Kids say the darndest things!

*Speelt rollercoaster met dochter en laat ze een keer over de kop gaan*.
-Attractie gedaan en dochter weer op de grond.

GM: Zo. Nu is de attractie gesloten.
Dochter: Hoezo? Ik wil ze open, desnoods betaal ik ercoor.
GM: Nope
Dochter.: Hier 10 euro.

:unsure: Dat gaat goed komen later.
 
Laatst bewerkt:
Om te volgen met het schoolpersoneel.

Hij moest zijn schoenen uit doen en ik zei "Meester Wim helpt toch ook niet met je schoenen hé in de turnles?"
"Ik zal hem eens roepen anders"

De kleine "Meester wim kan jou niet horen, want die woont op school"



OH en het concept papa vat hij ook nog niet goed. Want toen ik zei dat hij veel moest eten om groot te worden en dat hij hier nog mag blijven wonen ook al is hij groot, antwoordde hij "Ja, maar dan zijn hier 2 papa's en maar 1 mama, dat kan toch niet"

Dus blijkbaar wordt je een papa en niet gewoon een meneer :D
 
Om te volgen met het schoolpersoneel.

Hij moest zijn schoenen uit doen en ik zei "Meester Wim helpt toch ook niet met je schoenen hé in de turnles?"
"Ik zal hem eens roepen anders"

De kleine "Meester wim kan jou niet horen, want die woont op school"



OH en het concept papa vat hij ook nog niet goed. Want toen ik zei dat hij veel moest eten om groot te worden en dat hij hier nog mag blijven wonen ook al is hij groot, antwoordde hij "Ja, maar dan zijn hier 2 papa's en maar 1 mama, dat kan toch niet"

Dus blijkbaar wordt je een papa en niet gewoon een meneer :D

Das hier ook altijd: als hij later papa is dan moet ik verhuizen. Ik moet dan bij oma gaan wonen en hij blijft bij mama :laugh:
 
Ik (als 10 jarige blijkbaar - 39 jaar geleden): Papa?
Mijn vader: Ja zoon?
Ik: Hoe worden kindjes gemaakt?
Vader: Ah wel ik heb dit al meermaals gezegd. Ze worden gebracht door den ooievaar hé!
Ik: Ah ja? Ik heb liggen spelen met ... en ...
Mijn vader: :unsure: (En hij heeft het dan maar uitgelegd die dag)

Kids he .. kids .. ze kennen géén schaamte (ik toen dus ook niet)
En nu nog steeds niet anders zou ik dit niet posten :unsure:

Misschien hoort bovenstaande eerder in het topic. Het is een randgevalletje.

Ik verwacht veel frowns / verbaasde blikken van vaders als ze bovenstaande lezen. Maar dat is net mijn bedoeling. Want of je het nu leuk vindt of niet en of je mij nu gelooft of niet. Bovenstaande heb ik dus toen echt gezegd (en gedaan). Ik wil niet dat je eigen jonge zoon of dochter (op een leeftijd waarvan je denkt dat ze er nog niet mee bezig zijn) bovenstaande plots zegt tegen jou en dat je enige reactie dan ook ne verbaasde blik is omdat je dit niet verwacht en je voor schut staat.
 
Laatst bewerkt:
We hebben onze dochter de voornamen van haar grootouders geleerd en dan ook maar van ons.
Wij zijn nu niet meer mama en papa maar mama voornaam en papa voornaam :p
Gelukkig niet altijd
 
Hier dacht (de slimste van de kids) een tijd geleden (toen ze 13-14jaar was) dat de babys uit het andere gat kwamen.
Ze was een shock toen ze hoorde dat dit niet waar was. Ze vond het normaler dat een babyhoofd door een anus kwam dan door een vagina.
 
Hier dacht (de slimste van de kids) een tijd geleden (toen ze 13-14jaar was) dat de babys uit het andere gat kwamen.
Ze was een shock toen ze hoorde dat dit niet waar was. Ze vond het normaler dat een babyhoofd door een anus kwam dan door een vagina.
Mits wat oefening met de juiste tools moet dat wel lukken :unsure:

1709827663270.png
 
GM is als snack Surimi-sticks aan het eten.

Dochter: Wat is dat?
GM: Surimi-Sticks. Wil je eens proeven?
Dochter: Nee. Ik lust dat niet.
GM: Hoezo je lust dat niet, je hebt het nog niet geprobeerd.
Dochter: Ik ben daar nog te klein voor. Als ik later groot ben zal ik dat wel lusten.

🤦‍♂️
 
Mijn kleinste: ik kan tot 10 tellen in het Duits.

Eins, Zwei, Drei, ..... Acht, Neun, ..... AUS!!!!!

Misschien toch iets te veel Sonne - Rammstein hier opgestaan de laatste tijd 🤣

Hij zit ook voortdurend TNT i am dynamite te zingen 🤣
 
Ben mijn gastjes net aan het wassen in bad, ik vertel dan vaak over vanalles en nog wat, plots gaat het over de aarde, de mensen, onze voorouders, de evolutieleer,... ja, soms probeer ik ze eens wat bij te brengen, die kleine barbaren van mij.

Dus heb ik het uiteraard plots over Darwin en vraag ik aan mijn oudste "ken je die?".

Waarop mijn kleinste plots: "ja, daaruit komen jouw kakjes, uit jouw poep...".

Darmen, Darwin. Potato, potato... :tongue:
 
Vandaag Disney on ice gedaan met ons gasten. Bij het stukje Frozen is die kleinste van ons beginnen zingen: kemmet Kaat. Kemmet Kaat. Men konoinen dauven deer den draud.
Luid genoeg om paar plaatsen waar ik zat het nog te kunnen horen dus za
l niet helemaal opgegaan zijn in het lawaai. Die vrouw achter hem die aan het filmen was gaat misschien nog eens kunnen gniffelen als ze ooit die opname eens herbekijkt. 😁

Edit: op zich misschien niet zo speciaal, maar wij wonen niet in Aalst. Ik ben oorspronkelijk van de streek en er heeft de laatste tijd redelijk wat ajoin music opgestaan in de auto (leve DAB) en dat heeft duidelijk zijn invloed achter gelaten dus. 🤣
In navolging van de kleinste zijn oilsjterse zang: zaten deze avond aan tafel te eten. Plots begint hem weer uit het niets nadat hem wat ketchup gekregen heeft: der hangt nog saas on a leppen.

 
Terug
Bovenaan