Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aan crowdfunding doen om je belastingen vooraf te betalen, moet kunnen zeker?

Bekijk bijlage 30261
Voor wat was dat goed ? Serieuze vraag.

Ze hadden cash nodig om hun belastingen vooraf te kunnen betalen. Momenteel weinig inkomsten wegens geen matchdays.
Winst is serieus gestegen afgelopen jaren, dan stijgt de belasting ook natuurlijk.

Dat geld ophalen was sowieso geen probleem geweest. Vraag is waarom ze geen teams call hebben opgezet met hun bank maar crowdfunding hebben gedaan. Misschien waren de voorwaarden niet goed.

Met het aankomende EK is het wat ondergesneeuwd maar een week na de EK finale is het hier al supercup en de vrijdag daarna begint de competitie. Dat is toch eigenlijk te zot voor woorden.

Met het aankomende EK is het wat ondergesneeuwd maar een week na de EK finale is het hier al supercup en de vrijdag daarna begint de competitie. Dat is toch eigenlijk te zot voor woorden.
Ugh. Don't get me wrong, ik ben dol op voetbal maar ik keek eigenlijk echt wel uit naar eens een periode zonder.
Ik kan natuurlijk ook niet kijken maar dat kan ik dan ook weer moeilijk :unsure:

Je zal een ploeg in volle transitie aantreffen, zo eind juli.
Maar anyway, welcome bij the big boys Dender!

Thanks!! Het is voor mij als supporter ook een comeback in 1ste klasse, heb het de periode met Boskamp ook al is meegemaakt van 2007 tot 2009 tot helaas toen die vervloekte playoffs ingevoerd werden en het geval Moeskroen er kwam die onterecht hun licentie kregen ten nadele van ons. Fijn om terug te zijn, nooit gedacht dat mijn kleine ploeg daar ooit nog in zou slagen.

Ja klopt, ik denk zeker geen nadeel om Union meteen op speeldag 1 te treffen al valt het nog af te wachten of eind juli een Puertas en Amoura eventueel al verkocht zouden zijn.

Thanks!! Het is voor mij als supporter ook een comeback in 1ste klasse, heb het de periode met Boskamp ook al is meegemaakt van 2007 tot 2009 tot helaas toen die vervloekte playoffs ingevoerd werden en het geval Moeskroen er kwam die onterecht hun licentie kregen ten nadele van ons. Fijn om terug te zijn, nooit gedacht dat mijn kleine ploeg daar ooit nog in zou slagen.

Ja klopt, ik denk zeker geen nadeel om Union meteen op speeldag 1 te treffen al valt het nog af te wachten of eind juli een Puertas en Amoura eventueel al verkocht zouden zijn.
Als Hens het niveau aankan, moeten jullie van eigen sterkte uitgaan. Die doet de ploeg echt draaien. Nsimba kan nog stappen zetten. Gies is echt een goede keeper. Hier en daar wel nog versterkingen nodig, maar wel al een goede trainer aangetrokken.

Hens zou het niveau 1A denk ik wel moeten aankunnen. De nieuwe trainer geef ik het voordeel van de twijfel al had ik liever onze vakman Simons zien blijven, maar Euvrard moet zeker een eerlijke kans krijgen!

Ondertussen is gisteren na Hrncar en Goncalves (Beveren) onze 3de aanwinst ook gearriveerd, Mohamed Berte toch wel de beste bij Oostende in de spits vorig jaar, waar ook Kortrijk en Kv Mechelen interesse in hadden.
En zijn er volgens hardnekkige geruchten meteen 3 spelers van RWDM nog op komst, wellicht heeft er ook wel mee te maken dat Julien Gorius hier de sportief directeur is (het gaat om Heris, Alexis de Sart en Kylian Hazard), ALS hazard eindelijk is een seizoen vooral fit blijft en dan zijn niveau van bij RWDM hun kampioenenjaar haalt kan dat voor een ploeg als Dender wel zeker enorme versterking zijn.

Voor de Genkies onder ons, men heeft de penalty regels nu ook verduidelijkt:

Since encroachment rarely affects the outcome of the kick (only if the ball rebounds into play), the same principle should apply to player encroachment as to goalkeeper encroachment, i.e. it is penalised only if it has an impact.

:eviltongue::biglaugh:

Er zou geen meerderheid zijn om iets te veranderen dus het format blijft zoals het is. Zelfs de puntenhalvering blijft bestaan. Dat is volgens mij ook een peutertuin die onderhandelingen tussen die clubleiders

Er zou geen meerderheid zijn om iets te veranderen dus het format blijft zoals het is. Zelfs de puntenhalvering blijft bestaan. Dat is volgens mij ook een peutertuin die onderhandelingen tussen die clubleiders
allé obvious next step incoming: Club en Anderlecht gaan zelf hun tv-rechten verkopen... en dan blijkt dat de kleine clubs de dupe zijn en dan gaan ze kunnen bleiten in de gazetten. Ik hoop echt dat Club en rsca gaan doorzetten hierin

allé obvious next step incoming: Club en Anderlecht gaan zelf hun tv-rechten verkopen... en dan blijkt dat de kleine clubs de dupe zijn en dan gaan ze kunnen bleiten in de gazetten. Ik hoop echt dat Club en rsca gaan doorzetten hierin
Die kans wordt nu wel heel groot ja

Haha onwaarschijnlijk dit toch :laugh:

Wellicht dat bijna al die kleine clubs vóór de halvering zijn? Terwijl het gros daarvan in praktijk meer niet dan wel in PO1 terechtkomt.

Het is natuurlijk ook compleet belachelijk dat de kleinere clubs maar moeten ja-knikken op alles wat de "grote" clubs willen.

Laatst bewerkt:
Die statuten uit het jaar kruik met vereiste 2/3 meerderheid moeten ook eens dringend herbekeken worden. Met 29 ploegen die allemaal verschillende belangen hebben en een kleine stem die even zwaar weegt als een grote kun je op die manier nooit een deftige herstructurering erdoor krijgen.

Als je het vooraf hoorde was "iedereen" tegen puntenhalvering maar door het te koppelen aan andere zaken is er niets beslist. Politiek op zijn Belgisch.

Dat zal nooit gebeuren, is ten eerste wettelijk niet zo eenvoudig en praktisch evenmin.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan