DBK
Well-known member
Compleet uit vorm. Alderweireld, Balikwisha, Janssen, Ekkelenkamp... Allemaal niets waard de laatste weken.Antwerp nog steeds niet gescoord in de PO’s
Misschien (onbewust) alles op de beker ook al zal dat heel moeilijk worden.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Compleet uit vorm. Alderweireld, Balikwisha, Janssen, Ekkelenkamp... Allemaal niets waard de laatste weken.Antwerp nog steeds niet gescoord in de PO’s

Wie gaat ons stoppenJaaaaa
Lekker uitgespeeld. Woop woop

Volgende keer eerste uitmatch. Die gaat wel een richting geven.Wie gaat ons stoppen![]()
Je weet wat ik bedoel. En die kostte ook nog punten. Nu naar Union gaat toch een richting geven voor het verdere verloop. Moest Union winnen straks is dat een match van 8 punten of 2 punten. Das een enorm verschil gewoonCercle was ook een uitmatch![]()
Zo cocky wil ik nog niet zijnWie gaat ons stoppen![]()
Niemand gaat alles winnenVoetjes op de grond, we gaan nog punten droppen, wel cool dat we weer voor iets spelen
Dat zegt iedereen al sinds het jaar van invoering he.Ik zie Club dit jaar minstens tweedes eindigen.
Wat een klucht toch eigenlijk die play-offs. Van 20 punten achter naar CL-voorrondes.
In feite moogt ge die eerste 30 matchen morsen met punten al wat je wil, zolang je maar top 6 haalt en daarna kan pieken.
Nee, uiteraard niet.Stel dat we kampioen worden , gaan ze dan nog een nieuwe t1 zoeken,?
Zo 'uiteraard niet' zou ik dat toch niet durven stellen.Nee, uiteraard niet.
Dat is een ander verhaal, maar de vraag zal zeker gesteld wordenZo 'uiteraard niet' zou ik dat toch niet durven stellen.
Wil Hayen dat zelf wel?
Ik zou Hayen nu al bijna een contract geven. Wat een verschil met de matchen onder DweilaStel dat we kampioen worden , gaan ze dan nog een nieuwe t1 zoeken,?
Bizar, want bij winst van Union heeft Club het teurg in eigen handen. Bij elk ander resultaat (nog) niet.Straks hopend op een saaie 0-0 waar iedereen verlangt naar de laaste 10 min van Genk - Westerlo en we gaan bijna terug hopen op meer!
Wel ik weet niet of iedereen dat zegt...Dat zegt iedereen al sinds het jaar van invoering he.
Wie weet is die tweede plaats wel goed voor rechtstreekse kwalificatie in het geval van club, het kon nee?