Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij de helft vd vrije trappen staat er altijd wel iemand een teen buitenspel. Triestig toch ze. Had die bal er duidelijk ingegaan keek niemand er naar.
 
Oudste zoon hier zit trouwens met volgende vraag over de goal (is dus niet voor Brugge duidelijk):

Wat is nu het verschil met centraal buitenspel staan op een cross bv. naar links, waarna een voorzet komt en je die afwerkt? Want dan sta je nooit offside (je neemt niet deel aan het spel of whatever).

Ik snap zijn punt wel ergens, waar trek je de grens?
 
Ik denk dat hij blij is dat het buitenspel was. Stel je voor dat het dat niet was, begin maar eens te beoordelen of de bal 100% over de lijn was en op die manier het kampioenschap beslissen.
Ik denk wel dat ge met 110% zekerheid kunt zeggen dat die over de lijn was. De speler stond met beide benen in doel terwijl hij naar achteren leunde voor er heb uit te trappen en da bal vliegt terug en raakt nog steeds vol de onderkant van de lat, alle kweni ze :p
 
Ik vraag me af waarom iedereen negeert dat de 55 van Brugge de bal aan neemt en zelf hands maakt alvorens er gescoord wordt xD
En zelf al is het geen hands de bal komt toch niet rechtstreeks bij hem..? De 55 kopt eerst, dan op zijn hand en zo achteruit bij die dat scoort.

Kweet niet hoe dat zit, maar hier zit ge toch ondertussen al een fase voorbij de vrije trap...
Dat is toch niet relevant, aangezien die wat scoort al meedoet aan het spel bij de vrije trap en daar ook buitenspel staat. Hij gaat gewoon naar de bal toe.
 
Ik vraag me af waarom iedereen negeert dat de 55 van Brugge de bal aan neemt en zelf hands maakt alvorens er gescoord wordt xD
En zelf al is het geen hands de bal komt toch niet rechtstreeks bij hem..? De 55 kopt eerst, dan op zijn hand en zo achteruit bij die dat scoort.

Kweet niet hoe dat zit, maar hier zit ge toch ondertussen al een fase voorbij de vrije trap...
Ik dacht ook dat een nieuwe fase begint van zodra de speler van Club de bal raakt. Maar ik kan mis zijn.
 
Oudste zoon hier zit trouwens met volgende vraag over de goal (is dus niet voor Brugge duidelijk):

Wat is nu het verschil met centraal buitenspel staan op een cross bv. naar links, waarna een voorzet komt en je die afwerkt? Want dan sta je nooit offside (je neemt niet deel aan het spel of whatever).

Ik snap zijn punt wel ergens, waar trek je de grens?
Het verschil is dat die speler op dat moment niet meedoet aan het spel. Hij maakt geen beweging naar de bal en de bal gaat ook niet richting hem. In deze fase gaat de speler naar de bal en neemt hij deel aan het spel.
 
Ik kijk uit naar de moment dat ze met AI gewoon beslissingen kunnen nemen over zo een zaken. Weet iedereen het direct. Hier gaat nog veel over geschreven worden. Als het mogelijk is zie ik nog gebeuren dat Union hiervoor een klacht gaat indienen.
 
Ik denk wel dat ge met 110% zekerheid kunt zeggen dat die over de lijn was. De speler stond met beide benen in doel terwijl hij naar achteren leunde voor er heb uit te trappen en da bal vliegt terug en raakt nog steeds vol de onderkant van de lat, alle kweni ze :p
Is nog altijd geen zekerheid dat die dan voor de volle 100% over de lijn is. Is al vaker gebeurd dat het 100% zo leek, maar uiteindelijk genoeg reden tot twijfel was.
 
