Binnenland Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Nu loop ik wel zeer ver vooruit op de zaken, maar stel dat Club kampioen wordt en ze winnen de ECL. Wat gebeurt er dan met dat Europa League ticket?
 
Dacht gelezen te hebben dat indien we een beter ticket hebben, dat EL ticket dan vervalt, en niet doorschuift naar een andere Belgische ploeg.
 
Niks kunnen kijken gisteren ( 3h15 min heroische competitie tennismatch gespeeld :p ) naart schijnt was ons middenveld ni slecht met Deleaney Rits Ashimeru ?
Nu word het wel heel moeilijk voor de titel voor ons
 

Wat voor een kutartikel moet dit weer voorstellen. Zijn ook gewoon momenten van beide ploegen, en fases waar er kop tegen kop gegaan is in duel.
 

Wat voor een kutartikel moet dit weer voorstellen. Zijn ook gewoon momenten van beide ploegen, en fases waar er kop tegen kop gegaan is in duel.
ach Sporza word meer en meer HLN ;)
 
Niks kunnen kijken gisteren ( 3h15 min heroische competitie tennismatch gespeeld :p ) naart schijnt was ons middenveld ni slecht met Deleaney Rits Ashimeru ?
Nu word het wel heel moeilijk voor de titel voor ons
Ze hebben alles zelf in handen nog, toch?

Ik schrijf RSCA totaal niet af. Die hadden evengoed ook kunnen winnen op Union. Ik vond ze eigenlijk echt goed.

Als ze niet winnen tegen Genk, ben ik akkoord dat het moeilijk wordt. Dan heb je al 3 matchen niet meer kunnen winnen. En dan weet ik niet of je Brugge in een flow kan verslaan.
 
Ze hebben alles zelf in handen nog, toch?

Ik schrijf RSCA totaal niet af. Die hadden evengoed ook kunnen winnen op Union. Ik vond ze eigenlijk echt goed.

Als ze niet winnen tegen Genk, ben ik akkoord dat het moeilijk wordt. Dan heb je al 3 matchen niet meer kunnen winnen. En dan weet ik niet of je Brugge in een flow kan verslaan.
Yep maar nu moet je echt wel winnen van Genk en Brugge en nog iets rapen op Antwerp
 
Mooi resultaat als Club-fan. :coolbrows:
Ja ideale uitslagen, zelf winnen op Antwerp en union en rsca die allebei 2 punten kwijt zijn waardoor we voor het eerst op kop staan... wie had dat 2 maand geleden durven denken? Ik denk oprecht geen enkele clubfan.

Als je Union gisteren zag spelen dan zijn die thuis toch echt wel te pakken, en dan kunnen we voor de titel spelen op het veld van rsca... stel je voor :cheer:
 
Ja ideale uitslagen, zelf winnen op Antwerp en union en rsca die allebei 2 punten kwijt zijn waardoor we voor het eerst op kop staan... wie had dat 2 maand geleden durven denken? Ik denk oprecht geen enkele clubfan.

Als je Union gisteren zag spelen dan zijn die thuis toch echt wel te pakken, en dan kunnen we voor de titel spelen op het veld van rsca... stel je voor :cheer:
Jep, daar vrees ik ook voor 😅
 
Alderdweirel toch van zijn kleine kant laten zien
Na 2min kan jannsens er al afliggen.
Eerste helft was van beide matigWe starten tweede helft komen heel gelukkig op voorsprong via Toby.
Dat toneelteksten van vetlessen was duidelijk geel.
Die laatste tackle bewijst nog een dat je u moet vallen voor fout mee te krijgen is niet correct.
Maar waarom gaat Toby zo freaken op de scheids of ik moet iets niet gezien ´ hebben.
Kan niet geloven dat we nog drie keer geluk gaan hebben dus voetjes op de grond
 

Wat voor een kutartikel moet dit weer voorstellen. Zijn ook gewoon momenten van beide ploegen, en fases waar er kop tegen kop gegaan is in duel.
Gaan ze nu ook spelers schorsen en beboeten?
 

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
200K
Deleted member 14
D
Terug
Bovenaan