Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd, laatste maanden is die weer op het niveau dat we van hem willen. Mooi op tijd voor de play-offs.Jutgla dramatisch de eerste 5 maand en scoort nu blindelings
Hopelijk trekt hij de lijn door in de playoffs want het moet allemaal van hem komen.Die zijn we dus ook kwijt in de zomer. Doeme
Dus, ze spelen al 2 matchen minder op dit moment, en nog lukt het niet?Het is weer met een busje vanavond, omdat dat VAR-centrum te klein blijkt te zijn om alle wedstrijden te coveren. Maar in dat busje kan men geen buitenspellijnen trekken.![]()
Goh, gaat dat nu echt op die 25 minuten komen om in de rust ene boterham binnen te slaan? Ik vind het eerlijk gezegd ook maar een bedenkelijke reden om een wedstrijd stil te leggen hoor.Zijn die nu echt mensen aan het uitfluiten omdat die even snel wat eten door de ramadan? Zielig als dat de reden is.
Om dan nu een 100% niet opzij te leggen naar Tzolis, kan ik zo kwaad om worden als ik zoiets zie.Jutgla dramatisch de eerste 5 maand en scoort nu blindelings
Tzolis ook.Om dan nu een 100% niet opzij te leggen naar Tzolis, kan ik zo kwaad om worden als ik zoiets zie.

De gelijkmaker komt voor een keer wel niet op het eind, dus we winnen nog!Moet hier 3-0 staan maar het staat 1-1 man man man
Toch gewoon weer uw eigen fout, zoals al xx keer over de afgelopen 2 seizoenenMoet hier 3-0 staan maar het staat 1-1 man man man
Die plotse tegengoals beginnen echt afgezaagd te raken, ik weiger te geloven dat we dit niet opnieuw recht gaan trekken.De gelijkmaker komt voor een keer wel niet op het eind, dus we winnen nog!
Maak gewoon een 2de en een 3de waardoor dat goaltje geen incasseren geen drama hoeft te zijn.Die plotse tegengoals beginnen echt afgezaagd te raken, ik weiger te geloven dat we dit niet opnieuw recht gaan trekken.
Spelers, clubs én wedstrijdleiding zijn erover akkoord om dit te doen. Daar heeft een fan niks over te zeggen, buiten wat nodig begrip opbrengen in plaats van iets uit te fluiten wat ze niet begrijpen/geen begrip voor kunnen opbrengen.Goh, gaat dat nu echt op die 25 minuten komen om in de rust ene boterham binnen te slaan? Ik vind het eerlijk gezegd ook maar een bedenkelijke reden om een wedstrijd stil te leggen hoor.
Jij keek toch niet meer naar Beerschot?!Ik ben normaliter een grote verdediger van VAR en ref, maar die penalty in Beerschot - Westerlo slaagt nu toch echt helemaal nergens op. Kan voetbal nog meer kapot gemaakt worden alstublief.