Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat gedrag waar eerst heel België ons steunde (zowel pers als andere fans), maar toen het te heet werd na die klacht iedereen ineens 180 graden draaiden.

En dat van Westerlo zag er zeker door Kayembe en Madsen belachelijk uit, maar veel verschil met vorige week Club tegen Cercle was er buiten dat ook niet.

Hypocrieten haat ik als de pest.
Met Club cercle zitten wat verschillen
- Al die supporters aan de zij lijn die durven niet meer aanvallen voor hun veiligheid.
Stel dat Cercle scoort in extra tijd kan goed zijn dat er wat debielen die spelers aanvallen.

Ik weet niet of dat persoonlijk bedoeld was, maar mij heb je nooit iets anders horen beweren.
Ik zie u hier niet veel posten. Maar dat de pers en veel andere supporters ons toen gelijk gaven is wel een feit.

En dat wij zaken aanvechten die binnen het sportrecht vallen is ons goed recht. Daarvoor bestaan die regels. Gaat ge ook niet naar de rechter als ze uw auto per total hebben gereden? Kromme vergelijking misschien, maar ik wil het even aanhalen.

Als er voor de rest niets weg gaat, denk ik niet dat er nog iets nodig is, gezien die Jashari er al is als versterking op het middenveld.
Is er eigenlijk al aan vervanging voor Vanaken gedacht? Eerder dan een jonge speler die je geleidelijk aan kan brengen natuurlijk want Hans is nog goed genoeg nu. Maar dat seizoen te veel komt er ooit wel aan, en als je dan nog moet gaan zoeken ga je in de problemen komen.

Vanaken speelt ook alles, en kan dat voorlopig nog moeiteloos aan. Wat zeg je dan hé, tis als doublere van Hans die alles speelt :unsure:

Ik vind dat er al langer naar concurrentie voor Vanaken moet gezocht worden. Niet alleen om hem scherp te houden, maar ook zodat je effectief een deftige optie hebt wanneer hij eens geblesseerd is of in mindere vorm is.

Normaal moet Vetlesen die rol wel aankunnen hé. Is toch ook meer een spelverdeler, nu cijfert die zich wat weg voor en door Hans maar ik denk dat die van nature toch meer op Hans zijn plek hoort. En dan Nielsen of Zinckernagel ernaast en Onyedika erachter.

Concurrentie halen voor Vanaken is inderdaad wel een dubbele vind ik.

Langs de ene kant begrijp ik het gegeven van hem 'scherp' te houden en mocht hij ooit eens een langdurige blessure oplopen, maar langs de andere kant ga je ook geen hoop miljoenen spenderen voor een back-up, want als Vanaken fit en in vorm is speelt hij nagenoeg alles ...

Concurrentie halen voor Vanaken is inderdaad wel een dubbele vind ik.

Langs de ene kant begrijp ik het gegeven van hem 'scherp' te houden en mocht hij ooit eens een langdurige blessure oplopen, maar langs de andere kant ga je ook geen hoop miljoenen spenderen voor een back-up, want als Vanaken fit en in vorm is speelt hij nagenoeg alles ...
Is het type Vanaken ook geen uitstervend ras in het huidige voetbal? Dat is geen krachtpatser, wel zeer slimme voetballer. In mindere mate zijn Schoofs en Hens wat vergelijkbaar. Heynen lijkt mij nog meer een wroeter?

Het hoeft ook niet hetzelfde type te zijn hé, maar een echte spelmaker zit er buiten Vanaken gewoon niet in de ploeg. Vetlessen misschien, maar die lijkt me niet goed genoeg om de fakkel op termijn over te nemen van Hans.

Het is ook niet dat je niet met twee spelmakers in een ploeg kan spelen he.

Is het type Vanaken ook geen uitstervend ras in het huidige voetbal? Dat is geen krachtpatser, wel zeer slimme voetballer. In mindere mate zijn Schoofs en Hens wat vergelijkbaar. Heynen lijkt mij nog meer een wroeter?
Vanaken is sowieso al een zeer uniek type tout court vind ik.

Het hoeft ook niet hetzelfde type te zijn hé, maar een echte spelmaker zit er buiten Vanaken gewoon niet in de ploeg. Vetlessen misschien, maar die lijkt me niet goed genoeg om de fakkel op termijn over te nemen van Hans.

Het is ook niet dat je niet met twee spelmakers in een ploeg kan spelen he.
Kzou die toch eerst nog een 2e seizoen gunnen om dat te kunnen beoordelen.

Gohja, hij wordt wel ouder en ouder natuurlijk. Ooit gaat het wel eens stoppen. Hij moet vooral blessurevrij kunnen blijven, anders kan het snel achteruit gaan.
Mist letterlijk nooit een wedstrijd dus zou raar zijn om een doublure te halen die dan amper zou spelen. En zoals al gezegd kan Vetlesen ook een rij vooruit spelen indien nodig. Daar is hij ook initieel voor gekocht.

Heynen is een veel meer technische voetballer dan men lijkt te denken. Zeer "fijne" voetballer ook. Hij is gewoon minder doelgericht dan Vanaken, maar qua infiltraties, passing en techniek wel degelijk vergelijkbaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan