Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Net fase nog eens bekeken en imo toch terecht afgekeurd. Speler die offside stond, krijgt op de kopbal van Cuypers de bal tegen zich. Dat is voor mij nog altijd een en dezelfde fase, dus terecht afgekeurd.

Just my 2 cents.

Laatst bewerkt:
Toch wel weer een aantal fantastische posts hier zeg. Schandalig, omgekochte boel, blauw-zwarten bond,... en maar briesen met schuim op de lippen.

Om dan te zien dat het gewoon correct beslist is wegens offside. Piekt dat nu niet een beetje, of zijn we ondertussen al weer gekalmeerd?

Toch wel weer een aantal fantastische posts hier zeg. Schandalig, omgekochte boel, blauw-zwarten bond,... en maar briesen met schuim op de lippen.

Om dan te zien dat het gewoon correct beslist is wegens offside. Piekt dat nu niet een beetje, of zijn we ondertussen al weer gekalmeerd?
Dat gaat zo blijven hoor, velen gaan hun mening niet aanpassen

Als je dat in een fase noemt of niet. Is voor mij een debleeckereke gewoon iets affluiten voor andere reden
Nee debleeckerke doen was hier afkeuren een onbestaande duw 😅

Denk dat er in die VAR ruimte enkele heel blij waren met die offside. Als ge moet beslissen of die bal binnen is of niet (allè twas wel duidelijk maar soit)

Rits/Vertongen die spreken over "het project" en geduld hebben.. Onze voorzitter heeft het zo niet op projecten bij mijn weten

Oei, Gert is een topper, maar nu is hij wel fout. Die rode lijn is getrokken aan de tenen van diene Da Silva, dus de speler die scoort. Is toch duidelijk?

Benieuwd wat ons bestuur gaat doen. Bij een derde plaats en een wanprestatie in een cruciale match (toen de Bekerfinale) werd Kompany buitengegooid. Exact hetzelfde wat Riemer dit seizoen (met een betere kern en slechter voetbal) bereikt heeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14