Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
De moment dat je zoiets aantrekt weet je dat ze illegale dingen gaan doen, begrijp het ook niet waarom die ze daar niet uit halen. En zoek even op sociaal media en ge weet precies wie het ongeveer zijn + supporters clubs weten precies wie er mee is vb zondag waren er 850 van Club dus zo moeilijk kan het toch niet zijn denk ik dan.
en wie moet ze er uit halen dan?
die stewards die er gewoon maar zijn omdat ze gratis naar de voetbal willen en content zijn met een bonneke en ne pistolet met gekapt achteraf?
En puur fysiek ook totaal niet geschikt zijn?

Of 2-3 flikken die eigenlijk denken laat maar, ik zorg wel dat ik mijn quota haal bij een kleine club waar ik dan wel met veel vertoon kan uithalen, en nu blijven we er rustig vanaf of we krijgen nog lappen, en maken we het enkel erger?

Nee met de vele camera's die ze hangen hebben krijgen die mannen maanden later een ganse boek van IBZ in hun brievenbus.
De meeste camera's in een stadion zijn beter dan op pakweg de luchthaven. Heb al epistels gezien met screenshots waarin ze gewoon vanaf de camera kunnen meelezen wat ge aan het sms'en bent. Mensen die op basis van hun sokken er zo uitgehaald werden.

Dus dat fabeltje van ze doen er niets aan, gaat echt wel niet op.
Maar uiteraard net zoals met pakweg te snel rijden wordt niet iedereen gepakt en heb je er die ondanks een verbod blijven doorgaan en verdere boden, boetes gewoon accepteren.
Hoe vaak lees je niet dat er een zatlap met levenslang rijverbod alweer een ongeluk heeft veroorzaakt? Ze geven die opnieuw een levenlangs rijverbod, die zal dat uiteraard dan wel respecteren...

En tickets op naam zijn een kluchtje hé. Ik geef toe tijdens genk - west ham zat ik er ook met een kaart op naam van Rik Taminol want ik had toen officieel ook een SV in België (terecht overigens, ga er niet over klagen). Werd toen zelf vriendelijk aangesproken door de arm der wet dat ze mij zouden meenemen... naar het uitvak

Nu soit vips attackeren is gewoon debiel, al moet je als je supporter van de tegenpartij bent ook uw grijze noodles gebruiken en daar niet uitbundig staan vieren. Wat respect naar uw gastheer mag ook wel.

En algemeen is bij die nieuwe "generatie" de slinger doorgeslagen, merk je in het gewone dagelijkse leven ook.
 
en wie moet ze er uit halen dan?
die stewards die er gewoon maar zijn omdat ze gratis naar de voetbal willen en content zijn met een bonneke en ne pistolet met gekapt achteraf?
En puur fysiek ook totaal niet geschikt zijn?

Of 2-3 flikken die eigenlijk denken laat maar, ik zorg wel dat ik mijn quota haal bij een kleine club waar ik dan wel met veel vertoon kan uithalen, en nu blijven we er rustig vanaf of we krijgen nog lappen, en maken we het enkel erger?

Nee met de vele camera's die ze hangen hebben krijgen die mannen maanden later een ganse boek van IBZ in hun brievenbus.
De meeste camera's in een stadion zijn beter dan op pakweg de luchthaven. Heb al epistels gezien met screenshots waarin ze gewoon vanaf de camera kunnen meelezen wat ge aan het sms'en bent.
Mensen die op basis van hun sokken er zo uitgehaald werden.

Dus dat fabeltje van ze doen er niets aan, gaat echt wel niet op.
Maar uiteraard net zoals met pakweg te snel rijden wordt niet iedereen gepakt en heb je er die ondanks een verbod blijven doorgaan en verdere boden, boetes gewoon accepteren.
Hoe vaak lees je niet dat er een zatlap met levenslang rijverbod alweer een ongeluk heeft veroorzaakt? Ze geven die opnieuw een levenlangs rijverbod, die zal dat uiteraard dan wel respecteren...

