Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zinck was een heilig huisje onder Deila he...
Ik ga niet zeggen dat Club nu een swingende ploeg is opeens, maar dat ze dit nu al brengen na enkele weken Hayen bewijst toch enorm hoe slecht Deila wel niet heeft gewerkt bij Club.

Zinck was een heilig huisje onder Deila he...
Ik ga niet zeggen dat Club nu een swingende ploeg is opeens, maar dat ze dit nu al brengen na enkele weken Hayen bewijst toch enorm hoe slecht Deila wel niet heeft gewerkt bij Club.
Klopt. Te lang gewacht met Deila te ontslaan. Dat is wel duidelijk.

Enige kanttekening nog wel is dat Club enkel thuis heeft gespeeld deze play offs. Het wordt een belangrijke op Union. Dat is duidelijk

Zou natuurlijk geweldig onverdiend zijn moest iemand anders dan Union de titel pakken maarja. Het is wat het is.

Buiten Anderlecht misschien. Die hebben ook wel een mooi parcours gehad dit jaar, ondanks de kwaliteit van het geleverde spel.

En aanvallen is altijd plezanter dan afhouden in de stand :love:
Ja dat is elk jaar zo dat het momentum niet bij de eerste zit. Als Club of Genk kampioen speelt zullen ze wel inzien dat er iets moet gebeuren aan dit systeem zeker.

Nu zie ik straks Union wel de rug gaan rechten

Nochtans de moment voor jullie om ze KO te meppen en zelf komaf te maken met die negatieve reeks
Anderlecht heeft daar de ploeg niet voor. Het enige waarop je Union kan pijn doen is de ruimte in de rug bij hen. En laat dat nu iets zijn dat Anderlecht niet heeft: snelheid. En het vormpeil is ook helemaal naar beneden gezakt. Ik denk niet dat ze nog veel punten gaan halen. Het zou me niet verbazen indien ze 4 of 5 eindigen

Anderlecht heeft daar de ploeg niet voor. Het enige waarop je Union kan pijn doen is de ruimte in de rug bij hen. En laat dat nu iets zijn dat Anderlecht niet heeft: snelheid. En het vormpeil is ook helemaal naar beneden gezakt. Ik denk niet dat ze nog veel punten gaan halen. Het zou me niet verbazen indien ze 4 of 5 eindigen
Amuzu/Angulo snelheid genoeg

Mja als je ze niet laat spelen ..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven