Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie Club dit jaar minstens tweedes eindigen.
Wat een klucht toch eigenlijk die play-offs. Van 20 punten achter naar CL-voorrondes. :LOL:
In feite moogt ge die eerste 30 matchen morsen met punten al wat je wil, zolang je maar top 6 haalt en daarna kan pieken.

Ik zie Club dit jaar minstens tweedes eindigen.
Wat een klucht toch eigenlijk die play-offs. Van 20 punten achter naar CL-voorrondes. :LOL:
In feite moogt ge die eerste 30 matchen morsen met punten al wat je wil, zolang je maar top 6 haalt en daarna kan pieken.
Dat zegt iedereen al sinds het jaar van invoering he.
Wie weet is die tweede plaats wel goed voor rechtstreekse kwalificatie in het geval van club, het kon nee?

Tgoh onder De Mil begon het ook veel beter om daarna te verzwakken. Ik weet niet of ik de gok zou maken, hangt af van wie anders nog wil komen. Hayen zal dat wel willen doen, daar zie ik geen probleem.

Dat zegt iedereen al sinds het jaar van invoering he.
Wie weet is die tweede plaats wel goed voor rechtstreekse kwalificatie in het geval van club, het kon nee?
Wel ik weet niet of iedereen dat zegt...
Mocht ik 1 euro krijgen per keer dat hier de voorbije maanden gezegd werd dat het een verloren seizoen was voor Club, dan kon ik deze zomer een hèèèèl mooie en verre reis maken. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
297K
Deleted member 14