Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nilsson toch een mooi passpercentage van afgerond 0. Die mogen ze komende zomer gratis weggeven van mij. Eerste Club-speler waar ik werkelijk niets in zie.

Het is weer met een busje vanavond, omdat dat VAR-centrum te klein blijkt te zijn om alle wedstrijden te coveren. Maar in dat busje kan men geen buitenspellijnen trekken. :lol:
Dus, ze spelen al 2 matchen minder op dit moment, en nog lukt het niet?

Gaat wat geven als we weer met 18 ploegen zijn, en dus 9 matchen tegelijk op de laatste dag.

Zijn die nu echt mensen aan het uitfluiten omdat die even snel wat eten door de ramadan? Zielig als dat de reden is.
Goh, gaat dat nu echt op die 25 minuten komen om in de rust ene boterham binnen te slaan? Ik vind het eerlijk gezegd ook maar een bedenkelijke reden om een wedstrijd stil te leggen hoor.

Om dan nu een 100% niet opzij te leggen naar Tzolis, kan ik zo kwaad om worden als ik zoiets zie.
Tzolis ook. :unsure:
Jutgla is zo'n typische spits die met wat vertrouwen altijd schiet, en dat heeft ook zo zijn nadeel.

Ondertussen tegen het spel in 1-1. Typisch. :sop:

Goh, gaat dat nu echt op die 25 minuten komen om in de rust ene boterham binnen te slaan? Ik vind het eerlijk gezegd ook maar een bedenkelijke reden om een wedstrijd stil te leggen hoor.
Spelers, clubs én wedstrijdleiding zijn erover akkoord om dit te doen. Daar heeft een fan niks over te zeggen, buiten wat nodig begrip opbrengen in plaats van iets uit te fluiten wat ze niet begrijpen/geen begrip voor kunnen opbrengen.

Ik ben normaliter een grote verdediger van VAR en ref, maar die penalty in Beerschot - Westerlo slaagt nu toch echt helemaal nergens op. Kan voetbal nog meer kapot gemaakt worden alstublief.

Allez, in Gent blijkbaar ook geen offside check mogelijk bij de VAR. Was met het blote oog duidelijk, maar toch toch goed gekeurd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan