Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Speler die scoort stond off-side. Wat is er niet correct aan?Als Club supporter zou ik blij zijn, maar toch wel een wrange nasmaak. Dit is gewoon niet correct.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Speler die scoort stond off-side. Wat is er niet correct aan?Als Club supporter zou ik blij zijn, maar toch wel een wrange nasmaak. Dit is gewoon niet correct.
Hopelijk wel ja, zo een irritante trend die veldbestormingKunnen toch wel ook stadionverboden beginnen geven. Net als al dat volk dat voor de match gedaan was al opt veld stond.
Enige "wrange" is dat de VAR dit niet zelf beslistSpeler die scoort stond off-side. Wat is er niet correct aan?
Niemand heeft dat ooit gezegd, jullie denken dat enkelTuurlijk zitten die overal. Dat zeg ik hier tegen sommige al weken die denken dat dat alleen bij ons is.
Hopelijk wel ja, zo een irritante trend die veldbestorming
Allemaal stadionverbodEcht? Niets zaliger dan een veldbestorming na het winnen van een titel.

Niet als de match nog niet gedaan is of de andere ploeg nog opt veld staatEcht? Niets zaliger dan een veldbestorming na het winnen van een titel.
Is toch dezelfde fase?Als je dat in een fase noemt of niet. Is voor mij een debleeckereke gewoon iets affluiten voor andere reden

Tijd voor een levenslang contract en standbeeld me dunkt!Brandon Mechele met zijn zesde titel boys! Legend![]()
Tuurlijk, enkel dat bengaals vuur tussen al die mensen vind ik niet kunnen.Echt? Niets zaliger dan een veldbestorming na het winnen van een titel.
Dat gaat zo blijven hoor, velen gaan hun mening niet aanpassenToch wel weer een aantal fantastische posts hier zeg. Schandalig, omgekochte boel, blauw-zwarten bond,... en maar briesen met schuim op de lippen.
Om dan te zien dat het gewoon correct beslist is wegens offside. Piekt dat nu niet een beetje, of zijn we ondertussen al weer gekalmeerd?
Nee debleeckerke doen was hier afkeuren een onbestaande duwAls je dat in een fase noemt of niet. Is voor mij een debleeckereke gewoon iets affluiten voor andere reden
Niet als de match nog niet gedaan is of de andere ploeg nog opt veld staat