Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Grensrechter vlagde voor goal. Dus zal het wel gezien hebben. Bal ging na laatste bots ook echt richting voorbij de lijn. Maar 100 procent zeker kan je dat nooit zien met deze beelden
Lijnrechter staat op de hoek en aan de keeper zijn reactie zie je ook wel genoeg

Er is geen doellijntechnologie maar ik denk niet dat hier discussie over kan zijn

Allemaal toch?
Op de beelden die we te zien kregen kun je nergens 100% stellen dat die bal erover is. Ik ga er ook vanuit dat die bal binnen is voor alle duidelijkheid hoor, maar toch ergens triestig dat er bij zoiets belangrijk als een doelpunt er geen enkele manier is om dat 100% te bevestigen.

da's nog geweest de voorbije jaren, en tegen Antwerp hebben we nog niet gewonnen sinds die terug zijn. maar goed, 4 punten marge, en we moeten nog eens thuis tegen kortrijk.
Kan zomaar een Oostende scenario worden tegen Kortrijk.
Als we de 3 punten op Antwerp is het binnen, maar zullen blij mogen zijn met 1 punt.

Heel zwakke Standard-Anderlecht, andermaal.
Ik vond ons misschien een tikkeltje minder zwak dan Anderlecht, maar daar heb je wel een Hazard die plots die klasseflits kan bovenhalen (al speelde hij voor de rest wel enorm onder zijn niveau, die Huerta vond ik ook tegenvallen).

Voor de rest hebben we, zeker in de eerste helft, te weinig gevaar kunnen brengen.

Begreep het wel na de match tegen Cercle, hadden daar eigenlijk altijd moeten verliezen. Je zag wel het idee op vlak van opbouwen en ruimte zoeken, maar quasi geen uitvoering ervan. Daarnaast ook in de persconferentie na de match weinig charismatisch.

Begreep het wel na de match tegen Cercle, hadden daar eigenlijk altijd moeten verliezen. Je zag wel het idee op vlak van opbouwen en ruimte zoeken, maar quasi geen uitvoering ervan. Daarnaast ook in de persconferentie na de match weinig charismatisch.
Ik vind het wel snel

Maar Clement is vrij…

Heel zwakke Standard-Anderlecht, andermaal.
Ik vond ons misschien een tikkeltje minder zwak dan Anderlecht, maar daar heb je wel een Hazard die plots die klasseflits kan bovenhalen (al speelde hij voor de rest wel enorm onder zijn niveau, die Huerta vond ik ook tegenvallen).

Voor de rest hebben we, zeker in de eerste helft, te weinig gevaar kunnen brengen.
Het blijft toch heel wisselvallend in Luik. Jammergenoeg.
Anderzijds gezien de situatie, kern,... is het dan ook weer sterk dat ze toch kans maken op PO1 (ook al is het een kleine kans)

Het blijft toch heel wisselvallend in Luik. Jammergenoeg.
Anderzijds gezien de situatie, kern,... is het dan ook weer sterk dat ze toch kans maken op PO1 (ook al is het een kleine kans)
Po1 zou veel te hoog gegrepen zijn. Het is gewoon heel zot en veelzeggend voor de rest van de ploegen (buiten Genk of Club (Union ook misschien)) dat wij daar nog kans op hadden.

Ik ben gewoon heel blij dat we met deze kern op een vlottere manier het behoud hebben kunnen verzekeren dan dat wij en vele andere hadden gedacht.

Nu hopen op een goeie overnemer en vanaf dan hopelijk terug bergop. Terug daar staan waar we thuishoren.

Want ongeacht onze zwakke laatste jaren, blijven we historisch gezien wel een topclub.

Po1 zou veel te hoog gegrepen zijn. Het is gewoon heel zot en veelzeggend voor de rest van de ploegen (buiten Genk of Club (Union ook misschien)) dat wij daar nog kans op hadden.

Ik ben gewoon heel blij dat we met deze kern op een vlottere manier het behoud hebben kunnen verzekeren dan dat wij en vele andere hadden gedacht.

Nu hopen op een goeie overnemer en vanaf dan hopelijk terug bergop. Terug daar staan waar we thuishoren.

Want ongeacht onze zwakke laatste jaren, blijven we historisch gezien wel een topclub.
Zeker. En PO1 idd te hoog gegrepen op zich.
Heb wel wat sympathie voor Standard, vooral wss omdat 1 van mijn beste maten nogal die-hard is om het zacht uit te drukken en zo al eens meega
Hoop dus ook dat ze eens een goeie eigenaar krijgen en terug wat stabiliteit kunnen krijgen. Vooral dat laatste is daar wel eens nodig.

Allé de volgende... De bestuurskamers schieten weer allemaal in paniek.

Allé de volgende... De bestuurskamers schieten weer allemaal in paniek.

paniekvoetbal is ook voetbal :unsure:
Hasi zat er wel aan te komen, was het zichzelf ook wat onmogelijk aan het maken.

We hebben onszelf te weinig beloond de laatste maanden, hadden nooit in deze situatie mogen zitten. Maar Hasi kon het duidelijk niet meer aan.

Deur lijkt me nu wagenwijd open te staan voor terugkeer van De Keizer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan