Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Waw, net op het moment dat je denkt dat je de bodem wel bereikt hebt... niet dus...

Als voetbalploeg zijnde moet je hier nu toch gewoon hard een statement innemen dat dit niet kan. Maar goed, dat zal wel weer niet gebeuren... (en dat zou voor de meeste clubs gelden)

Als voetbalploeg kan je hier ook wel niets tegen doen denk ik? Er staat geen logo op, er is geen verkoop in het stadion(toch geen officiële).

Die spandoeken "secties tegen stadionverboden" hangen ook al jaren in elk stadion.

Degoutant idd, dat is een nieuwe, spreekwoordelijke, slag in het gezicht van het slachtoffer gewoon.

Gelukkig distantiëren zowat alle supporters op SN3 zich hier ook helemaal van.

de bedenking dat ik maak (hoewel ik er eerder van uitga dat het niet hun doel is):

dankzij zo'n crowdfunding gaat het slachtoffer wel sneller zijn schadevergoeding kunnen ontvangen.
zulke vergoedingen worden in de praktijk moeilijk om effectief te krijgen van de daders.

Als voetbalploeg kan je hier ook wel niets tegen doen denk ik? Er staat geen logo op, er is geen verkoop in het stadion(toch geen officiële).

Die spandoeken "secties tegen stadionverboden" hangen ook al jaren in elk stadion.
Nee, juridisch zeker niet. Maar betekent niet dat je geen signaal kan geven, het zijn tenslotte wel JOUW supporters en JOUW 'harde kern' die achter dit initiatief zitten.

En Club komt hierdoor ook gewoon negatief door in het nieuws.

de bedenking dat ik maak (hoewel ik er eerder van uitga dat het niet hun doel is):

dankzij zo'n crowdfunding gaat het slachtoffer wel sneller zijn schadevergoeding kunnen ontvangen.
zulke vergoedingen worden in de praktijk moeilijk om effectief te krijgen van de daders.
Dat is zeker niet hun doel. Anders hadden ze wel voor een heel andere tekst op T-shirt gegaan. Dit is louter hun 'buddy' beschermen.

Des te pijnlijker, want had inderdaad nog een mooi initiatief kunnen zijn door een crowd-funding op een positieve manier op te starten en op die manier het slachtoffer misschien nog meer dan 50.000 te kunnen bezorgen.

Nee, juridisch zeker niet. Maar betekent niet dat je geen signaal kan geven, het zijn tenslotte wel JOUW supporters en JOUW 'harde kern' die achter dit initiatief zitten.
Welk signaal dan? Een boos bericht op je website? Denk dat de helft van die marginalen niet eens kunnen lezen...
En verder kan je niks doen want je hebt geen poot om op te staan om ze bv. de toegang te weigeren tot het stadion of ervoor te zorgen dat ze niet mee kunnen op uitmatchen. Eventueel die shirts verbieden in het stadion, al heb ik ook geen idee of ze daar aanstootgevend genoeg voor zijn (los van hun context bedoel ik dan)

Veel meer dan je distantiëren van zulk volk kan je niet doen vrees ik. Best zo weinig mogelijk aandacht aan geven.

Welk signaal dan? Een boos bericht op je website? Denk dat de helft van die marginalen niet eens kunnen lezen...
En verder kan je niks doen want je hebt geen poot om op te staan om ze bv. de toegang te weigeren tot het stadion of ervoor te zorgen dat ze niet mee kunnen op uitmatchen. Eventueel die shirts verbieden in het stadion, al heb ik ook geen idee of ze daar aanstootgevend genoeg voor zijn (los van hun context bedoel ik dan)

Veel meer dan je distantiëren van zulk volk kan je niet doen vrees ik. Best zo weinig mogelijk aandacht aan geven.
Is dat laatste dan al geen goed begin?

De aandacht hebben ze al hé. Het staat op HLN, sociale media, ... kans is niet klein dat dit ook in de Engelse media opgepikt wordt.

