Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Wouter zegt al salut..

Toch vreemd allemaal.. Nog tegen RSCA, Antwerp en Union? Benieuwd hoe die kern gaat reageren en met welk voetbal/inzet.
 
Kent het huis als ex-speler maar hem aanstellen spreekt van een gebrek aan ambitie.

We zitten gewoon met een bestuur en sportief directie waar heel wat absolute topelementen in zitten, maar er ook enkele dino's vastgeroest zitten waar men niet aan durft te raken. En veel van die mensen willen Hasi al JAREN en waren ook de mensen die Vrancken niet wilden twee seizoenen terug. Het was toen al bijna zo ver. Die krijgen dus eindelijk hun zin.
Het gaat gelukkig om wat serieus oude volk, dus hopelijk gaan die binnen een niet te lange periode op pensioen. Want het zijn die mensen die ervoor zorgen dat we die laatste stap niet kunnen zetten.
 
We zitten gewoon met een bestuur en sportief directie waar heel wat absolute topelementen in zitten, maar er ook enkele dino's vastgeroest zitten waar men niet aan durft te raken. En veel van die mensen willen Hasi al JAREN en waren ook de mensen die Vrancken niet wilden twee seizoenen terug. Het was toen al bijna zo ver. Die krijgen dus eindelijk hun zin.
Het gaat gelukkig om wat serieus oude volk, dus hopelijk gaan die binnen een niet te lange periode op pensioen. Want het zijn die mensen die ervoor zorgen dat we die laatste stap niet kunnen zetten.
Of gewoon de pijp uit.
 
Amai ik zou pissed zijn als ik genkie was. Dit is toch ongezien 😲
En dat ben ik ook! Pissed op gans het beleid bij Genk. Nu gaan we ook al onze trainer verpatsen tijdens het seizoen.

Dat het niet goed zat tss de coach en De Condé dat wist ik al en ik had wel verwacht dat hij na het seizoen zou vertrekken maar dit is er toch wel over vind ik. Toont aan dat het echt niet goed zit bij Genk.

De transfers van De Condé zijn ook heel zwak gebleken. Buiten El Ouadhi is er heel erg weinig kwaliteit bij gekomen. Jaar na jaar uw beste spelers verkopen om toch die VZW structuur maar te kunnen behouden. Het mag genoeg geweest zijn. Wss zullen ze Hasi wel halen wat ik niet zie zitten. Ik zou liever een Will Still zien komen.

Maar eender wie ze halen, je moet er de kern voor hebben en je hebt net besloten uw coach te laten gaan naar een concurrent dus gaat De Condé weer van 0 beginnen hierdoor.

Eender welke coach er komt gaat zowiezo weeral zijn eigen stempel niet kunnen drukken met spelers te halen waar die weinig of niks in te zeggen heeft gehad.
 
Laatst bewerkt:
En dat ben ik ook! Pissed op gans het beleid bij Genk. Nu gaan we ook al onze trainer verpatsen tijdens het seizoen.

Dat het niet goed zat tss de coach en De Condé dat wist ik al en ik had wel verwacht dat hij na het seizoen zou vertrekken maar dit is er toch wel over vind ik. Toont aan dat het echt niet goed zit bij Genk.

De transfers van De Condé zijn ook heel zwak gebleken. Buiten El Ouadhi is er heel erg weinig kwaliteit bij gekomen. Jaar na jaar uw beste spelers verkopen om toch die VZW structuur maar te kunnen behouden. Het mag genoeg geweest zijn. Wss zullen ze Hasi wel halen wat ik niet zie zitten. Ik zou liever een Will Still zien komen.

Maar eender wie ze halen, je moet er de kern voor hebben en je hebt net besloten uw coach te laten gaan naar een concurrent dus gaat De Condé weer van 0 beginnen hierdoor.

Eender welke coach er komt gaat zowiezo weeral zijn eigen stempel niet kunnen drukken met spelers te halen waar die weinig of niks in te zeggen heeft gehad.

Ik ben geen fan van de gedane transfers en had Vrancken hier liever gehouden. Maar we moeten ook wel inzien dat er een begrijpelijke andere kant van de medaille is.

Immers: De furie waarmee we PO1 aanvatten. Waar was die de rest van het seizoen? Ivm bvb september misten we Munoz, Paintsil, Heynen, Sor en Oyen. Maar met die ingesteldheid hebben we geen vijf matchen gespeeld in de reguliere competitie. Daarvoor kijk ik toch naar de coach.
Net zoals hij blijkbaar al van tijdens de reguliere competitie al met Gent zat te flirten en Gent met hem. Ge weet wel: onze concurrent voor Europees voetbal, toen al. Deontologie bij Vrancken en Gent (wel lachen dat ze dit lappen maar terwijl wel de heiligen uithingen rond de salonremise)

Bovendien wordt er nu gesproken over buitengooien en laten gaan naar een concurrent. Maar het is niet dat dit is wat Genk wilde. Ge kunt wijzen naar het conflict tussen bestuur en coach, maar dat er een conflict of interest is naar de.potentiele.aanloop van een rechtstreeks duel op Europees voetbal is enkel op Vrancken zijn kap...