En tickets op naam zijn een kluchtje hé. Ik geef toe tijdens genk - west ham zat ik er ook met een kaart op naam van Rik Taminol want ik had toen officieel ook een SV in België (terecht overigens, ga er niet over klagen). Werd toen zelf vriendelijk aangesproken door de arm der wet dat ze mij zouden meenemen... naar het uitvak

Nu soit vips attackeren is gewoon debiel, al moet je als je supporter van de tegenpartij bent ook uw grijze noodles gebruiken en daar niet uitbundig staan vieren. Wat respect naar uw gastheer mag ook wel.

En algemeen is bij die nieuwe "generatie" de slinger doorgeslagen, merk je in het gewone dagelijkse leven ook.
Ik vind het niet meer terug, dus op het risico van fout te zitten, maar op het forum van Club is er iemand (met bewezen kennis van zaken) die zegt dat de camera's in Jan Breydel echt wel dikke brol zijn (momenteel), dus dat gaat al niet op in Brugge dan alvast.
 
Ik vind het niet meer terug, dus op het risico van fout te zitten, maar op het forum van Club is er iemand (met bewezen kennis van zaken) die zegt dat de camera's in Jan Breydel echt wel dikke brol zijn (momenteel), dus dat gaat al niet op in Brugge dan alvast.
kheb die ook al gezien, vond die niet zo slecht. Wel niet van bv het niveau in sclessin, dat wel.
Bij club gaan ze op dit moment ook niet meer investeren in nieuwe infra gezien het stadiondossier.
 
en wie moet ze er uit halen dan?
die stewards die er gewoon maar zijn omdat ze gratis naar de voetbal willen en content zijn met een bonneke en ne pistolet met gekapt achteraf?
En puur fysiek ook totaal niet geschikt zijn?

Of 2-3 flikken die eigenlijk denken laat maar, ik zorg wel dat ik mijn quota haal bij een kleine club waar ik dan wel met veel vertoon kan uithalen, en nu blijven we er rustig vanaf of we krijgen nog lappen, en maken we het enkel erger?

Nee met de vele camera's die ze hangen hebben krijgen die mannen maanden later een ganse boek van IBZ in hun brievenbus.
De meeste camera's in een stadion zijn beter dan op pakweg de luchthaven. Heb al epistels gezien met screenshots waarin ze gewoon vanaf de camera kunnen meelezen wat ge aan het sms'en bent. Mensen die op basis van hun sokken er zo uitgehaald werden.

Dus dat fabeltje van ze doen er niets aan, gaat echt wel niet op.
Maar uiteraard net zoals met pakweg te snel rijden wordt niet iedereen gepakt en heb je er die ondanks een verbod blijven doorgaan en verdere boden, boetes gewoon accepteren.
Hoe vaak lees je niet dat er een zatlap met levenslang rijverbod alweer een ongeluk heeft veroorzaakt? Ze geven die opnieuw een levenlangs rijverbod, die zal dat uiteraard dan wel respecteren...

En tickets op naam zijn een kluchtje hé. Ik geef toe tijdens genk - west ham zat ik er ook met een kaart op naam van Rik Taminol want ik had toen officieel ook een SV in België (terecht overigens, ga er niet over klagen). Werd toen zelf vriendelijk aangesproken door de arm der wet dat ze mij zouden meenemen... naar het uitvak

Nu soit vips attackeren is gewoon debiel, al moet je als je supporter van de tegenpartij bent ook uw grijze noodles gebruiken en daar niet uitbundig staan vieren. Wat respect naar uw gastheer mag ook wel.

En algemeen is bij die nieuwe "generatie" de slinger doorgeslagen, merk je in het gewone dagelijkse leven ook.
Rsca kan ze nog "herkennen" op beeld, ze kunnen er niks meer. Identificeren is een bevoegdheid van de politie (artikel ook gelezen?)
Dus je zult ze al strafrechterlijk moeten vervolgen de club moet een klacht indienen ofzo dan?
 