Is zwijgen dan de beste oplossing? En doen alsof er niets aan de hand is? Dat is vooral de gemakkelijker oplossing.
Het is ook maar hoe je er als ploeg het beste wil uitkomen hé...

Als je dit gewoon laat passeren, maak je als ploeg ook gewoon een slechte beurt. Maar soit, daar zullen we dan van mening over verschillen.

Is gewoon een feit in die ultra groep nf, als iemand een boete krijgt dat ze met heel hun groepje samen de dingen betalen.

Dat Riemer dan maar eens start met wat snelheid vooraan.

Dat Riemer dan maar eens start met wat snelheid vooraan.
Met of zonder Burgess.. als Anderlecht zijn niveau niet gaat opkrikken, gaat dat weinig uitmaken. Veel punten gaan ze niet meer rapen als het spel niet beter gaat worden.

Burges raakt echt met alles weg! Zelfs schorsingen doen ze niet meer voor hem.
Hij is geschorst geweest tegen Cercle en laten we eerlijk zijn voor een overdreven rode kaart.

Dat hij in andere wedstrijden vaak met rood weg kwam is correct en een andere discussie.

De zoveelste blamage voor het bondsparket,

Hij is geschorst geweest tegen Cercle en laten we eerlijk zijn voor een overdreven rode kaart.

Dat hij in andere wedstrijden vaak met rood weg kwam is correct en een andere discussie.

De zoveelste blamage voor het bondsparket,
Dat is uw mening

De blamage is dat men spreekt van fysiek wangedrag wat volgens de tabel 3 speeldagen is

Ivm andere wedstrijden en goed wegkomen is dezelfde discussie want ze halen het aan in hun beslissingen

De Disciplinaire Raad spreekt van “fysiek wangedrag”, waarvoor een sanctie moet worden opgelegd. Daarbij houden ze wel rekening met de “zeer gunstige disciplinaire geschiedenis” van Burgess, en benadrukken ze in het verslag dat de verdediger nog nooit rechtstreeks rood pakte

Dat is uw mening

De blamage is dat men spreekt van fysiek wangedrag wat volgens de tabel 3 speeldagen is

Ivm andere wedstrijden en goed wegkomen is dezelfde discussie want ze halen het aan in hun beslissingen

De Disciplinaire Raad spreekt van “fysiek wangedrag”, waarvoor een sanctie moet worden opgelegd. Daarbij houden ze wel rekening met de “zeer gunstige disciplinaire geschiedenis” van Burgess, en benadrukken ze in het verslag dat de verdediger nog nooit rechtstreeks rood pakte
Zij gaan alleen uit van wat zwart op wit is gegeven en op papier staat. En in dat geval klopt dat wat ze zeggen.

Feit gaat wel zijn dat ze die nu kort opvolgen en sneller opnieuw rood gaan geven. Dat is altijd zo.

Gaat blessin nu ook zeggen dat rsca kampioen moet worden ?
Voor mij is het al lang niet meer het sympathieke union, met wat die allemaal weg komen.

Dat is uw mening

3 speeldagen voor dit zou wel heel overdreven zijn hoor Silence. :crazy: Zeker omdat het zoals ik eerder al opperde lang niet zeker is dat het om een bewuste actie gaat. Burgess zegt zelf dat hij wou gooien naar Lazare. Een stelling dat perfect verdedigbaar is gezien de situatie.

1 wedstrijd vind ik in dit geval al ruim voldoende.

Gaat blessin nu ook zeggen dat rsca kampioen moet worden ?
Voor mij is het al lang niet meer het sympathieke union, met wat die allemaal weg komen.
Hier hebben ze gewoon gelijk. De spelers was geschorst in het officiële systeem waar je de opstelling moet doorgeven. Dat heeft niets te maken met wegkomen of iets dergelijks

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
297K
Deleted member 14