halen" na enkele jaren uiteen gegaan, maar nog samen wonende (want ze hadden samen een cafe).
Ondertussen had hij al een volgende klaar staan om "te importeren" uit thailand.
Madam 1 was daar ni blij mee (familie van madam 1 viel naar het schijnt ook familie van madam 2 lastig in thailand).
Bij aankomst zei de man "ni verschieten als er een zottin opduikt" waarna ongeveer 2 minuten later madam 1 op die kerel vloog en begon te meppen.
Madam 1 was niet akkoord dat meneer een telenet tech had laten komen .

Meneer duwt mij in een kamer en springt mee binnen, doet 34 sloten dicht en zegt "gij hebt da gezien heh! Ik heb nen getuigen" en begint de politie te bellen.
Ondertussen stond madam 1 op de deur te meppen met een hamer en vanalles te krijsen

Na 2 uur nog geen politie, dus meneer belt terug, uitleg van de politie was dat er een vrouw was komen zeggen dat er geen issue was...
Ale soit na 4u op dat kamertje te zitten werd er op de deur geklopt met de woorden "opendoen, politie" en we "vrij" waren.

Daarna nog klacht moeten gaan neerleggen van Telenet.
Al bij al 5uur en half mee kwijt, was mijn eerste klant die dag op een zaterdag shift.
(2de klant was dan ook nog nen toffe, ik bel aan, dochter van +-20doet open en zegt "heh... Gij moet in knokke zijn... Mijn ouders wachten daar op u", ik zat in de antwerpse regio, dus ook gewoon door kunnen gaan en laten herplannen. 1 klant gedaan die dag ipv 7/8 😂)



Voor de rest natuurlijk meermaals marginalen die zeggen "ik laat u ni gaan zolang het ni gefixt is" ma het ni hard maken.


Edit: natuurlijk ook meermaals live gebruik van drugs (spuiten zetten enzo, niet gwn een jointje smoren).

Eerste keer blijft me wel bij, in deurne, ik als 18 en paar weken ouden gast, kerel rustig armke af binden, "tap tap tap" op zijn arm, spuitje erin.
Paar min later lag die half ko te ijlen...

Ik bel mijn dispatcher, leg da uit (beetje onder de indruk, want had zoiets nog nooit gezien).
Reactie van de dispatcher: doe die lastig na u toe? Nee? Gwn afwerken en vertrekken.


Edit 2:
Nochtans een van de meest stressvolle situaties was op het einde van mijn telenet "carriere".
Wachtdienst op de netwerk dienst.

Krijg een oproep dat er een hele node (500-1000klanten) uit ligt.
Soit ik daar naartoe, kom daar aan om 17.45u.
Waggel naar de kast waar de node inzit en langs beide zijde van die kast 2 cafe's met spandoeken daaraan "openingsmatch wk rusland! Hier live op groot scherm!"
Match starte om 18u...

2 volle cafe's die in u nek staan te hijgen omdat ze de match gaan missen, helft ook strontzat...




Positieve is, ik ben nu sysadmin/solutions architect en als er ooit iemand aan mij vraagt of ik tegen stress kan (klant of sollicitatie ofzo) kan ik altijd zeggen dat de dingen die bij een gemiddelde it'er voor stress zorgen mij ni echt iets doen 😂
 
Laatst bewerkt:
Papa. Ik had vannacht een droom over een meisje dat bij de oogarts was geweest en die haar oogbal hadden ze eruit geprikt en er een nieuwe ingestoken.

Gedaan met mee te kijken naar paap zijn spellekes :rofl:
 
Vrouw vraagt mij om water te warmen voor thee bij de boterhammen. We zitten aan tafel om te eten en ze vraagt: waar is dat warm water?
Ik: ja dat heeft opgestaan, dat zit nog in de .... (Kon niet op de naam waterkoker komen op die moment :rofl: )
Kleinste vult aan: in de minigolf.
Waar in?
De minigolf. En hij gaat aan de microgolfoven staan: hier in.... :rofl:
 
  • Haha
Waarderingen: 515
We hebben met ons 4 monopoly zitten spelen. Onze kleinste ging zijn geld tellen: hij had 4 briefjes van 100, stak hem fijntjes al de briefjes onder zijn hoopje. En maar blijven gaan achter de 400...

Heb direct eens mijn portefeuille ook genomen en de briefjes van 500€ (BG-style :coolbrows:) beginnen tellen op dezelfde manier. Aan 3000000 ben ik toch maar gestopt. :unsure:
 
We hadden een nieuwe afspraak gemaakt. Als de kleine niet luistert, dan gaat er een speelgoedje naar de zolder. Vandaag was het al zover.

GM: Je poppenhuis van Gabby gaat naar de zolder.
Kleine: Dat is niet zo erg, ik speel daar toch niet meer mee.
GM: Ok. Dan zullen we wat anders moeten kiezen.
Kleine: Zal ik anders even komen kiezen. Je hebt precies wat moeite.

:wallbash: 5 jaar is het.... Dat gaat nog plezant worden.
 
Terug
Bovenaan