Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt, los van het verschil in lawaai is het toch vooral een verschil in mindset. Die spelers van City kunnen perfect om met die druk en weten zeer goed hoe ze die match moeten aanvatten.

Bij RSCA daarentegen.. Als trainer zeg je toch ook: geen kinderen maar met mes tussen de tanden dat veld opstappen?
Zo werkt dat toch niet? Die spelers voelen ook de gigantische druk die op die match stond. Niet onbegrijpelijk dat bepaalde spelers daar onder bezwijken. Dat gaat niet veranderen als iemand tegen hen zegt, mes tussen de tanden eh mannen. Op zo momenten heb je spelers met persoonlijkheid en leiderschap nodig die de ploeg erdoorheen helpen. Die ook nog eens goed genoeg zijn om de ploeg naar een hoger niveau te brengen. En daar hebben we er te weinig van.
Ik zie op de socials veel mensen op de jonge spelers schieten, maar onze meer ervaren spelers gingen ook gewoon mee kopje onder.
En we waren wel heel slecht. Maar op zich niet zoveel slechter dan de gemiddelde match dit seizoen. Die resultaten verbloemen toch heel veel,

Zo werkt dat toch niet? Die spelers voelen ook de gigantische druk die op die match stond. Niet onbegrijpelijk dat bepaalde spelers daar onder bezwijken. Dat gaat niet veranderen als iemand tegen hen zegt, mes tussen de tanden eh mannen. Op zo momenten heb je spelers met persoonlijkheid en leiderschap nodig die de ploeg erdoorheen helpen. Die ook nog eens goed genoeg zijn om de ploeg naar een hoger niveau te brengen. En daar hebben we er te weinig van.
Ik zie op de socials veel mensen op de jonge spelers schieten, maar onze meer ervaren spelers gingen ook gewoon mee kopje onder.
En we waren wel heel slecht. Maar op zich niet zoveel slechter dan de gemiddelde match dit seizoen. Die resultaten verbloemen toch heel veel,
Zo werkt het inderdaad mss niet bij iedere groep. Denk dat die strijdkracht in de groep moet zitten.

Maar met de kinderen op dat veld stappen zal alleszins niet helpen. En als staff wil je die strijd toch aanwakkeren? Dat is toch ook wat supporters proberen te doen?

De supporters hebben weer geld geroken staan al ticket voor 250€ op 2dehands voor Club zondag.
Tickets zijn op naam hé, ik zou die als Club gewoon opkopen en direct SV uitreiken voor die mensen.
Zijn sowieso geen "echte" supporters anders wil je die match altijd zien.

Nuja, zal wel praktisch ofzo niet kunnen, maar goed, zielige mensen.

Bij Genk - Antwerp waren er aan beide kanten ook supporters met respectievelijk blauw-witte en rood-witte maskers, het is echt een plaag aan het worden. Van mij mag er gerust een regel zijn die zegt dat "supporters" wiens gezicht niet zichtbaar is per direct uit het stadion worden gezet. Maar dit moet op competitieniveau geregeld worden en kost natuurlijk geld en manschappen van de ordediensten. Als steward sta je natuurlijk machteloos tegen zo'n groep. Al werkt dat misschien ook als olie op het vuur maar ze gewoon laten doen is natuurlijk ook geen optie.

Volgens mij is dat zelfs niet toegelaten, volgens de wet, in het openbaar om je gezicht (half) te bedekken, behalve voor religie en bij vb. carnaval waar er dan een tijdelijke uitzondering gemaakt wordt.

Dus wettelijk kan je die er nu al allemaal uit halen lijkt me. In het andere geval steek je dit gewoon in het reglement van de inwendige orde.

Voor de Brugge-fans:

Volgens transfermarkt zitten er maar 21k toeschouwers gemiddeld in JB op een capaciteit van 29k. Zoveel lege plekken zijn er toch nooit bij Club, zitten die van transfermarkt er dan zo grandioos naast of is er iets anders aan de hand?

Voor de Brugge-fans:

Volgens transfermarkt zitten er maar 21k toeschouwers gemiddeld in JB op een capaciteit van 29k. Zoveel lege plekken zijn er toch nooit bij Club, zitten die van transfermarkt er dan zo grandioos naast of is er iets anders aan de hand?
Ik weet bij MVV dat dat ook soms is en komt omdat sponsors of verenigingen dit opkopen om uit te delen, maar ze niet alles weg hebben kunnen geven. Daardoor zijn die plekken wel verkocht, maar niet per se bezet. Geen idee of dat hier ook is.

Geen idee, ik zie ook dat voor de match tegen Union maar 24.400 staat, lijkt me wel niet dat er toen 5000 plaatsen vrij waren.

Terug van 2 dagen ban van wegens anti supporteren blijkbaar tijdens Anderlecht - Club. Kan me niet herinneren dat ik over de schreef ben gegaan hier? :confused:

Geen kritiek op de mods hoor, weet gewoon echt niet wat ik verkeerd heb gedaan :headshake:

Terug van 2 dagen ban van wegens anti supporteren blijkbaar tijdens Anderlecht - Club. Kan me niet herinneren dat ik over de schreef ben gegaan hier? :confused:

Geen kritiek op de mods hoor, weet gewoon echt niet wat ik verkeerd heb gedaan :headshake:
De mod in kwestie is een Anderlecht-fan? :unsure:

Kan me in ieder geval toch ook niet direct iets herinneren nee, je hebt al ergere dingen gepost in het verleden volgens mij :laugh:

Je kan ons altijd een pm sturen om zo’n dingen te vragen. De post waar je de warn voor hebt gekregen, staat er trouwens ook nog gewoon.

Volgens mij is dat zelfs niet toegelaten, volgens de wet, in het openbaar om je gezicht (half) te bedekken, behalve voor religie en bij vb. carnaval waar er dan een tijdelijke uitzondering gemaakt wordt.

Dus wettelijk kan je die er nu al allemaal uit halen lijkt me. In het andere geval steek je dit gewoon in het reglement van de inwendige orde.
Voetbal is die hun religie, dus het mag!

Maar uw gezicht bedekken voor uw religie mag dus wel degelijk ook niet.

Voor de Brugge-fans:

Eens gekeken, als je al die cijfers bekijkt klopt het gewoon niet. Er staan daar matchen aan 19.000 die volledig uitverkocht waren. Fiorentina "amper" 27.000 is ook al niet juist. 24.000 in de PO tegen anderlecht, terwijl dat ook stampvol was ...
Cercle dat komt is al 2 maand uitverkocht dus 28-29.000, maar zie ze daar ook nog ergens tussen de 20 en 25 op zetten.

JB is uitverkocht bij 24-25k max bepaalde verliezen zijn duidelijk (vak uitpups, vak onder de uitsupporters bv) andere niet zozeer. 28k is niet echt realistisch zelfs, geen idee of mensen die abo hebben maar niet afkomen wel of niet in die cijfers zitten.

Voetbal is die hun religie, dus het mag!

Maar uw gezicht bedekken voor uw religie mag dus wel degelijk ook niet.
De moment dat je zoiets aantrekt weet je dat ze illegale dingen gaan doen, begrijp het ook niet waarom die ze daar niet uit halen. En zoek even op sociaal media en ge weet precies wie het ongeveer zijn + supporters clubs weten precies wie er mee is vb zondag waren er 850 van Club dus zo moeilijk kan het toch niet zijn denk ik dan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14