Rsca kan ze nog "herkennen" op beeld, ze kunnen er niks meer. Identificeren is een bevoegdheid van de politie (artikel ook gelezen?)
Dus je zult ze al strafrechterlijk moeten vervolgen de club moet een klacht indienen ofzo dan?
In die kotjes die je (meestal in de hoek) ziet, zitten ook telkens politiemensen die de camera's opvolgen. Dus identificatie is echt geen issue.
De voetbalwet laat ook toe dat ze dit perfect kunnen/mogen achteraf. Is geen klacht van de club voor nodig.
Indien er geen beelden zijn, zal IBZ het woord van de politie volgen.
Is een procedure die ook volledig los staat van het strafrechterlijke, tenzij je in beroep zou gaan. Maar dat laaste doet niemand want ze gaan het toch niet winnen, en dat beroep wordt wel voor een gewone rechtbank behandeld en dan komt het dus op uw strafblad, wat bij een gewoon stadionverbod het geval niet is.
In de lagere reeksen gebruiken ze nu meer en meer "plaatsverboden" gezien een stadionverbod niet kan (voetbalwet is er niet van tel)

Maar mocht een club zelfs mensen willen beschermen kunnen ze niet ingaan tegen de beslissingen van de politie (tenzij het natuurlijk een gekende rijke mens is, zoals in het gewone leven)

Eruit halen interpreteer ik als ter plaatse uit het vak halen, niet als identificeren achteraf. Maar toegegeven, was niet duidelijk uit mijn epistel.

Wat je wel hebt is dat door gans de administratieve molen en aanverwanten het een serieus eind kan duren tegen dat die SV's er zijn. En zolang die er niet is kan je als club die mensen niet weigeren.
 
In die kotjes die je (meestal in de hoek) ziet, zitten ook telkens politiemensen die de camera's opvolgen. Dus identificatie is echt geen issue.
De voetbalwet laat ook toe dat ze dit perfect kunnen/mogen achteraf. Is geen klacht van de club voor nodig.
Indien er geen beelden zijn, zal IBZ het woord van de politie volgen.
Is een procedure die ook volledig los staat van het strafrechterlijke, tenzij je in beroep zou gaan. Maar dat laaste doet niemand want ze gaan het toch niet winnen, en dat beroep wordt wel voor een gewone rechtbank behandeld en dan komt het dus op uw strafblad, wat bij een gewoon stadionverbod het geval niet is.
In de lagere reeksen gebruiken ze nu meer en meer "plaatsverboden" gezien een stadionverbod niet kan (voetbalwet is er niet van tel)

Maar mocht een club zelfs mensen willen beschermen kunnen ze niet ingaan tegen de beslissingen van de politie (tenzij het natuurlijk een gekende rijke mens is, zoals in het gewone leven)

Eruit halen interpreteer ik als ter plaatse uit het vak halen, niet als identificeren achteraf. Maar toegegeven, was niet duidelijk uit mijn epistel.

Wat je wel hebt is dat door gans de administratieve molen en aanverwanten het een serieus eind kan duren tegen dat die SV's er zijn. En zolang die er niet is kan je als club die mensen niet weigeren.
Ten eerste wel zot dat ge daar zoveel van weet en ten tweede vraag ik mij nu natuurlijk af waarom dat ge een stadionverbod hebt/had.

OT: vroeger op Lier ook een paar mensen gekend die een SV hadden en die stonden elke week gewoon mee in de tribune.
 
Ze zouden het beter weer invoeren dat iedereen met een SV zich moet melden op een politiekantoor naar keuze tijdens de match, half uur na de aftrap ofzo of half uur voor affluiten. Gewoon effe langsgaan om te laten zien dat ge niet in het stadion zijt, en dat ge ook niet poepeloere zat of high in de clouds zijt.
Voila.
Hell, van mijn part komen ze elke ochtend van een match een fucking enkelband halen.
 

Hayen had na zijn rode kaart nog contact met zijn staf. Forfaitscore of herspelen? :unsure:
 
Alsof je anno 2024 niet ongezien kan communiceren met iemand van je staf. Je mag trouwens al niet in iemands telefoon kijken zonder toestemming dus succes alvast aan die controleur.

Is het trouwens verplicht dat Hayen in het stadion móet zitten? Wie weet kijkt die liever ergens waar het rustig is :unsure:
 
Wat een goede zeg.

Vond meteen 2e geel wel heel streng ook. Toch jammer dat de scheids daar niet wat meer menselijkheid toonde en zich blijkbaar wat wilde laten gelden. Zo erg was de reactie van Hayen helemaal niet om voor 1 fase 2x geel te trekken (heb dit jaar al veel erger gezien dat dit...). Het is bovendien de match van het jaar met gigantisch veel stress/druk er rond, maar inlevingsvermogen was er kennelijk niet bij de scheids. Spel hem na de eerste geel gewoon even streng de les: doe zo verder en dadelijk rood. Had perfect gekund.

