Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zou echt een gigantische meerwaarde zijn.Body language van Lardot wel heel bizar. Zou heel graag die communicatie eens horen tss hem en de VAR.
Ja die fluit iets waar die op dat moment helemaal niet zeker van is. Deze fase is gewoon onbegrijpelijk. Als het offside is moet de scheidsrechter gewoon niet gaan kijken. Dat moet gewoon verteld worden in die zijn oor en klaar.Body language van Lardot wel heel bizar. Zou heel graag die communicatie eens horen tss hem en de VAR.
Allez dus tis toch niet zo duidelijkOei, Gert is een topper, maar nu is hij wel fout. Die rode lijn is getrokken aan de tenen van diene Da Silva, dus de speler die scoort. Is toch duidelijk?
Ja mja pech met al die blessures hè..Benieuwd wat ons bestuur gaat doen. Bij een derde plaats en een wanprestatie in een cruciale match (toen de Bekerfinale) werd Kompany buitengegooid. Exact hetzelfde wat Riemer dit seizoen (met een betere kern en slechter voetbal) bereikt heeft.
Ik vond het in eerste instantie heel vreemd dat ze Lardot daarvoor naar het scherm riepen, want die bal was gewoon duidelijk binnen.Body language van Lardot wel heel bizar. Zou heel graag die communicatie eens horen tss hem en de VAR.
jawel, hij zei zelf dat Da Silva buitenspel stond én dat die scoort dus dat het logisch is, alleen snapte hij niet waar de rode lijn was getrokken.Allez dus tis toch niet zo duidelijk
Hij trapt hem toch gewoon binnen, niet?De ref moet toch naar het scherm gaan om te beslissen of hij voldoende deelneemt aan het spel om offside te fluiten? Het lijkt mij dus niet zo raar dat er daar nog vragen bij zijn. Ik ben er niet van overtuigd of dezelfde beslissing genomen zou zijn moesten er duidelijke beelden zijn dat de bal over de lijn was.
Dat zou echt een gigantische meerwaarde zijn.

Sowieso zijn dat 2 bepalende factorenToch jammer om weer berichten te moeten lezen dat de VAR de titelstrijd heeft beslist. Ik denk dat de puntenhalvering en de vier verloren matchen op rij van Union net iets beslissender zijn geweest ...
24/30 in de PO’s, daar is niet veel gestolen aan.Gestolen, in alle opzichten...
Nailed it.Mijn voorspelling voor de top 3 op het einde van de play-offs:
1. Club Brugge
2. Union
3. Anderlecht
Club Brugge is nu volop op toerental, tenzij ze ineens een blessuregolf meemaken zie ik die trein niet stoppen. Union heeft net op de tijd de rug gerecht, maar ik zie ze het niet halen van Club. Bij Anderlecht spelen de blessuren toch wel wat parten en gezien hun wedstrijdschema zie ik ze de rest van de competitie niet veel punten meer halen.
Woutertje en Coucke sowieso in alle staten.Benieuwd wat ons bestuur gaat doen. Bij een derde plaats en een wanprestatie in een cruciale match (toen de Bekerfinale) werd Kompany buitengegooid. Exact hetzelfde wat Riemer dit seizoen (met een betere kern en slechter voetbal) bereikt heeft.
En goed gaat ge nooit kunnen doen, want de helft begrijpt geen kloten van de regels. (Mss ikzelf ook niet)Dit is toch wel haast de ergste nachtmerrie voor een scheidsrechter. Om op zo'n cruciaal moment, zo'n discutabele fase te moeten gaan beoordelen... we kunnen er allemaal wel eens op vloeken, maar doe het maar eens.
Ik denk dat hij blij is dat het buitenspel was. Stel je voor dat het dat niet was, begin maar eens te beoordelen of de bal 100% over de lijn was en op die manier het kampioenschap beslissen.Dit is toch wel haast de ergste nachtmerrie voor een scheidsrechter. Om op zo'n cruciaal moment, zo'n discutabele fase te moeten gaan beoordelen... we kunnen er allemaal wel eens op vloeken, maar doe het maar eens.
In een kolkend Jan Breydel. Dat zijn idd niet de momenten waarvoor je scheidsrechter wordt denk ik.Dit is toch wel haast de ergste nachtmerrie voor een scheidsrechter. Om op zo'n cruciaal moment, zo'n discutabele fase te moeten gaan beoordelen... we kunnen er allemaal wel eens op vloeken, maar doe het maar eens.