Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, juridisch zeker niet. Maar betekent niet dat je geen signaal kan geven, het zijn tenslotte wel JOUW supporters en JOUW 'harde kern' die achter dit initiatief zitten.Als voetbalploeg kan je hier ook wel niets tegen doen denk ik? Er staat geen logo op, er is geen verkoop in het stadion(toch geen officiële).
Die spandoeken "secties tegen stadionverboden" hangen ook al jaren in elk stadion.
Dat is zeker niet hun doel. Anders hadden ze wel voor een heel andere tekst op T-shirt gegaan. Dit is louter hun 'buddy' beschermen.de bedenking dat ik maak (hoewel ik er eerder van uitga dat het niet hun doel is):
dankzij zo'n crowdfunding gaat het slachtoffer wel sneller zijn schadevergoeding kunnen ontvangen.
zulke vergoedingen worden in de praktijk moeilijk om effectief te krijgen van de daders.
Welk signaal dan? Een boos bericht op je website? Denk dat de helft van die marginalen niet eens kunnen lezen...Nee, juridisch zeker niet. Maar betekent niet dat je geen signaal kan geven, het zijn tenslotte wel JOUW supporters en JOUW 'harde kern' die achter dit initiatief zitten.
Is dat laatste dan al geen goed begin?Welk signaal dan? Een boos bericht op je website? Denk dat de helft van die marginalen niet eens kunnen lezen...
En verder kan je niks doen want je hebt geen poot om op te staan om ze bv. de toegang te weigeren tot het stadion of ervoor te zorgen dat ze niet mee kunnen op uitmatchen. Eventueel die shirts verbieden in het stadion, al heb ik ook geen idee of ze daar aanstootgevend genoeg voor zijn (los van hun context bedoel ik dan)
Veel meer dan je distantiëren van zulk volk kan je niet doen vrees ik. Best zo weinig mogelijk aandacht aan geven.
Met of zonder Burgess.. als Anderlecht zijn niveau niet gaat opkrikken, gaat dat weinig uitmaken. Veel punten gaan ze niet meer rapen als het spel niet beter gaat worden.![]()
Union haalt zijn gram: Christian Burgess is zondag inzetbaar tegen Anderlecht | sporza
Leider Union heeft gelijk gekregen in de zaak rond de rode kaart van Christian Burgess. Na de schorsing van de verdediger van de competitielieder was de voorbije dagen een welles-nietesspelletje ontstaan. De Disciplinaire Raad oordeelt dat de verdediger zijn schorsing zondag al tegen Cercle...sporza.be
Dat Riemer dan maar eens start met wat snelheid vooraan.
Als het waar is dat die in het rood stond voor die match, is die wel 1 match geschorst. En het heeft Union punten gekostBurges raakt echt met alles weg! Zelfs schorsingen doen ze niet meer voor hem.
Hij is geschorst geweest tegen Cercle en laten we eerlijk zijn voor een overdreven rode kaart.Burges raakt echt met alles weg! Zelfs schorsingen doen ze niet meer voor hem.
Dat is uw meningHij is geschorst geweest tegen Cercle en laten we eerlijk zijn voor een overdreven rode kaart.
Dat hij in andere wedstrijden vaak met rood weg kwam is correct en een andere discussie.
De zoveelste blamage voor het bondsparket,
Zij gaan alleen uit van wat zwart op wit is gegeven en op papier staat. En in dat geval klopt dat wat ze zeggen.Dat is uw mening
De blamage is dat men spreekt van fysiek wangedrag wat volgens de tabel 3 speeldagen is
Ivm andere wedstrijden en goed wegkomen is dezelfde discussie want ze halen het aan in hun beslissingen
De Disciplinaire Raad spreekt van “fysiek wangedrag”, waarvoor een sanctie moet worden opgelegd. Daarbij houden ze wel rekening met de “zeer gunstige disciplinaire geschiedenis” van Burgess, en benadrukken ze in het verslag dat de verdediger nog nooit rechtstreeks rood pakte
3 speeldagen voor dit zou wel heel overdreven zijn hoor Silence.Dat is uw mening
De blamage is dat men spreekt van fysiek wangedrag wat volgens de tabel 3 speeldagen is
Ivm andere wedstrijden en goed wegkomen is dezelfde discussie want ze halen het aan in hun beslissingen
De Disciplinaire Raad spreekt van “fysiek wangedrag”, waarvoor een sanctie moet worden opgelegd. Daarbij houden ze wel rekening met de “zeer gunstige disciplinaire geschiedenis” van Burgess, en benadrukken ze in het verslag dat de verdediger nog nooit rechtstreeks rood pakte
Zeker omdat het zoals ik eerder al opperde lang niet zeker is dat het om een bewuste actie gaat. Burgess zegt zelf dat hij wou gooien naar Lazare. Een stelling dat perfect verdedigbaar is gezien de situatie.Hier hebben ze gewoon gelijk. De spelers was geschorst in het officiële systeem waar je de opstelling moet doorgeven. Dat heeft niets te maken met wegkomen of iets dergelijksGaat blessin nu ook zeggen dat rsca kampioen moet worden ?
Voor mij is het al lang niet meer het sympathieke union, met wat die allemaal weg komen.