Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mist letterlijk nooit een wedstrijd dus zou raar zijn om een doublure te halen die dan amper zou spelen. En zoals al gezegd kan Vetlesen ook een rij vooruit spelen indien nodig. Daar is hij ook initieel voor gekocht.
Snap ik wel, maar morgen scheurt hij een kruisband en is hij 8 maanden out. Kans dat je dan terug op je beste niveau komt is klein. Kan zomaar gebeuren, en dan is een doublure hebben nooit slecht

Snap ik wel, maar morgen scheurt hij een kruisband en is hij 8 maanden out. Kans dat je dan terug op je beste niveau komt is klein. Kan zomaar gebeuren, en dan is een doublure hebben nooit slecht
True. Gewoon een tricky situatie want behoudens ongelukken gaat die speler 95% van de tijd op de bank zitten of gaat hij elders moeten spelen zoals er gebeurde met Vetlesen.

Vanaken speelt inderdaad bijna alles, maar 't is nu ook wel onzin dat die elke match op niveau is hé. Haalt de laatste tijd weer zijn beste niveau, maar ook hij heeft al zijn vormdips en motivatiedips gehad de laatste jaren.

Hij wordt er straks 32 jaar, sowieso is het niet slecht om hem ook eens wat fysieke en mentale rust te kunnen gunnen doorheen het seizoen. Zodat hij op zijn beste niveau kan blijven spelen.

Ik vind het niet zoeken naar concurrentie / toekomstige vervanger / doublure voor Vanaken haaks staan op de ambitie om Europees mee te dingen.

Dubbel gevoel.
Niet 100% tevreden, had liever een buitenlandse coach gezien.
Hopelijk stappen we eindelijk af van die 3-mans verdediging en halen we eindelijk eens po 1.

Fink officieel coach bij Genk.

Ik ben tevreden na al die namen die de afgelopen weken zijn verschenen.

Vrancken in Gent.

Tja. Voor mij is hij zeker geen ultieme verrader. Hij heeft zijn kwaliteiten en tekortkomingen uitgebreid getoond. Hij wil mooi voetballen en indien hij een goede spits heeft, zullen er ook veel doelpunten vallen. Maar voor een goede verdedigende organisatie moet ge zeker niet bij Wouter Vrancken zijn. Dit seizoen kreeg hij de ploeg (zelfs zonder transfer en blessures) geen 80% van het seizoen "fired up" aan de aftrap. Dus ondanks dat hij niet de enige schuldige is aan het seizoen is hij één van de schuldigen. Maar zijn "manier waarop" zal ik altijd laf vinden. En alleen daarom zal ik elk seizoen dat hij onder ons eindigt toch een extra pint opentrekken op zijn gezondheid :)

Fink in Genk.

We zien wel. Het profiel ziet er leuk uit. Mooi voetbal in STVV (maar uiteindelijk ook maar 9de) en wat jongeren gelanceerd. Hopelijk meer dan de stereotype Duitsers zoals Wolf en Storck. Ik ben toch echt benieuwd hoe hij gaat spelen en wie er nu allemaal mee gaat komen van STVV. Steuckers lijkt al een zekerheid en Smets is absoluut een optie. Delorge daarentegen (als vervanger voor de vermoedelijk vertrekkende Galarza *ween*) lijkt onhaalbaar gezien daar zelfs al een Frankfurt achter zit. Aankopen gaan stevig afhangen van het systeem dat Fink gaat spelen.

Ik ben er tevreden mee. Lijkt me een veel betere match dan Hein waar toch ook wat geruchten over waren.
Hein had geen match geweest met deze kern/situatie. Die gaat enkel maar bij Brugge of Union willen werken. Die heeft geen zin om alweer onderworpen te zijn aan de grillen van de club ingevolge de economische situatie.

Hebben ze daar Jutgla eens niet een match gezet? Ik vond dat toen alleszins zeer goed meevallen in aanvallend opzicht, al weet ik niet of ie de motor en de discipline heeft om dat verdedigend goed te doen op lange termijn.

Goed ja, kan altijd, maar als Club zijnde kan je toch geen echte doublure gaan halen, om veel kans niet te spelen, dat is onverantwoord qua budget lijkt me.
Vanaken speelt inderdaad bijna alles, maar 't is nu ook wel onzin dat die elke match op niveau is hé. Haalt de laatste tijd weer zijn beste niveau, maar ook hij heeft al zijn vormdips en motivatiedips gehad de laatste jaren.

Hij wordt er straks 32 jaar, sowieso is het niet slecht om hem ook eens wat fysieke en mentale rust te kunnen gunnen doorheen het seizoen. Zodat hij op zijn beste niveau kan blijven spelen.

Ik vind het niet zoeken naar concurrentie / toekomstige vervanger / doublure voor Vanaken haaks staan op de ambitie om Europees mee te dingen.
Is dat zo? Want heeft die niet eens zelf aangegeven dat veel spelen voor hem echt een must is om zijn niveau (te blijven) halen? Elke trainer haalde die er quasi nooit vroegtijdig af, dat lijkt me niet toevallig.

Tuurlijk haalt die niet altijd zijn niveau, maar dat ligt uiteraard ook niet altijd aan hem denk ik.

Standard heeft zijn licentie dacht ik net als alle andere 1A ploegen al gekregen dus lijkt me logisch dat ze wel zullen mogen starten, de vraag zal vooral zijn of ze het seizoen dan ook zullen uitdoen..

Voor mijn ploeg FC Dender ook een mooie seizoensopener thuis tegen vicekampioen en bekerwinnaar Union!

Standard heeft zijn licentie dacht ik net als alle andere 1A ploegen al gekregen dus lijkt me logisch dat ze wel zullen mogen starten, de vraag zal vooral zijn of ze het seizoen dan ook zullen uitdoen..

Voor mijn ploeg FC Dender ook een mooie seizoensopener thuis tegen vicekampioen en bekerwinnaar Union!
Je zal een ploeg in volle transitie aantreffen, zo eind juli.
Maar anyway, welcome bij the big boys Dender!

Laatst bewerkt:
Aan crowdfunding doen om je belastingen vooraf te betalen, moet kunnen zeker?

rusg finance.JPG

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan