Babaluna
Well-known member
Jezus man .Gelukkig is Super Mario al aan de betere hand, toch 2 keer moeten checken of ik echt op de site van het nieuwsblad zat. Of het moet een echte quote van Hubert geweest zijn maar dat kan ik me niet voorstellen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jezus man .Gelukkig is Super Mario al aan de betere hand, toch 2 keer moeten checken of ik echt op de site van het nieuwsblad zat. Of het moet een echte quote van Hubert geweest zijn maar dat kan ik me niet voorstellen.
Ja begin dat toch ook te denken dat Club Brugge dit jaar niet hetzelfde kan doen als vorig jaar. Als Genk niveau blijft halen, wordt dat gewoon een heel verdiende kampioenToch wel echt een opsteker zo een topper winnen vlak voor de POs. Verdiende zege ook.
Tenzij Genk zelf zwakke POs speelt, spelen ze normaal wel kampioen met zo een voorsprong.
Voorsprong is toch vrij klein. Max 6, min 4 punten. Lijkt me allesbehalve beslist.Toch wel echt een opsteker zo een topper winnen vlak voor de POs. Verdiende zege ook.
Tenzij Genk zelf zwakke POs speelt, spelen ze normaal wel kampioen met zo een voorsprong.
Maar hoe graag wilt Brugge nog? Nog een titel meer of minder gaat het niet maken. Die bekerfinale daarentegen...Voorsprong is toch vrij klein. Max 6, min 4 punten. Lijkt me allesbehalve beslist.
Euhm? Ik mag verdorie hopen dat ze bij Club deze mentaliteit niet vertonen alvast.Maar hoe graag wilt Brugge nog? Nog een titel meer of minder gaat het niet maken. Die bekerfinale daarentegen...
Idd en het is niet dat er een hoop uitgebluste spelers rondlopen. Genoeg nieuwe jongens die ook een titel willen pakken.Euhm? Ik mag verdorie hopen dat ze bij Club deze mentaliteit niet vertonen alvast.
Niang was toch echt sterk aan het spelen voor zijn inzinking van twee weken geleden? Verdient toch iets meer krediet, vind ik.Zwakke zwakke wedstrijd van ons. Zo veel afval in ons spel. Niet gewoon dit.
Als we dan zelf ook nog eens de dieptepas in de rug van onze eigen verdediging gaan spelen, tja dan wordt het moeilijk.
Ook veel liever Kamiel Vander perren dan Rasmussen. En gewoon hopen dat Charles Vanhoutte na de interland break terug is. Die misten we vandaag enorm. Ook teklab meer minuten. Die Niang is het niet.
En dan Boufal. Ik krijg het ervan gewoon. Die kan geen ene bal gewoon spelen. Zo inefficiënt gewoon. Tegen dender geeft die een geniale assist, maar vandaag betekent dat telkens balverlies. Waardeloos op die manier.