En Hayen maakte zich dan ook nog eens terecht kwaad want de beslissing van de scheids even voordien was fout (maar dat terzijde want doet er op zich niet toe).
 
Ja hij krijgt geel.maar blijft protesteren dus kan erin komen dat die tweemaal geel kreeg .
Maar als je de match aanvoelt zou ik ook het bij 1 gele kaart houden.
 
Soit. Kos mogen zien starten gisteren. Heeft nog een weg af te leggen vooraleer die klaar is voor de basis, maar wat een talent die gast. Komt helemaal goed.
En ook ff een shout-out voor Galarza. Potentële absolute smaakmaker volgend seizoen. Ik zie die echt enorm graag spelen. Onverzettelijkheid en een enorm goede techniek. Bovendien ook iemand die ondanks "het smeerlapke" te zijn ook positief bezig is met de tegenstander. Mag volgend jaar absoluut de starter naast Heynen zijn ipv Hrosovsky.
Toptalentje. Benieuwd hoe die volgend seizoen gaat presteren. Ik heb wel het gevoel dat er redelijk wat onbewuste druk op staat in de nauwe omgeving. Het is een redelijk zachte omgeving, maar waar ze tegelijk de sollen altijd aan het tellen zijn.

Als die bevrijd kan ontwikkelen en spelen heb je daar een topper mee. Alleen spijtig van zijn postuur, zo dicht tegen de box heb je graag wat présence en duelkracht. Nu is hij afhankelijk van de dribbel, visie en snelheid. En hij is niet zó snel.
 
Toptalentje. Benieuwd hoe die volgend seizoen gaat presteren. Ik heb wel het gevoel dat er redelijk wat onbewuste druk op staat in de nauwe omgeving. Het is een redelijk zachte omgeving, maar waar ze tegelijk de sollen altijd aan het tellen zijn.

Als die bevrijd kan ontwikkelen en spelen heb je daar een topper mee. Alleen spijtig van zijn postuur, zo dicht tegen de box heb je graag wat présence en duelkracht. Nu is hij afhankelijk van de dribbel, visie en snelheid. En hij is niet zó snel.

Die snelheid denk ik dat die op zich wel kan compenseren door zijn positiespel en inzicht. Als ge dan snelheid rond u hebt, compenseert dat dat wel. Maar body en volume is wel zeer belangrijk. Dit waren een kleine 15 jaar geleden ook de dingen die ze aanmerkten bij een ander toptalentje dat ondertussen op iets hoger niveau presteert :D En die was toen nog een jaar ouder dan Kos nu. Dus ik denk wel dat dat in orde gaat komen. Hij moet nu wel geen krachtpatser worden gezien zijn wendbaarheid, maar het moet wel "meer" zijn. Maar dat komt wel in orde, vermoed ik.
 
Als ze spelen zoals tegen Union hoeft Club zich niet al te veel zorgen te maken...
Het is bovendien een extra thuismatch dus sowieso geen excuses als dit nog misloopt
 
Ok interview met Muslic, maar deze uitspraak mag natuurlijk niet (zeker niet op voorhand): "Club Brugge zal zondag gesteund worden door de supporters en het zal ook steun krijgen van de scheidsrechters".
 
Nog even terugkomen op de wedstrijd rsca -Club, met wat een ingesteldheid begin die ook aan die match kleine babys op het veld is toch not done.
Met de steun van de fans en al wat geschreven is der voor zou je toch verwachten op een aanval's offensief, neen niks van gretigheid geen druk zetten.
En wij waren zelf ook niet zo goed, na de 0-1 hebben we niet meer gevoetbald. Tja die kansen op het einde komen er omdat rsca alles of niets speelt.
 
Wij gaan dus waarschijnlijk Fink halen als coach. Ik ben fan. Aanvallend voetbal en jeugdspelers inpassen. Het is nu dan meer het moment met Kongolo, Karetsas, Claes en Penders. Ik ben ook benieuwd hoe Oyen gaat terugkomen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
202K
Deleted member 14
D
Terug
Bovenaan