Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Allez, de pers meent dat wij al sowieso gaan verliezen op Union. Nu het kan, en het is hoogstwaarschijnlijk, maar blijf eens objectief. Kutpers.
 
Hoofddoel: Mijn seizoen lang succesvol de goal van Alderweireld vermijden volmaken. Want die gaat sowieso 700 keer getoond worden.

Voor de rest verwacht ik er niet veel van. Twee van de drie CV's geschorst. Gewoon hopen dat Club wint zodat we die 4de plaats kunnen behouden.
 
  • Support
Waarderingen: DBK
Fuck dewe wedstrijd echt. Kapot gaan achter een pc scherm. Heb al mijn gamedrive wat moeten delayen door de verlengingen. Klanten snappen het wel
Mijn euro viel precies wat laat. Dacht efkes: "waarom zouden er nu klanten moeten wachten als je wat wil gamen? :unsure:"
 
Club zie ik het helaas niet meer weggeven.
Om één of andere reden zie ik Union wel choken vandaag, maar Rsca ook sukkelen en klungelen om dan langs die 2e plaats te grijpen
 
Club zie ik het helaas niet meer weggeven.
Om één of andere reden zie ik Union wel choken vandaag, maar Rsca ook sukkelen en klungelen om dan langs die 2e plaats te grijpen
Anderlecht wint niet in Antwerp. Zie die zelfs nog verliezen. Uitmatchen zijn rampzalig en vorige week hebben ze een tik gehad
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
202K
Deleted member 14
D
Terug
Bovenaan