Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Jullie worden wel arrogant
Ik niet, ik was dat al.

Zoek mijn posts maar van begin de playoffs, mijn voorspelling wordt waarheid.

( en dan bedoel ik op sociale media) terwijl jullie dwepen met het nuchtere 😂
Deze edit stond er nog niet toen ik reageerde. Maar is dat niet gewoon de Club die de fans wat opfokt om er vol voor te gaan? Commercieel, niet meer dan dat.
 
Laatst bewerkt:
De wandelgang-geruchten rond Vrancken en Gent beginnen nu ook in de pers op te duiken. Benieuwd hoe dat gaat gaan. Maar de kans dat Vrancken volgend seizoen nog coach is in Genk, lijkt zeer klein. Muslic of Fink mag hem altijd komen vervangen. Zolang het alleszins Hasi maar niet is.D e natte droom van enkele bestuurslui sinds jaren.

Kan overigens wel eens tof worden als we barrages zouden spelen tegen Gent.
dan heb ik liever Hasi bij Gent.
 
Rozengeur en manenschijn in Luik

Hoe snel het allemaal kan keren. Van topploeg tot nu aan de rand van een faillissement. Vreselijke periode als Rouche.

Van wat ik her en der lees, zou er bij de verkoop van Bruno Venanzi aan 777 een clausule in het contract staan mbt de betalingen.
Een clausule waarbij bij non betaling van de 2e schijf, een bepaalde % van de club terug naar Venanzi zou gaan. Hij zou dus opnieuw mede eigenaar worden. En hij zou voor dat aandeel al een koper hebben. Voor wat het waard is.

De licentie voor volgend seizoen is niet bedreigd van wat ik begrijp. 777 staat blijkbaar bekend om te sjoemelen en zich in te dekken met garantiebrieven. Dat 777 maar snel oprot.

De club leeft echt op een vulkaan. Zonder supporters zaten we al lang in D2.
 
serieus? onder Defour stond KV Mechelen op een degradatie-plaats he.
met Hasi speelden ze bijna PO1.

Vrancken zijn resultaten zijn heel wisselvallig.
Vrancken heeft iedere keer zijn plan moeten trekken na dat het bestuur altijd de beste spelers verkocht. Vrancken valt weinig te verwijten.
 
Hoe snel het allemaal kan keren. Van topploeg tot nu aan de rand van een faillissement. Vreselijke periode als Rouche.

Van wat ik her en der lees, zou er bij de verkoop van Bruno Venanzi aan 777 een clausule in het contract staan mbt de betalingen.
Een clausule waarbij bij non betaling van de 2e schijf, een bepaalde % van de club terug naar Venanzi zou gaan. Hij zou dus opnieuw mede eigenaar worden. En hij zou voor dat aandeel al een koper hebben. Voor wat het waard is.

De licentie voor volgend seizoen is niet bedreigd van wat ik begrijp. 777 staat blijkbaar bekend om te sjoemelen en zich in te dekken met garantiebrieven. Dat 777 maar snel oprot.

De club leeft echt op een vulkaan. Zonder supporters zaten we al lang in D2.
Triestig eigenlijk.
 
serieus? onder Defour stond KV Mechelen op een degradatie-plaats he.
met Hasi speelden ze bijna PO1.

Vrancken zijn resultaten zijn heel wisselvallig.

Vrancken heeft de kern op twee jaar tijd enkel maar zwakker en zwakker zien worden en haalde quasi een titel binnen en nu kunnen we ook nog Europees halen. Hasi daarentegen slaagde erin om twee absolute topclubs (Legia Warschau en Olympiakos) naar de onderste regionen van het klassement te krijgen om na het ontslag die clubs gewoon nog kampioen te zien worden. Ook bij KVM was het vet van de soep toen er echt "voor iets" gegaan moest worden.

Soit. Ge moogt Hasi echt hebben, hoor. Maar ik denk toch dat het Vrancken wordt. Volgens HBVL heeft Gent zich vandaag alvast officieel gemeld bij Genk en er is zelfs een (weliswaar kleine) kans dat die zaterdag zelfs niet meer op de bank zit bij ons. Jammer. Nu gaat er in de club weer een vibe zijn dat een andere coach ons verder brengt, terwijl er eerst eens gerichter omgegaan moet worden met transfers.
 

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
200K
Deleted member 14
D
Terug
Bovenaan