Nogmaals: Khad die hier graag gehad en kijk ook met vieze ogen naar ons bestuur. Maar Vrancken is nu zeker niet de heilige in dit verhaal. En ik hoop echt dat mensen dat beseffen naar de toekomst toe.
 
Ik ben geen fan van de gedane transfers en had Vrancken hier liever gehouden. Maar we moeten ook wel inzien dat er een begrijpelijke andere kant van de medaille is.

Immers: De furie waarmee we PO1 aanvatten. Waar was die de rest van het seizoen? Ivm bvb september misten we Munoz, Paintsil, Heynen, Sor en Oyen. Maar met die ingesteldheid hebben we geen vijf matchen gespeeld in de reguliere competitie. Daarvoor kijk ik toch naar de coach.
Net zoals hij blijkbaar al van tijdens de reguliere competitie al met Gent zat te flirten en Gent met hem. Ge weet wel: onze concurrent voor Europees voetbal, toen al. Deontologie bij Vrancken en Gent (wel lachen dat ze dit lappen maar terwijl wel de heiligen uithingen rond de salonremise)

Bovendien wordt er nu gesproken over buitengooien en laten gaan naar een concurrent. Maar het is niet dat dit is wat Genk wilde. Ge kunt wijzen naar het conflict tussen bestuur en coach, maar dat er een conflict of interest is naar de.potentiele.aanloop van een rechtstreeks duel op Europees voetbal is enkel op Vrancken zijn kap...

Nogmaals: Khad die hier graag gehad en kijk ook met vieze ogen naar ons bestuur. Maar Vrancken is nu zeker niet de heilige in dit verhaal. En ik hoop echt dat mensen dat beseffen naar de toekomst toe.
Dat klopt ook als een bus. Ik wil ook niet alles op het beleid steken. Vrancken kreeg die groep precies ook niet gemotiveerd had ik soms de indruk. Ook zijn veel te laat wisselen stoorde me vaak. Spelers die erdoor zaten niet eraf halen enzo. Maar als je dan de bank ziet nu, dat is bijna allemaal jong Genk. Wie moet hij dan erop zetten? Karetsas met zijn 16 jaar moet het nog niet doen vind ik. Ik denk dat het conflict tss de 2 partijen daar ook veel voor tussen zat.

Feit is nu wel dat Genk weer maar is een trainer kwijt is. Ik had gehoopt dat ze met Vrancken toch wat stabieler zouden worden maar zo zie je maar weer.

Ik blijf echter wel vrij kritisch voor De Condé zijn transferbeleid. Het is allemaal veel te weinig en als ik de namen lees die nu rondgaan van zowel spelers als coach dan word ik daar weinig vrolijk van.
 
Amai ik zou pissed zijn als ik genkie was. Dit is toch ongezien 😲
Ach ja, ge zijt inderdaad volledig over de rooie als ge het hoort en nu is dat toch weer gelatenheid. Genk being Genk. Ieder jaar is wel iets met trainers of mercato's. Pozuelo, Onuachu, Vrancken,... en op het einde van de rit verlengt ge toch weer uw abonnement.
 
De spelersbus van Standard wordt momenteel tegengehouden aan de Académie. Match zal dus wss niet doorgaan. Supporters hebben lang genoeg hun geduld getoond, benieuwd hoe dit allemaal gaat aflopen. Rellen worden verwacht.

Volgens de Amerikansse media gaat 777 partners al hun activiteiten in de voetbalsector stop zetten. Er wordt momenteel naar overnemers gezocht, om het faillissement van Standard te vermijden. Reeds verschillende partijen hebben zich gemeld. De klok tikt.
 
Wat de fck is het nut van de spelersbus tegen te houden? Hebben die daar hoegenaamd iets mee te maken, neen toch.
Het nut? De match is van geen enkel belang meer. Door het wanbeheer van een malafide groep staat Standard op de rand van een faillissement en zal dus naar 3e klasse te verhuizen. Wat kan er erger voor de club? Ik begrijp deze actie volledig, kan allemaal maar hopen dat er geen rellen van komen.
 
Het nut? De match is van geen enkel belang meer. Door het wanbeheer van een malafide groep staat Standard op de rand van een faillissement en zal dus naar 3e klasse te verhuizen. Wat kan er erger voor de club? Ik begrijp deze actie volledig, kan allemaal maar hopen dat er geen rellen van komen.

Gij leeft nog in het verleden. Degraderen naar 3e klasse? Er is geen 3e klasse meer.
Sowieso zal alles afhangen van het feit of de spelerslonen betaald worden en de RSZ, anders is het helemaal bye bye.
 
Ja man geen idee hoe het gaat aflopen. Het is gewoon surreëel wat er nu aan het gebeuren is.

De spelerslonen en RSZ vormen niet het grootste probleem denk ik.
Het lijkt mij vooral problematisch dat er door de lopende rechtzaken bevriezingen zijn van bepaalde eigendommen.
Dat er maar snel een overnemer gevonden wordt. Maar geen idee hoe zo'n mogelijke overname in zijn werk gaat wetende dat er 25 mil schulden zijn en de vorige eigenaar een groot deel van zijn geld nog steeds niet heeft ontvangen.

Het is een wonder dat Sclessin nog steeds vol loopt na al die jaren miserie en ze zo kalm zijn gebleven.
 

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
200K
Deleted member 14
D
Terug
Bovenaan