Bertaccini heeft toch gescoord?Ja, als ge geen penalties kunt scoren, dan kan je niet winnen.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bertaccini heeft toch gescoord?Ja, als ge geen penalties kunt scoren, dan kan je niet winnen.

Bertaccini heeft toch gescoord?![]()
Krijgen , je zegt het goed. De ene keer wordt dit gefloten, de ander keer niet. Je kan hier geen lijn optrekken. Genk ontsnapt in alle geval. Want verdienen geen winst hier. Het is toch al enkele weken een pak minder.Kampioenengeluk voor Genk. Rampzalige wedstrijd en dan een penalty krijgen in de laatste minuut.
Ik dacht dat er tegenwoordig geen hands meer gefloten werd als de bal van zodanig dichtbij getrapt werd dat de speler weinig tot geen tijd heeft om te reageren en de arm/hand van de speler zich niet in een erg onnatuurlijke positie bevindt

We zijn er met de zin: dat is toch altijd penalty. Voor de ene ploeg wordt dit wel gefloten en voor de andere ploeg niet. En dat is het probleem. Ik zou hier ook geen probleem mee hebben dat ze dit fluiten, en dat overal toepassen. Maar op dit moment is dat niet het geval.Snap de hetze rond de handsbal weer niet. Dat is toch altijd penaltyAls dat al geen hands meer is, kan je in mijn ogen de regel rond hands helemaal afschaffen en er rugby van maken.
Dat kan best zijn, maar dan moeten we de goede beslissingen toch niet in twijfel trekken? Dit is volgens de regels gewoon penalty. Dat verandert niet omdat het een andere keer niet gefloten wordt.We zijn er met de zin: dat is toch altijd penalty. Voor de ene ploeg wordt dit wel gefloten en voor de andere ploeg niet. En dat is het probleem. Ik zou hier ook geen probleem mee hebben dat ze dit fluiten, en dat overal toepassen. Maar op dit moment is dat niet het geval
Nee dat klopt. Maar op deze manier lijkt het wel dat bepaalde ploegen bevoordeeld worden en vooral bepaalde ploegen benadeeld worden. En in dit geval kan een punt meer of minder voor Dender hele grote gevolgen hebben. Het is trouwens een van die benadeelde teams. En niet voor het eerst.Dat kan best zijn, maar dan moeten we de goede beslissingen toch niet in twijfel trekken? Dit is volgens de regels gewoon penalty. Dat verandert niet omdat het een andere keer niet gefloten wordt.
Ja, het lijkt misschien zo, maar kan dat gestaafd worden met cijfers of bewijzen? Want met alle respect, voetbalsupporters kennen er namelijk iets van, van beslissingen te interpreteren naargelang het hen goed uitkomt of niet. En daarmee wil ik niet ontkennen dat er geen foute scheidsrechterlijke beslissingen gebeuren.Nee dat klopt. Maar op deze manier lijkt het wel dat bepaalde ploegen bevoordeeld worden en vooral bepaalde ploegen benadeeld worden. En in dit geval kan een punt meer of minder voor Dender hele grote gevolgen hebben. Het is trouwens een van die benadeelde teams. En niet voor het eerst.
Westerlo zou wel een goede zaak kunnen doen vandaag. Mag op uitnodiging gaan kijken straks.