Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Kan toch eigenlijk ook niet, met nog 3 speeldagen te gaan, Gent en Genk spelen natuurlijk nog voor Europees voetbal. Maar van Genk naar Gent voelt wel naar een stap terug (don't shoot me buffalo's)
 
Kan toch eigenlijk ook niet, met nog 3 speeldagen te gaan, Gent en Genk spelen natuurlijk nog voor Europees voetbal. Maar van Genk naar Gent voelt wel naar een stap terug (don't shoot me buffalo's)

En er is een dikke kans dat wij zelfs nog tegen elkaar moeten voor Europees voetbal.

En het klopt gewoon objectief dat het een kleine stap terug is. Maar in Genk zit er al ff ruis tussen Vrancken vs ons bestuur (zijn aanstelling indertijd was ook absoluut niet unaniem) en Vrancken zal mogelijk meer toekomst zien in hetgeen ze bij Gent met hem willen?
 
Hoe snel het allemaal kan keren. Van topploeg tot nu aan de rand van een faillissement. Vreselijke periode als Rouche.

Van wat ik her en der lees, zou er bij de verkoop van Bruno Venanzi aan 777 een clausule in het contract staan mbt de betalingen.
Een clausule waarbij bij non betaling van de 2e schijf, een bepaalde % van de club terug naar Venanzi zou gaan. Hij zou dus opnieuw mede eigenaar worden. En hij zou voor dat aandeel al een koper hebben. Voor wat het waard is.

De licentie voor volgend seizoen is niet bedreigd van wat ik begrijp. 777 staat blijkbaar bekend om te sjoemelen en zich in te dekken met garantiebrieven. Dat 777 maar snel oprot.

De club leeft echt op een vulkaan. Zonder supporters zaten we al lang in D2.
Als die garantiebrief nul en generlei waarde heeft, dan val je toch terug op het negatief advies van de auditor? Hier zullen toch een aantal clubs garen spinnen om RWDM, Kortrijk en Eupen niet te noemen.
 
Als die garantiebrief nul en generlei waarde heeft, dan val je toch terug op het negatief advies van de auditor? Hier zullen toch een aantal clubs garen spinnen om RWDM, Kortrijk en Eupen niet te noemen.
Geen idee, geen expert. Er heerst al jaren teveel onduidelijkheid rond de club.
 
Kan toch eigenlijk ook niet, met nog 3 speeldagen te gaan, Gent en Genk spelen natuurlijk nog voor Europees voetbal. Maar van Genk naar Gent voelt wel naar een stap terug (don't shoot me buffalo's)

Heel rare en slechte timing (tenzij de pers weer sensatie zoekt).

Is inderdaad een stapje terug.
Maar een stapje kan snel ingehaald worden.
We hebben kans om ons voor het 9e jaar op rij te plaatsen voor Europees voetbal.

Geen idee wat te verwachten ik ben blij dat het niet Hasi wordt.
Maar had liever een buitenlandse coach gezien zoals Thorup (wat mis ik die man).
 
Geen idee, geen expert. Er heerst al jaren teveel onduidelijkheid rond de club.
Ik ziecdit echt niet goed komen bij jullie, en ik heb geen leedvermaak voor de duidelijkheid.
Er is geen geld, gehuurde spelers gaan weer weg. Bodart zal het daar ook wel eens gezien hebben denk ik. Vanheusden was ook huur zeker ?.
Vraag me af hoe jullie een licentie hebben binnen gehaald.
 
Heel rare en slechte timing (tenzij de pers weer sensatie zoekt).

Is inderdaad een stapje terug.
Maar een stapje kan snel ingehaald worden.
We hebben kans om ons voor het 9e jaar op rij te plaatsen voor Europees voetbal.

Geen idee wat te verwachten ik ben blij dat het niet Hasi wordt.
Maar had liever een buitenlandse coach gezien zoals Thorup (wat mis ik die man).
Waarom zo tegen hasi ?
 
Standard is de eerste van vele clubs die overkop zullen gaan wegens die schimmige constructies met allerlei buitenlandse investeerders die van geen hout pijlen weten te maken, zeker als binnenkort de EU beslist dat ook voetballers eenzijdig hun contract mogen opzeggen zoals normale werknemers.
 
Heel rare en slechte timing (tenzij de pers weer sensatie zoekt).

Is inderdaad een stapje terug.
Maar een stapje kan snel ingehaald worden.
We hebben kans om ons voor het 9e jaar op rij te plaatsen voor Europees voetbal.

Geen idee wat te verwachten ik ben blij dat het niet Hasi wordt.
Maar had liever een buitenlandse coach gezien zoals Thorup (wat mis ik die man).
Het bestuur en Vrancken liggen al maanden overhoop. Dat was geen geheim onder bepaalde supporters.

Ik ken het hele verhaal niet, maar ik vind het toch bedenkelijk dat Gent nu een concurrent zo gaat bespelen.
 