Dat is toch niet relevant, aangezien die wat scoort al meedoet aan het spel bij de vrije trap en daar ook buitenspel staat. Hij gaat gewoon naar de bal toe.
Dat vind ik dus ne moeilijken, wat is meedoen... hij hindert niemand want hij loopt heel de tijd achter hem, hij blokkeert ook niet de keeper als je offside loopt en je loopt naar de bal maar laat hem uiteindelijk lopen wordt er ook niet gefloten. Hij loopt ook, maar heeft de bal eigenlijk niet, hij krijgt em pas na andere interventie van een Brugge speler. Het enige dat je dan kan zeggen is dat zijn hete adem een halve meter achter hem mee verantwoordelijk is voor wat die 55 met de bal uitsteekt ( hands maken :p )
 
Blijf er ook bij dat die’ne De Cuyper platte kak is voor een verdediger. Gast is van goeie wil maar hoe moeilijk is da nu om die bal in corner te koppen.

Ik snap nig altijd niet hoe Brugge kampioen is kunnen spelen. Die verdediging is toch echt een zeef :unsure:
 
Oudste zoon hier zit trouwens met volgende vraag over de goal (is dus niet voor Brugge duidelijk):

Wat is nu het verschil met centraal buitenspel staan op een cross bv. naar links, waarna een voorzet komt en je die afwerkt? Want dan sta je nooit offside (je neemt niet deel aan het spel of whatever).

Ik snap zijn punt wel ergens, waar trek je de grens?
In fase 1 sta je buitenspel, maar neem je niet deel aan het spel. Het spel kan doorgaan.
In fase 2 sta je niet buitenspel, het doelpunt is geldig.

Dat vind ik dus ne moeilijken, wat is meedoen... hij hindert niemand want hij loopt heel de tijd achter hem, hij blokkeert ook niet de keeper als je offside loopt en je loopt naar de bal maar laat hem uiteindelijk lopen wordt er ook niet gefloten. Hij loopt ook, maar heeft de bal eigenlijk niet, hij krijgt em pas na andere interventie van een Brugge speler. Het enige dat je dan kan zeggen is dat zijn hete adem een halve meter achter hem mee verantwoordelijk is voor wat die 55 met de bal uitsteekt ( hands maken :p )
Hij hinderde Mechele en gaat voor de bal, dus nam deel aan het spel. Niet meedoen aan het spel wanneer je offside staat is wat je soms ziet dat een speler gewoon stil blijft staan en zijn handen omhoog doet.
 
Dat vind ik dus ne moeilijken, wat is meedoen... hij hindert niemand want hij loopt heel de tijd achter hem, hij blokkeert ook niet de keeper als je offside loopt en je loopt naar de bal maar laat hem uiteindelijk lopen wordt er ook niet gefloten. Hij loopt ook, maar heeft de bal eigenlijk niet, hij krijgt em pas na andere interventie van een Brugge speler. Het enige dat je dan kan zeggen is dat zijn hete adem een halve meter achter hem mee verantwoordelijk is voor wat die 55 met de bal uitsteekt ( hands maken :p )
Dit is meedoen. Hij loopt toch gewoon vol voor de bal waardoor Mechele tussen 2 spelers van Cercle terecht komt?
 
Hehe als Club supporter is het heerlijk om de berichten hier te lezen.

Maar ik begrijp het, als het andersom was geweest ging ik hetzelfde denken/voelen :p
 
Verdiend op basis van play-offs maar wel sneu voor Union zo'n salonremise. Cercle verkoopt vooraf veel show maar speelt vervolgens een non match met nul initiatief. Triestig gewoon.
Anderlecht zo mogelijk nog triestiger. Wat een abominabel slechte play offs zeg. Riemer kan het gewoonweg niet. In deze kern zit veel meer.
 
Ik snap wat je zegt maar is erg discutabel toch.
Neen, eigenlijk niet.
A player in an offside position at the moment the ball is played or touched* by a team-mate is only penalised on becoming involved in active play by:

  • interfering with play by playing or touching a ball passed or touched by a team-mate or
  • interfering with an opponent by:
    • preventing an opponent from playing or being able to play the ball by clearly obstructing the opponent’s line of vision or
    • challenging an opponent for the ball or
    • clearly attempting to play a ball which is close when this action impacts on an opponent or
    • making an obvious action which clearly impacts on the ability of an opponent to play the ball
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
202K
Deleted member 14
D
Terug
Bovenaan