Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Brugge en gebouwen , matchen doet het nog steeds nietWraakroepend dat dit zomaar nog kan anno 2025, golfplaten met asbsest...
Sluit ik me bij aan. 0-5 forfait enige logische beslissingWraakroepend dat dit zomaar nog kan anno 2025, golfplaten met asbsest...
Hier moet ik me toch ook bij aansluiten.Sluit ik me bij aan. 0-5 forfait enige logische beslissing

Wraakroepend dat dit zomaar nog kan anno 2025, golfplaten met asbsest...

En wie weet wat voor een shit er allemaal is vrijgekomen door de batterijen van die elektrische fietsen die zijn opgefiktWraakroepend dat dit zomaar nog kan anno 2025, golfplaten met asbsest...

Zullen waarschijnlijk oude panelen van vroeger zijn. Ik denk dat je gaat verschieten hoeveel huizen dat nog hebben deze dagWraakroepend dat dit zomaar nog kan anno 2025, golfplaten met asbsest...
ach ja, zo kan je ook argumenten pro Club oplijsten hé:Volgens mij gaat het toch Genk zijn
-Winnen hun wedstrijd , ook als het soms niet goed
- Goeien trainer
-geen Europees gespeeld
-Bank scoort
- puntenvoorsprong
ze mogen alleen ni chocken![]()
ach ja, zo kan je ook argumenten pro Club oplijsten hé:
meer topmatchen gespeeld en dus ervaring
hoog ritme met midweek matchen gewoon
grotere kern
meer ervaring met kampioen spelen
underdog die vleugels kan krijgen als achterstand kleiner wordt
genk dat stress gaat krijgen als voorsprong verkleint
nobody knows, we zullen wel zien, gelukkig bijna gedaan met die belachelijke halvering
Ik weet echt van waar dit blijft komen... In kwantiteit mss wel, ik kwaliteit duidelijk niet, dat is de laatste maanden toch al meermaals gebleken ?ach ja, zo kan je ook argumenten pro Club oplijsten hé:
meer topmatchen gespeeld en dus ervaring
hoog ritme met midweek matchen gewoon
grotere kern
meer ervaring met kampioen spelen
underdog die vleugels kan krijgen als achterstand kleiner wordt
genk dat stress gaat krijgen als voorsprong verkleint
nobody knows, we zullen wel zien, gelukkig bijna gedaan met die belachelijke halvering
Nee? Komaan. Club die gewoon met 1-0 wint vanuit duidelijk buitenspel, grab the popcorn.VAR kan vandaag tijdens Club-Charleroi geen offside beoordelen.
Hopelijk voor hen geen flaters van het trio op het veld.
Het is weer met een busje vanavond, omdat dat VAR-centrum te klein blijkt te zijn om alle wedstrijden te coveren. Maar in dat busje kan men geen buitenspellijnen trekken.Waarom niet? Wat heb ik gemist?