Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echte kenners op dit forum!Hoofdkandidaat zou de oude assistent van Van Bommel zijn: Andries Ulderink.
Ja een makkelijke persoonlijkheid is dat niet en naar KV normen duur, dus dit verbaast mij niet. Ik denk dat zijn krediet bij de spelers ook op was.paniekvoetbal is ook voetbal
Hasi zat er wel aan te komen, was het zichzelf ook wat onmogelijk aan het maken.
Overmars en Ulderink hebben in het verleden ook al goed samengewerkt bij Go Ahead Eagles en Ajax. Zouden heel goede connectie hebben.Echte kenners op dit forum!
opvallende keuze, want toch geen top profiel als T1 op zijn 55e, maar ze kennen hem natuurlijk. Waarschijnlijk heeft die indruk gemaakt onder Van Bommel op het management.
Ulderink out bij Antwerp.Ulderink in bij Antwerp.
2de plaats en geen bekerwinst en het seizoen in België is voor Club toch grandioos gefaald met die kern en het geld dat ze jaar na jaar ontvangen / uitgeven.Met deze CL campagne, 2de plaats en eventueel bekerwinst zou ik content zijn. Dubbel zou de max zijn hopelijk alle focus nu op jpl...
hoe je een seizoen grandioos gefaald kan noemen met zo een CL campagne dat ontgaat me toch hoor2de plaats en geen bekerwinst en het seizoen in België is voor Club toch grandioos gefaald met die kern en het geld dat ze jaar na jaar ontvangen / uitgeven.
Ik zeg toch : in België. Europees zeker fantastisch gedaan. Maar met de middelen van Club tegenover elke andere club in België moeten ze altijd een prijs pakken.hoe je een seizoen grandioos gefaald kan noemen met zo een CL campagne dat ontgaat me toch hoor
je kan die 2 toch niet los van elkaar zien? om te bepalen of je seizoen geslaagd is kijk je naar alle matchen, moesten ze snel uitgeschakeld zijn in CL dan verwacht je wel kampioen te worden, nu denk ik dat de meesten ermee zouden kunnen leven om 2e te worden. Beker wil je natuurlijk winnen maar dat is 1 match, daarin kan veel gebeuren héIk zeg toch : in België. Europees zeker fantastisch gedaan. Maar met de middelen van Club tegenover elke andere club in België moeten ze altijd een prijs pakken.
Dat is zo. Maar met hun middelen moet er gewoon iets gewonnen worden als je zowel kan strijden voor supercup, bekerfinale als eindfase competitie. Het zou toch heel zuur zijn om dan niks te pakken op het einde.Elk seizoen kampioen spelen is gewoon een utopie. Nogal makkelijk praten.
Beker is vrij random. Anderlecht speelt ook gewoon goed.
Maar het is inderdaad 1 matchAnderlecht speelt toch al beter dan een hele tijd terug. Club speelt toch heel matig de laatste weken, met uitzondering in de CL tegen Atalanta als uitschieters. Enfin, mei is nog ver.Dat is zo. Maar met hun middelen moet er gewoon iets gewonnen worden als je zowel kan strijden voor supercup, bekerfinale als eindfase competitie. Het zou toch heel zuur zijn om dan niks te pakken op het einde.
En nee Anderlecht speelt niet goedMaar het is inderdaad 1 match
Ook te zien wat ze doen met die middelen toch? Mochten ze nu al hun CL geld gebruiken aan een nieuwe kern zouden ze altijd moeten kampioen spelen. Maar ik vermoed dat er ook een deel aan de kant is gezet voor een stadion etc.Ik zeg toch : in België. Europees zeker fantastisch gedaan. Maar met de middelen van Club tegenover elke andere club in België moeten ze altijd een prijs pakken.
Sowieso zullen ze dat doen. Maar ze geven toch echt het meeste van iedereen aan aankopen (ook door de inkomsten natuurlijk). Meer dan 30 miljoen afgelopen zomer. En dan verwacht men toch prijzen aan het einde van de rit in de Jupkes ligaOok te zien wat ze doen met die middelen toch? Mochten ze nu al hun CL geld gebruiken aan een nieuwe kern zouden ze altijd moeten kampioen spelen. Maar ik vermoed dat er ook een deel aan de kant is gezet voor een stadion etc.

Voetbal is geen exacte wetenschap anders zou het maar saai zijn als altijd de rijkste club alles wint.Sowieso zullen ze dat doen. Maar ze geven toch echt het meeste van iedereen aan aankopen (ook door de inkomsten natuurlijk). Meer dan 30 miljoen afgelopen zomer. En dan verwacht men toch prijzen aan het einde van de rit in de Jupkes liga![]()
Gohjah dat was toch sowieso onhoudbaar? Je mag nog gelijk hebben over de kwaliteit van u spits of verdediging, maar om telkens zo publiek te gaan afgeven en u ploeg onder de bus te gooien, tsjah..Hasi out...!