Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij kan geen bal bijhouden, kan geen pass geven en wint geen duel
Dat ligt echt niet alleen aan zijn medemaats hoor.
Vazquez niet te vet, maar stop eens met telkens centraal in die trechter te lopen.
Ruimte te over op de flanken, mja daar is Hazard ook niet te bespeuren

Merci voor de Jynx.Hazard is ook nog maar een schim van de speler die hij was. Zo dramatisch
Met hem is precies vervelender dan zonder hem, loopt overal en nergens

Zo doen we dat se.Merci voor de Jynx.![]()

Kan het ook zonder Stroeyckens preciesKan alleen samen spelen met Stroeykens. Vázquez kan niets. En achter hem heeft niemand aanvallende gedachten. Makkelijk is dat ook niet voor hem.
Veel te makkelijk balverlies lijdt hij wel. Vázquez is ook echt niks. Wachten op de 1-0 zeker

Pas van Augustinsson van 3 meter zou ik ook nog kunnenKan het ook zonder Stroeyckens precies![]()
Ik heb al andere gezien vandaag..Pas van Augustinsson van 3 meter zou ik ook nog kunnen
Weinig kwaliteit ja vandaag, aan beide kanten.Ik heb al andere gezien vandaag..

Veel gelopen en gestredenWeer een hamstring blessure![]()

Hij toont wel passie en goesting. Daar zie je bij Hubert niks vanVeel gelopen en gestreden
Maar weinig voetballend.
Leko heeft intussen al 4x in de weg van de linesman gelopen en 3x de 4e ref geslagen met zen gesticuleren![]()
Beetje zoals ons arbitragekorpsMoet ook zeggen : als je dit veld ook weer ziet. Er zijn toch heel veel velden in België die op niks trekken
Ik vind zo hysterisch langs de zijlijn altijd gewoon wat show verkopen. Ben daar nooit fan van. Als je opt veld staat versta ja daar ook gewoon niets dan.Hij toont wel passie en goesting. Daar zie je bij Hubert niks van