Kids say the darndest things!

Papa's kunnen ook de darndest things zeggen :oops:

De 2 jongens waren weer tegelijk aan mij aan het plakken, de oudste wil oorlogje spelen, de jongste wil dat ik meespeel met plasticine.
En allebei willen ze dat ik voor hen kies.
ik probeer uit te leggen dat papa niet graag kiest tussen hen beiden en of we geen spel kunnen spelen dat we alle 3 leuk vinden.

Nee, oorlogje, of Nee, plasticine!!

En toen zei papa: "wel, dan speel ik met niemand mee, ik wil niet kiezen"

Wat ga je dan doen papa?

WEL, DAN SPEEL IK WAT MET MEZELF!!


klonk in mijn hoofd beter :laugh:
Toen ik vanmorgen zei "papa eet wel graag pruim ze" schoot mijn vrouw ook in de lach :p
 
Toen ik vanmorgen zei "papa eet wel graag pruim ze" schoot mijn vrouw ook in de lach :p
Dat is door jullie vetzakkerij dat ik nu juist ook zo'n dingen zeg he.
De oudste heeft een soort uitslag dus ik geef die wat zalf op die plek en wil hem zeggen: wrijft dat nu open met jouw vinger...
Maar ik wil dat ook zo efficiënt mogelijk en met zo weinig mogelijk woorden zeggen en dus zeg ik: vingert dat... :unsure:
 
Dochter was gisteren aan het bokken.

"Papa, waarom moet IK naar school als ik niet wil en waarom gaan jullie werken als jullie dat óók niet leuk vinden? :eviltongue:"

1bqre6.jpg


Inky Pinky Parlez Vous... :cry:
 
Onze dochter ziet heel de wereld in termen van papa's, mama's en kindjes. Een grote knuffel is een mamaknuffel, een kleine knuffel is een kindjeknuffel.
We zijn ooit begonnen haar tijdens het avondmaal wat stukjes kaas te gunnen om uit het vuistje te eten.
Dan kwam er eens: "nee ik wil geen kindje kaas ik wil een MAMA kaas!"
Dan braken we het stukje kaas in twee grote + een kleintje en dan was de gewoonte geboren dat ze altijd een 'papa+mama+kindje' kaas kreeg.
Ondertussen is het dus elke maaltijd "ik wil een kindje kaas en een mama kaas en een papa kaas en een oma kaas en een tante kaas en een pepe kaas en een..."
Infeite krijgt ze nog altijd evenveel kaas, we breken het gewoon telkens in kleinere stukjes :evil:
 
Vorige week aan de speeltuin komt mijne zoontje van 7 jaar naar mij:

“Papa, er zit een kindje op de schuifaf en dat ziet er anders uit.”

“Dat is een kindje met het syndroom van down jongen, een mongooltje zoals sommige wel is zeggen”

En dan nog een hele uitleg dat het lieve kinderen zijn maar zich soms anders gedragen of uiten.

Die vader van dat kind zet mij toevallig na 5 min naast mij op de bank.

Zoontje komt na 15 min terug:

“Papa, die mongool wilt niet af de schommel”

Maar veel te luid, denk dat heel de speeltuin het heeft gehoord en zeker die vader die naast mij zat.

Onmiddellijk verontschuldigd maar had er begrip voor uiteraard.

Ik zakte door de grond van schaamte.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag Disney on ice gedaan met ons gasten. Bij het stukje Frozen is die kleinste van ons beginnen zingen: kemmet Kaat. Kemmet Kaat. Men konoinen dauven deer den draud.
Luid genoeg om paar plaatsen waar ik zat het nog te kunnen horen dus zal niet helemaal opgegaan zijn in het lawaai. Die vrouw achter hem die aan het filmen was gaat misschien nog eens kunnen gniffelen als ze ooit die opname eens herbekijkt. 😁

Edit: op zich misschien niet zo speciaal, maar wij wonen niet in Aalst. Ik ben oorspronkelijk van de streek en er heeft de laatste tijd redelijk wat ajoin music opgestaan in de auto (leve DAB) en dat heeft duidelijk zijn invloed achter gelaten dus. 🤣
 
Laatst bewerkt:
Vandaag Disney on ice gedaan met ons gasten. Bij het stukje Frozen is die kleinste van ons beginnen zingen: kemmet Kaat. Kemmet Kaat. Men konoinen dauven deer den draud.
Luid genoeg om paar plaatsen waar ik zat het nog te kunnen horen dus zal niet helemaal opgegaan zijn in het lawaai. Die vrouw achter hem die aan het filmen was gaat misschien nog eens kunnen gniffelen als ze ooit die opname eens herbekijkt. 😁

Heerlijk :laugh:

 
Ik sta op deze ochtend en zie dat de jongsten (5) al in de zetel zit met de switch. Diene is dus helemaal in het donker opgestaan en heeft zich met zijn hoofdtelefoon op in de zetel geplaceerd.

Ik zeg dus: goeiemorgen, heb jij dat gevraagd of jij op de switch mocht, vriend?

Hij: ja papa, maar er was niemand!

:laugh:
 
Maar papa is niet jarig!
En waarom niet?
Er is geen taart en geen versiering! Dan ben je niet echt jarig!

Ok dan :laugh:
 
  • Haha
Waarderingen: 515
Terug
Bovenaan