Als die garantiebrief nul en generlei waarde heeft, dan val je toch terug op het negatief advies van de auditor? Hier zullen toch een aantal clubs garen spinnen om RWDM, Kortrijk en Eupen niet te noemen.
Volgens de RTBF kan deze niet terug ingetrokken worden, wel boetes, transferverbod en/of puntenaftrek (wat basicly tot degradatie zal resulteren)
Wel bepalened voor de verkoop en waarde van de club op kort termijn. Al zie ik dat niet snel gebeuren, zo'n verkoop gaat vertraagd worden door alle lopende rechtzakken vrees ik.
 
Er gaan geruchten rond dat er mensen uit het Luikse in Standard zouden investeren. Maar dan ziet het er naar uit dat ze toch eerst de dieperik in gaan om zich dan weer omhoog te werken. Epische rivaliteit rond het decennium-wissel maar een Standard hoort gewoon in 1A. En als het nu echt zou misgaan (wat ik eerlijk gezegd wel verwacht) gaat dat ook gewoon weer gebeuren.

Waarom zo tegen hasi ?

Gewoon een slechte trainer. Niet meer, niet minder.

En qua Vrancken. We gaan er geen wereldtrainer van maken, maar ik vind dat die het gezien wat ze hem telkens afgenomen hebben echt goed gedaan heeft. Lever wat stabieler werk als sportieve staf en die coacht u elk jaar de top 3 in. Gent mag er blij mee zijn. Ik snap die Boloni vergelijking ook echt absoluut niet. Boloni startte met een verdedigende organisatie terwijl dat net Vrancken zijn zwakste punt is. Die wil net teveel altijd aanvallen.... Met iets meer Boloni waren we vorig seizoen kampioen.


Ik wacht alvast bang af en blijf hopen op een Fink of Music.
 
Er gaan geruchten rond dat er mensen uit het Luikse in Standard zouden investeren. Maar dan ziet het er naar uit dat ze toch eerst de dieperik in gaan om zich dan weer omhoog te werken. Epische rivaliteit rond het decennium-wissel maar een Standard hoort gewoon in 1A. En als het nu echt zou misgaan (wat ik eerlijk gezegd wel verwacht) gaat dat ook gewoon weer gebeuren.



Gewoon een slechte trainer. Niet meer, niet minder.

En qua Vrancken. We gaan er geen wereldtrainer van maken, maar ik vind dat die het gezien wat ze hem telkens afgenomen hebben echt goed gedaan heeft. Lever wat stabieler werk als sportieve staf en die coacht u elk jaar de top 3 in. Gent mag er blij mee zijn. Ik snap die Boloni vergelijking ook echt absoluut niet. Boloni startte met een verdedigende organisatie terwijl dat net Vrancken zijn zwakste punt is. Die wil net teveel altijd aanvallen.... Met iets meer Boloni waren we vorig seizoen kampioen.


Ik wacht alvast bang af en blijf hopen op een Fink of Music.
Waarom zou een Muslic naar Genk gaan? Denk niet dat hij zich daar zoveel beter kan profileren en dat er commentaar zou komen op zijn spel. Denk dat hij eerder naar Duitsland zal gaan.
 
Als ik Vrancken was dan ging ik niet naar Gent hoor. Das de enige ploeg in België waar het bestuur u nog feller saboteert. Die verkopen niet één topper tijdens de winterstop maar gewoonweg allemaal.
 
Waarom zou een Muslic naar Genk gaan? Denk niet dat hij zich daar zoveel beter kan profileren en dat er commentaar zou komen op zijn spel. Denk dat hij eerder naar Duitsland zal gaan.

Hopen kan nooit kwaad 😉 Cercle in PO is nog steeds meer uitzondering dan wij en Muslic is ook nog maar aan de start van zijn carrière. De subtoppers in toplanden gaan wsl nog niet afkomen, dus ik blijf ff hopen.
Maar het is een feit dat als die een betere optie krijgen, die die wel zullen nemen.
 
Hopen kan nooit kwaad 😉 Cercle in PO is nog steeds meer uitzondering dan wij en Muslic is ook nog maar aan de start van zijn carrière. De subtoppers in toplanden gaan wsl nog niet afkomen, dus ik blijf ff hopen.
Maar het is een feit dat als die een betere optie krijgen, die die wel zullen nemen.
Muslic zou ik persoonlijk niet nemen, Cercle speelt echt een kloot voetbal. Kan ook zijn dat hij de zwakte van zijn kern kent altijd middenveld overslaan.
 
Als ik Vrancken was dan ging ik niet naar Gent hoor. Das de enige ploeg in België waar het bestuur u nog feller saboteert. Die verkopen niet één topper tijdens de winterstop maar gewoonweg allemaal.
De Witte stopt na dit seizoen, Louwagie gaat nog een jaar door, maar niet meer als CEO.
Baro gaat vanaf nu volledig de touwtjes in handen nemen.

nu ook geen garantie dat er niet elk seizoen een nieuwe ploeg rond De Sart en Kums staat, maar goed, er is hoop.
 

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
200K
Deleted member 14
D
Terug
Bovenaan