Pfffffff alstublieft zeg.Dus als je wegglijdt kan je nooit rood krijgen?
Dat heb ik toch niet gezegd?Moet ik hier nu echt een tekeningske bij maken dat deze ingreep veel erger lijkt omdat hij wegglijdt?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pfffffff alstublieft zeg.Dus als je wegglijdt kan je nooit rood krijgen?
Dat heb ik toch niet gezegd?Die hebben snelheid maar geen laatste pass of goals in de voetenAmuzu/Angulo snelheid genoeg
Mja als je ze niet laat spelen ..
Mja het contact was er wel he. Ik zou omgekeerd ook wel kwaad geweest zijn met iets anders dan rood.Pfffffff alstublieft zeg.Dat heb ik toch niet gezegd?
Moet ik hier nu echt een tekeningske bij maken dat deze ingreep veel erger lijkt omdat hij wegglijdt?
Rood kan zeker. Maar in de herhaling zie je wel dat hij helemaal niet met 2 voeten komt ingevlogen en vooral door het wegglijden Ekkelenkamp met 2 voeten onderuit maait.
Mag zeker blij zijn met geel. En heel Club of je stond bijna een helft met een man minder.Mja het contact was er wel he. Ik zou omgekeerd ook wel kwaad geweest zijn met iets anders dan rood.
Geen penalty nu lijkt me
Dan moet Antwerp nog 2 keer scoren .. moeilijk .Doe anders een gelijkspel straks, mannen, wa denkte?
Natuurlijk is er contact, maar als hij niet wegglijdt is dit gewoon een simpele fout die niet meer verdient dan geel.Mja het contact was er wel he. Ik zou omgekeerd ook wel kwaad geweest zijn met iets anders dan rood.
Geen penalty nu lijkt me
Jullie eDan moet Antwerp nog 2 keer scoren .. moeilijk .

Ik ben eerst en vooral blij dat we uitlopen voor plaats 3.Doe anders een gelijkspel straks, mannen, wa denkte?
Gotcha Bitch !Jullie e![]()

Ja Genk wel pijnlijk 2 verloren punten gisteren.Ik ben eerst en vooral blij dat we uitlopen voor plaats 3.
Stress kan veel doen met een ploeg.Gotcha Bitch !
Nog nooit gewonen van Union en nu zou het moeten lukken in crunchtime ?
Weinig hoop hier![]()
Bijna had Onyedika gescoord, allez volgens de commentatoren tochAntwerp nog steeds niet gescoord in de PO’s

Nee de ingreep komt omdat hij wegglijdt. Hij wou zelfs niet tackelen volgens mij.Pfffffff alstublieft zeg.Dat heb ik toch niet gezegd?
Moet ik hier nu echt een tekeningske bij maken dat deze ingreep veel erger lijkt omdat hij wegglijdt?
Maar hij blijft de draaicirkel van een vliegdekschip hebbenGrootste wonder onder Hayen is dat hij van Mechele een solide verdediger heeft gemaakt.
Law 12Natuurlijk is er contact, maar als hij niet wegglijdt is dit gewoon een simpele fout die niet meer verdient dan geel.