Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Amai het trekt op niks. Beetje zoals die match thuis tegen KV Mechelen. Duels niet winnen, passing niet zuiver. Controles trekken op niks.

Wel niet veel (grote) kansen weggegeven.

Blijft toch een probleem. Het voetballend niveau hebben we terug na de laatste weken, maar echt veel grote kansen komen er niet. We hadden hier echt wel meer uit moeten halen. Hopelijk gaat de ketchupfles snel weer open van voor...

Laatst bewerkt:
Hopelijk nog ni vandaag lol. Ons niveau moet echt omhoog wel. Anders gaat die goal vroeg of laat wel vallen.

Wat een wedstrijd tegen union, niet verwacht na die k*tmatch tegen dender vorige week.. als we dit niveau blijven halen gaan t leuke playoffs worden

Toch wel echt een opsteker zo een topper winnen vlak voor de POs. Verdiende zege ook.

Tenzij Genk zelf zwakke POs speelt, spelen ze normaal wel kampioen met zo een voorsprong.

Toch wel echt een opsteker zo een topper winnen vlak voor de POs. Verdiende zege ook.

Tenzij Genk zelf zwakke POs speelt, spelen ze normaal wel kampioen met zo een voorsprong.
Ja begin dat toch ook te denken dat Club Brugge dit jaar niet hetzelfde kan doen als vorig jaar. Als Genk niveau blijft halen, wordt dat gewoon een heel verdiende kampioen

Kayembe toch echt enorme stappen gezet sinds nieuwjaar. Was toch de zwakke schakel bij Genk de eerste helft van het seizoen, maar de laatste maanden is die verschillende keren echt enorm goed geweest, ook vandaag weer.

Toch knap wat Fink hier heeft neergezet met Genk dit jaar. Enige wat ik niet echt snap is de beperkte speelminuten die Sternberg krijgt. Ik vind hem zoveel efficiënter in alles wat hij doet dan Baah.

Overigens wel afwachten hoe lang Genk Bangoura zal moeten missen. Sattlberger deed het vandaag wel ok, zeker met die mooie assist, maarde Bangoura van de eerste 15 minuten, die is cruciaal voor Genk als ze het wat minder makkelijk hebben.

Het ziet er alleszins goed uit voor Genk. Al weet je nooit met de PO's. Als je die eerste wedstrijd verliest, staan Brugge en/of Union weer dichtbij en zal de stress toch komen.

Zwakke zwakke wedstrijd van ons. Zo veel afval in ons spel. Niet gewoon dit.

Als we dan zelf ook nog eens de dieptepas in de rug van onze eigen verdediging gaan spelen, tja dan wordt het moeilijk.

Ook veel liever Kamiel Vander perren dan Rasmussen. En gewoon hopen dat Charles Vanhoutte na de interland break terug is. Die misten we vandaag enorm. Ook teklab meer minuten. Die Niang is het niet.

En dan Boufal. Ik krijg het ervan gewoon. Die kan geen ene bal gewoon spelen. Zo inefficiënt gewoon. Tegen dender geeft die een geniale assist, maar vandaag betekent dat telkens balverlies. Waardeloos op die manier.

Euhm? Ik mag verdorie hopen dat ze bij Club deze mentaliteit niet vertonen alvast.
Idd en het is niet dat er een hoop uitgebluste spelers rondlopen. Genoeg nieuwe jongens die ook een titel willen pakken.

Ik hoop vooral dat de focus nu terug meer aanwezig is nu dat we uit de CL liggen.

Zwakke zwakke wedstrijd van ons. Zo veel afval in ons spel. Niet gewoon dit.

Als we dan zelf ook nog eens de dieptepas in de rug van onze eigen verdediging gaan spelen, tja dan wordt het moeilijk.

Ook veel liever Kamiel Vander perren dan Rasmussen. En gewoon hopen dat Charles Vanhoutte na de interland break terug is. Die misten we vandaag enorm. Ook teklab meer minuten. Die Niang is het niet.

En dan Boufal. Ik krijg het ervan gewoon. Die kan geen ene bal gewoon spelen. Zo inefficiënt gewoon. Tegen dender geeft die een geniale assist, maar vandaag betekent dat telkens balverlies. Waardeloos op die manier.
Niang was toch echt sterk aan het spelen voor zijn inzinking van twee weken geleden? Verdient toch iets meer krediet, vind ik.
En Rasmussen vond ik ook gewoon goed spelen de afgelopen matchen als vervanger van Vanhoutte.
Gisteren was het inderdaad wel allemaal niet goed, akkoord.

Ik volg u wel volledig met Boufal. Denk dat die enkel nuttig is als supersub, zeker tegen topploegen. Heeft volgens mij nog geen enkele keer goed gespeeld als basisspeler.

Inderdaad, wie wil er nu niet graag de titel pakken? En het daarbijhorende rechtstreekste ticket voor de Champions League is ook heel belangrijk.

Brand deeltjes gevonden op het veld in Brugge. 't ziet er gelijk meer en meer naar uit dat de match wordt uitgesteld. Of misschien achter gesloten deuren in Roeselare.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan