Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Calimero gehalte omhoog!

er wordt dus eigenlijk vanuit gegaan dat Genk sowieso verliest tegen Union, zodat de Brugse derby sowieso een salon-remise wordt en Club sowieso kampioen wordt.

moeten die matchen nog gespeeld worden, dan?
 
er wordt dus eigenlijk vanuit gegaan dat Genk sowieso verliest tegen Union, zodat de Brugse derby sowieso een salon-remise wordt en Club sowieso kampioen wordt.

moeten die matchen nog gespeeld worden, dan?
Denk je echt dat cercle ons zomaar laat kampioen worden ? Die gaan ook volle bak gaan ben er toch niet gerust in.
 
Denk je echt dat cercle ons zomaar laat kampioen worden ? Die gaan ook volle bak gaan ben er toch niet gerust in.
Ik ben er ook echt helemaal niet gerust in.
Cercle al duidelijk gebleken, gans het seizoen, dat het letterlijk voor iedereen een moeilijk te bespelen ploeg is.

Neen, wordt sowieso nagelbijten tot het einde vrees ik :sop:
 
Ik ben er ook echt helemaal niet gerust in.
Cercle al duidelijk gebleken, gans het seizoen, dat het letterlijk voor iedereen een moeilijk te bespelen ploeg is.

Neen, wordt sowieso nagelbijten tot het einde vrees ik :sop:
Echt veel stress heb ik niet, voor de play offs mij al bij neergelegd dat dit niet ons jaar was. Natuurlijk zal ik wel teleurgesteld zijn mocht het niet lukken
 
Denk je echt dat cercle ons zomaar laat kampioen worden ? Die gaan ook volle bak gaan ben er toch niet gerust in.
als het op minuut 75 nog gelijk staat en dat is voor allebei voldoende dan denk ik dat geen van beide nog gaat pushen… kans op gelijkspel lijkt me dus zeer reeel
 
Echt veel stress heb ik niet, voor de play offs mij al bij neergelegd dat dit niet ons jaar was. Natuurlijk zal ik wel teleurgesteld zijn mocht het niet lukken
Zelfde gevoel hier.

Titel had ik afgeschrevne in februari en nooit meer hoop op gehad.
Nu we hier zijn, ben ik gewoon blij er te zijn :p Niet te geloven wat die halvering ons opgebracht heeft.

Union of Club kampioen morgen, en tis goed. Liefst Club ntrlk
 
Die Lauberbach van KVM, mist zowat alles gans het seizoen, en een match die er niet meer toe doet gaat ie er natuurlijk 3 inleggen :biglaugh:
 
Hoe kan je als Club-supporter nu niet nerveus zijn vandaag? Moesten we geen kampioen spelen zou het gewoon een dikke schande zijn.
Ik snap het ding van "als je ziet van waar we komen", niemand geloofde er (terecht) nog in, want eigenlijk was de opdracht redelijk onmogelijk.
Maar vandaag moet je dit idd over de streep kunnen trekken, want je hebt het volledig in eigen handen. Een schande vind ik een brug te ver, want de druk zal sowieso wel best hoog zijn, en Cercle is mss wel de lastigste ploeg in deze PO's door hun manier van spelen, én voor ons specifiek.

Stressniveau is wel met de minuut aan het stijgen :help:
 
Ik snap het ding van "als je ziet van waar we komen", niemand geloofde er (terecht) nog in, want eigenlijk was de opdracht redelijk onmogelijk.
Maar vandaag moet je dit idd over de streep kunnen trekken, want je hebt het volledig in eigen handen. Een schande vind ik een brug te ver, want de druk zal sowieso wel best hoog zijn, en Cercle is mss wel de lastigste ploeg in deze PO's door hun manier van spelen, én voor ons specifiek.

Stressniveau is wel met de minuut aan het stijgen :help:
We hebben nog niet verloren in de PO’s en na zo’n comeback het uit handen geven tegen de kleine broer zou toch een schande zijn imo.

Cercle is echt zo indrukwekkend niet. Hoog druk zetten maar verder zijn die wel te pakken.
 
Hopelijk met de rust 2 of 3-0. Het kan eigenlijk alleen maar mislukken vandaag, maar heb er wel vertrouwen in
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
202K
Deleted member 14
D
Terug
Bovenaan